Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
    Ik snap het verband met RWD niet. Lijkt me vooral te maken hebben met gebrek aan grip.

mij lijkt het intentioneel...

Comment

• Gele vlag negeren is nooit een een goed idee, kostprijs 35.000EUR voor waarborg van de M3, 10.000EUR voor de overige schade.

Dom accident, al zou erop zo een circuit wel meer signalisatie moeten komen.

Comment

• Wat is nu het voordeel van een huurwagen als dat niet beter verzekerd is? Voor de rekening die hij nu gepresenteerd krijgt had hij z'n eigen M3 E92 kunnen crashen. En zijn eigen verzekering had het dan misschien nog gedekt.

¯\_(?)_/¯

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Wat is nu het voordeel van een huurwagen als dat niet beter verzekerd is? Voor de rekening die hij nu gepresenteerd krijgt had hij z'n eigen M3 E92 kunnen crashen. En zijn eigen verzekering had het dan misschien nog gedekt.

¯\_(?)_/¯
          Klopt, ik snap het ook niet waarom men zoveel op het spel zet voor 1/rondje in een huurwagen met zo een borg. De zotten zijn de wereld nog niet uit.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• wat!!! moet die daar 45 a 50 000 euro bij elkaar tellen voor op het einde van dat filmpje?
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik moet wel toegeven dat ik ook zo'n zot ben die een megane rs huurde.
              En ja, waarom? Ik was nieuwsgierig van hoe dat rijdt na de vele lovende commentaar en had zelf geen wagen meer om op de ring te rijden.
              Vele zullen de gevaren onderschatten en denken dat er toch niets gaat gebeuren...tot het gebeurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                wat!!! moet die daar 45 a 50 000 euro bij elkaar tellen voor op het einde van dat filmpje?
                Dit is wat de bestuurder zei:

Sorry for my english, i learned it from cartoon network, so i cant write... No, it dose not cover. Normally it would, but the rental company has a strict contract, and therefore i'm responsible for my own car, up to 35000 eur, and 3rd party up to 10000 eur. The rental company dose not want to go to its insurance company, because than the insurance will be higher after this on 20-50 cars, and if they go to insurance to many times, the insurance company cancels there contracts and provides no insurance at all. Than the rental company is out of business, so basically i had to pay for all 3 cars. First bill i got was 54000 eur, than after 2 days negotiation and exchanging ideas we ended up around half of this. Grüne Hölle. If you go with your own car, or go to a rental company that has insurance that can cover these things regularly, you pay much less or nothing, but before you go up check with your insurance company, because for example the UK insurance company's usually dont cover accidents on the Nürburgring.?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Klopt, ik snap het ook niet waarom men zoveel op het spel zet voor 1/rondje in een huurwagen met zo een borg. De zotten zijn de wereld nog niet uit.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                  I totally agree on this one.... wie gaat akkoord met dergelijke borgstelling
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Maar indien je als Belg of Engelsman met je eigen wagen crasht zijn de rapen evengoed gaar... De verzekering houdt dan ook zijn handen omhoog... Ik vraag me af wat er gebeurd indien je in zo een Duitser met zijn Gt3 rs knalt en in fout blijkt te zijn... Voor die Duitser is het openbare weg maar voor jouw verzekeraar een circuit... Laat staan dat er nog eens gekwetsten bijkomen.

Comment

• En wie bepaalt er wie in fout is? Als er geen uniforme regels zijn zoals op de openbare weg (rechts inhalen bv.) is dat toch onbegonnen werk?

Comment

• Deze discussie is hier al talloze keren gevoerd. Voor sommige maatschappijen is de Ring ook gewoon openbare weg en geen circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                          En wie bepaalt er wie in fout is? Als er geen uniforme regels zijn zoals op de openbare weg (rechts inhalen bv.) is dat toch onbegonnen werk?
                          Die regels zijn er wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                            En wie bepaalt er wie in fout is? Als er geen uniforme regels zijn zoals op de openbare weg (rechts inhalen bv.) is dat toch onbegonnen werk?

Simpel de Duitse verkeersregels gelden. Er worden ook vaststellingen gedaan door de politie indien nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                              Deze discussie is hier al talloze keren gevoerd. Voor sommige maatschappijen is de Ring ook gewoon openbare weg en geen circuit.

Interessant...over welke maatschappijen heb je het dan ?

Comment

• Dat zou ik terug moeten gaan opzoeken.
                                Ethias wist me wel te zeggen dat het openbare weg is zolang het geen wedstrijd is, maar ik vertrouw dat geen 100%.

Comment

• Ik ben nog nooit een Belg tegengekomen die een tussenkomst heeft gekregen van zijn verzekering maar ik kan me vergissen... Bij mij (Ag-insurance) is het in ieder geval njet...

Comment

• ...en hoeveel hebben er hun bedrijfswagen kapot gereden?
                                    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Gisteren (22/09) weer een Megane RS overkop.
                                      2 inzittenden zouden ok zijn.

Comment

• en dit was het gevolg:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          Ik ben nog nooit een Belg tegengekomen die een tussenkomst heeft gekregen van zijn verzekering maar ik kan me vergissen... Bij mij (Ag-insurance) is het in ieder geval njet...
                                          Als ik me niet vergis, zat hier vroeger iemand die met zijne MINI overkop gegaan is op de ring. Die heeft toch zijn geld gekregen van zijn verzekering na lang wachten. Ik dacht dat hem 'Kleine' of zoiets noemde.

Comment

Working...
                                          X