Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
platte :-))) je weet dat ik met pasen er ook ben , ik zal wel wachten hoor als je moeilijkheden hebt om te volgen
Mmmm ,precies ni alleen ne marginale maar nog een frank manneke ook,de dag da je mij voorbijsteekt verkoop ik mijn Megane en stop ik met circuit rijden
Mmmm ,precies ni alleen ne marginale maar nog een frank manneke ook,de dag da je mij voorbijsteekt verkoop ik mijn Megane en stop ik met circuit rijden
:-)))))))))))) zet hem maar te koop zullen straks de prijs bespreken
en je weet heb een gouden hart he
pharen is geen probleem, maar hij hangt pas 2 a 3 seconden achter de BMW, hij kon de BMW terug laten optrekken na de bocht en dan afwachten...BMW is ook in fout door alles ff toe te smijten.
Zie ook geen probleem met pharen, is soms een handig hulpmiddel voor de tragere chauffeur (ik dus)
Niet gedacht ooit een brake check op de Nordschleife te zien, af en toe ziet ge wel eens mensen tot vervelens toe links houden maar dit is toch een paar stappen verder.
Comment