Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Niet in een bocht toch?
    De BRZ is duidelijk sneller bij het uitrijden van de bocht. Ik snap echt het probleem niet waarom veel mensen zo negatief denken over pharen. Zo is het toch duidelijk(er) dat er een sneller iemand achter je zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
      De BRZ is duidelijk sneller bij het uitrijden van de bocht. Ik snap echt het probleem niet waarom veel mensen zo negatief denken over pharen. Zo is het toch duidelijk(er) dat er een sneller iemand achter je zit?
      omdat de mensen die dat niet graag hebben vaak mensen zijn die 110 op het middenvak of linkervak hangen op de snelweg en mensen die pharen roekeloze zotten vinden.
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Was Zondag best een goed dagske op de ring,ni teveel volk en weinig accidenten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          Was Zondag best een goed dagske op de ring,ni teveel volk en weinig accidenten...
          2 Vragen:

- hoe drastisch is flugplatz veranderd, jump volledig weg?
          - het nieuwe systeem op de parking, ça marche?

Comment

• After Monday’s excitement with Porsche throwing a 2016 GT3R around the Nordschleife, it should be no surprise that the Nürburgring is getting back up to speed this week. In fact, by Tuesday a…

Just in case it escaped your attention, the Nürburgring Nordschleife is quite busy these days. It’s a fact that’s not escaped the attention of the Nürburgring management. As the Devil&#…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
              2 Vragen:

- hoe drastisch is flugplatz veranderd, jump volledig weg?
              - het nieuwe systeem op de parking, ça marche?
              Flugplatz gewoon beetje afgevlakt,niks drastisch..

Nieuwe systeem op de parking lijkt mij op de drukke dagen toch voor een beetje chaos te gaan zorgen,als je van het circuit komt moet je over de parking rijden,de meeste zoeken daar ook een plaatske en dan zit alles strop,kan fout zijn maar volgens mij geen verbetering...

Comment

• tenzij je daar niet meer zal mogen parkeren als je niet met een R4R rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                  tenzij je daar niet meer zal mogen parkeren als je niet met een R4R rijdt.
                  Hoop ik! Maar zoals altijd zullen de grote 'jan-nen' daar mogen parkeren ook al is het voor R4R of RSR.
                  Parkeer mijn eigen daar nooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                    Was Zondag best een goed dagske op de ring,ni teveel volk en weinig accidenten...

die rooie blade staat 'm goed. gespoten of gewrapt?
                    ligt 'm hier hoger dan wanneer ge op zolder rijdt?

Comment

• Wie gaat er op paasmaandag?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                        die rooie blade staat 'm goed. gespoten of gewrapt?
                        ligt 'm hier hoger dan wanneer ge op zolder rijdt?
                        Ik laat'em altijd even hoog staan,ik rij toch ook maar enkel op de Nurburgring,andere circuits vind ik maar saai éénmaal je de Nurburgring gewoon bent...
                        Spoiler is gespoten en op de achterspoiler heb ik ook een fijne rode bies laten spuiten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Wie gaat er op paasmaandag?

Even opnieuw vragen.

Comment

• 90% regenkans op maandag ... zaterdag is de beste dag: weercijfer 9, droog en 13 graden.

Comment

• Regen en ring is een beestige combinatie.

Comment

• Ik kijk al uit naar de filmpjes van vandaag.... Carfreitag

Comment

• Daarom ga ik nooit meer op paasweekend naar de ring,is gewoon chaos altijd...

Comment

• Ik ga morgen gaan kijken, is het op zaterdag ook zo druk in een paasweekend?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Ik ga morgen gaan kijken, is het op zaterdag ook zo druk in een paasweekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Ik ga morgen gaan kijken, is het op zaterdag ook zo druk in een paasweekend?

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Ik ga morgen gaan kijken, is het op zaterdag ook zo druk in een paasweekend?

Zaterdag?
                                        Ben je het zeker?
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                          Zaterdag?
                                          Ben je het zeker?
                                          Ja morgen, je weet wel, de dag na vandaag en dus ook de dag na vrijdag!

Comment

Working...
                                          X