Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenDe BRZ is duidelijk sneller bij het uitrijden van de bocht. Ik snap echt het probleem niet waarom veel mensen zo negatief denken over pharen. Zo is het toch duidelijk(er) dat er een sneller iemand achter je zit?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenWas Zondag best een goed dagske op de ring,ni teveel volk en weinig accidenten...
- hoe drastisch is flugplatz veranderd, jump volledig weg?
- het nieuwe systeem op de parking, ça marche?
Comment
-
After Monday’s excitement with Porsche throwing a 2016 GT3R around the Nordschleife, it should be no surprise that the Nürburgring is getting back up to speed this week. In fact, by Tuesday a…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten2 Vragen:
- hoe drastisch is flugplatz veranderd, jump volledig weg?
- het nieuwe systeem op de parking, ça marche?
Nieuwe systeem op de parking lijkt mij op de drukke dagen toch voor een beetje chaos te gaan zorgen,als je van het circuit komt moet je over de parking rijden,de meeste zoeken daar ook een plaatske en dan zit alles strop,kan fout zijn maar volgens mij geen verbetering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtentenzij je daar niet meer zal mogen parkeren als je niet met een R4R rijdt.
Parkeer mijn eigen daar nooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
die rooie blade staat 'm goed. gespoten of gewrapt?
ligt 'm hier hoger dan wanneer ge op zolder rijdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtendie rooie blade staat 'm goed. gespoten of gewrapt?
ligt 'm hier hoger dan wanneer ge op zolder rijdt?
Spoiler is gespoten en op de achterspoiler heb ik ook een fijne rode bies laten spuiten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenWie gaat er op paasmaandag?
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk ga morgen gaan kijken, is het op zaterdag ook zo druk in een paasweekend?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk ga morgen gaan kijken, is het op zaterdag ook zo druk in een paasweekend?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Ben je het zeker?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenZaterdag?
Ben je het zeker?
Comment
Comment