Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Daarom ga ik nooit meer op paasweekend naar de ring,is gewoon chaos altijd...
    1x Geweest en kende dan toen niet ... "Wat is dat, carfreitag?!"
    En de maandag was het dan nog NS + GP Strecke erbij
    Sindsdien weet ik wel beter

Comment

• Morgen,de dag na Vrijdag , Zaterdag zalt nog veel drukker zijn,zeker alst wa beter weer is.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
        1x Geweest en kende dan toen niet ... "Wat is dat, carfreitag?!"
        Dat is autovrijedag, ofte autolozezondag. Dat weet niet iedereen.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Flop weekend.. amper volk. Enkel op zaterdag viel het mee.. Maar was altijd maar wachten op regen.
          Vandaag (zondag) geen ronde gereden! Viel me al heel erg tegen dat mijn radiateur dan nog breekt wanneer ik op aanzetten sta. Daily moest de taken dit weekend overnemen

Comment

• Vandaag toegekomen in Adenau, kregen de melding van officials dat het vandaag niet meer open ging gaan. Ook trauma helikopter zien over vliegen.
            Naar de start gereden en nog even met Koen ( De gele Fabia) staan babbelen, die kwam net nietsvermoedend toe.

Via Nurburg naar het hotel gereden en bij R4R een Swift gezien waar de hele front van weg was.

Zonde van de rit

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Vandaag toegekomen in Adenau, kregen de melding van officials dat het vandaag niet meer open ging gaan. Ook trauma helikopter zien over vliegen.
              Naar de start gereden en nog even met Koen ( De gele Fabia) staan babbelen, die kwam net nietsvermoedend toe.

Via Nurburg naar het hotel gereden en bij R4R een Swift gezien waar de hele front van weg was.

Zonde van de rit

Das dieje da die skoda garage heeft zeker?!

Comment

• De gekende ja, 1.4TSI met 180pk op semis

Comment

De gekende ja, 1.4TSI met 180pk op semis

Blijft ook goed bolle vindek..

Comment

• Heeft zijn verhaal gedaan, was eerst getuned naar 220 en de versnellingsbak had het begeven.
                    Staat nu stock op de grote intercooler na.

Comment

Heeft zijn verhaal gedaan, was eerst getuned naar 220 en de versnellingsbak had het begeven.
                      Staat nu stock op de grote intercooler na.

Yezz.. die zie alleen de ring e.. welke skoda fabia kan da wel aan :p

Comment

• Die heeft alleen maar ring gedaan met die Fabia, +1000rondjes :eek:

Comment

Die heeft alleen maar ring gedaan met die Fabia, +1000rondjes :eek:

Echt ne zot :p

Comment

• De volgende keer eens meerijden met hem, kan ik veel van leren

Comment

• Da's een vaste vraag die we ons onderweg naar ginder stellen: "zou de gele Fabia er zijn vandaag ?" ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                Da's een vaste vraag die we ons onderweg naar ginder stellen: "zou de gele Fabia er zijn vandaag ?" ...
                                En als die gele Fabia er niet is is hij daar met de Skoda Suberp diesel van zijn vrouw

Comment

• Zaterdag een paar rondjes gereden met een gehuurde RSR Megane RS 275.
                                  En damn wat een machine is dat.
                                  Dat spel kan echt hard gaan, heeft met momenten een losse kont maar dat voel je mooi komen waarop je kan reageren.
                                  Grip en remkracht zijn fantastisch, al kan het zijn dat RSR eraan heeft gewerkt.
                                  In elk geval heeft het mij een stevige indruk achtergelaten.

Er is nog wel wat werk aan de chauffeur.
                                  Toch wat fouten gemaakt met de rijlijnen, de verkeerde versnelling gebruikt en na de fuchsröhre een akelig momentje gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Er is nog wel wat werk aan de chauffeur.
                                    Toch wat fouten gemaakt met de rijlijnen, de verkeerde versnelling gebruikt en na de fuchsröhre een akelig momentje gehad.
                                    You know what they say, "Brake in a straight line" .

Comment

• Momenteel op NGC: Inside THE ring

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

• Morgen om 10u nog eens.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Donderdag 5mei (feestdag) en 6 mei nurburgring met wat vrienden
                                          Is open van 8u tot 19.30u GP-Strecke is ook open.
                                          Nog mensen van die gaan?
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X