Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schrikken niet, vuiligheid en slippen wel

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
      Volgens mij schrikt de RS rijder van de Civic en gaat daardoor van het gas midden in de bocht, lift off oversteer en weg is de auto. Hij redt hem verder nog heel behoorlijk.

Ik vond het zondag wel druk, maar het aantal incidenten en baansluitingen viel gezien de drukte dan wel weer mee. Tenminste, toen ik er was tussen 11 en 16 zo'n beetje. Volgens mij was het zwaarste ongeluk nog buiten de baan bij de rotonde bij Ringworks tussen een motorfiets en een auto. Als ik me niet vergis kwam daar nog een traumaheli aan te pas.
      Klopt, motard in kritieke toestand afgevoerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
        Altijd leuk om die would be coureurtjes hun 'sportieve' wagentjes in de prak te zien rijden
        Jij bent ne grote achterlijke aap , als je zo over andermans miserie praat , en dit op een autoforum , belachelijke bleter, misschien vind je hier wel je ding ,www.hoekrijgikverstand.be
        spitsmuis?? SPITSLUL JA IN MIJN OGEN
        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• De reden dat daar veel ongevallen gebeuren , is je komt met plus minus190 per uur in die bocht welke eigenlijk verkeerd ligt , als je daar van het gas gaat breekt je wagen heel makkelijk uit en de snelheid ligt zo hoog dat in de meeste gevallen je wagen terug onder controle krijgen onmogelijk is
          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
            Jij bent ne grote achterlijke aap , als je zo over andermans miserie praat , en dit op een autoforum , belachelijke bleter, misschien vind je hier wel je ding ,www.hoekrijgikverstand.be
            Trek het u niet aan Willy, die jongen doe niet anders als mensen de kast op jagen.

Comment

• Zondagochtend gereden, geen toer zonder gele vlaggen....

Dinsdagochtend gereden, circuit was zo goed als leeg tot 11h :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                Ge zegt wat ik denk.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Een groot deel van de nacht ook nog kans op sneeuw en woensdag en Donderdag ook.

Comment

• Is normaliter nog twee weekends open, ben eens benieuwd.

Comment

• Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                            Is normaliter nog twee weekends open, ben eens benieuwd.
                            Is aangepast, in december hebben ze ook dagen vrijgezet

Comment

• Daar is inderdaad recent nog één en ander gewijzigd.

Nu, een volgend bezoek zal hier normaliter niet meer voor dit jaar zijn ... voorlopig nog op geen enkele auto wintersloefen gemonteerd.

Comment

• Ik ga wel nog, om er eens op het circuit te gaan wandelen als er weer sneeuw ligt

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Comment

• Dat wil ik ook wel eens doen!

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Eerst een wandelingske van net geen 21 kilometer en daarna een stevige kom erbsensuppe mit einlage ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                      Dat wil ik ook wel eens doen!

Verstuurd met de postduif.

T'is op verzoek van de vriendin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Ik ga wel nog, om er eens op het circuit te gaan wandelen als er weer sneeuw ligt

voorzichtig dat ik u niet ondersteboven rijd dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                          voorzichtig dat ik u niet ondersteboven rijd dan
                                          Benieuwd met wat jij dan de baan op bent als er 15cm sneeuw ligt :p

Comment

Working...
                                          X