Maar er zijn blijkbaar ook straatlegale GTR's buiten deze LM's? Of is dit fout?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenMaar er zijn blijkbaar ook straatlegale GTR's buiten deze LM's? Of is dit fout?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
is er iemand die dindag gaat? Gaat mooi weer zijnKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk BerichtenZal wel druk zijn zeker?
Comment
-
Voor te kijken mag het er best druk zijn. Voor zelf te rijden niet.
Ik ga enkel kijken dus hoop dat het zoals anders, weer de moeite is straks.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenDubbele crash gezien van de Civic en de Megane?
Niet normaal!!! Komt dat tegen.
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Heeft die met de RS dan de controle verloren toen hij remde wanneer hij de Civic zag?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe zoveelste RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenAl zie ik niet wat deze kan aangewreven worden. Nog behoorlijk uitgeweken. Achteraf gezien had hij misschien beter links gepakt. Of grotere marges gepakt natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichten
Foto van 1 van de crashes.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Persoon zat nog in zijn Caterham toen die brandde.
Verschillende mensen hebben die eruit gekregen. Ik heb ook mijn blusapparaat mogen legen net voor de persoon volledig uit het voertuig was.
Hoe het gebeurd is, weet ik niet. Ik was mss auto nummer acht die daar aankwam toen het al gebeurd was.
Comment
-
Volgens mij schrikt de RS rijder van de Civic en gaat daardoor van het gas midden in de bocht, lift off oversteer en weg is de auto. Hij redt hem verder nog heel behoorlijk.
Ik vond het zondag wel druk, maar het aantal incidenten en baansluitingen viel gezien de drukte dan wel weer mee. Tenminste, toen ik er was tussen 11 en 16 zo'n beetje. Volgens mij was het zwaarste ongeluk nog buiten de baan bij de rotonde bij Ringworks tussen een motorfiets en een auto. Als ik me niet vergis kwam daar nog een traumaheli aan te pas.
Comment
Comment