Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij schrikt de RS rijder van de Civic en gaat daardoor van het gas midden in de bocht, lift off oversteer en weg is de auto. Hij redt hem verder nog heel behoorlijk.
Ik vond het zondag wel druk, maar het aantal incidenten en baansluitingen viel gezien de drukte dan wel weer mee. Tenminste, toen ik er was tussen 11 en 16 zo'n beetje. Volgens mij was het zwaarste ongeluk nog buiten de baan bij de rotonde bij Ringworks tussen een motorfiets en een auto. Als ik me niet vergis kwam daar nog een traumaheli aan te pas.
Altijd leuk om die would be coureurtjes hun 'sportieve' wagentjes in de prak te zien rijden
Jij bent ne grote achterlijke aap , als je zo over andermans miserie praat , en dit op een autoforum , belachelijke bleter, misschien vind je hier wel je ding ,www.hoekrijgikverstand.be
spitsmuis?? SPITSLUL JA IN MIJN OGEN
De reden dat daar veel ongevallen gebeuren , is je komt met plus minus190 per uur in die bocht welke eigenlijk verkeerd ligt , als je daar van het gas gaat breekt je wagen heel makkelijk uit en de snelheid ligt zo hoog dat in de meeste gevallen je wagen terug onder controle krijgen onmogelijk is
Jij bent ne grote achterlijke aap , als je zo over andermans miserie praat , en dit op een autoforum , belachelijke bleter, misschien vind je hier wel je ding ,www.hoekrijgikverstand.be
Trek het u niet aan Willy, die jongen doe niet anders als mensen de kast op jagen.
Ge zegt wat ik denk.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment