Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was niet gisteren maar zaterdag, ik was er op dat moment. Was toen sprake van 1 dode (de bijrijdster) en een zwaargewonde in kritieke toestand.
    11 keer overkop gegaan.

Comment

• Klopt, was inderdaad op zaterdag !

Comment

• Echt een voos zicht

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Jawatte ... da's niet min !

Comment

• Livestream 24u :

Comment

• Yap Yap... Maar deze keer ga ik ze niet uitkijken ze

Comment

• Live timing : https://livetiming.tracktime.info/wige#screen-results

Eerste contact is al een feit :

Comment

• Tussenstand algemeen klassement op dit moment :

Comment

• Nr 1 ( Audi R8 LMS Land Motorsport) reed 20uur op kop, laatste half uur loopt het grondig fout met een storing, zakt weg naar derde plaats. Maakt dan een fout in de pits waardoor ze veel tijd verliezen. Op het moment dat die wil vertrekken begint het in het noorden van het parcours te gieten waardoor ze als enige nog rap regenbanden leggen. Rukt op 1 ronde van 3 naar 1ste, haalt roekeloos 8 man (trager verkeer) in via het gras en wint.

Fuck wat een spannend einde zeg

Comment

• Zelden een 24u gezien met zo'n spannend laatste half uur ... een fantastische remonte van Kelvin van der Linde !

Shit happens voor de mannen van WRT ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard
                        Zelden een 24u gezien met zo'n spannend laatste half uur ... een fantastische remonte van Kelvin van der Linde !

Echt he... Ik zat mijne zetel op te wreten van spanning.

Die inhaal actie int gras... Die kerel heeft kloten ter grote van bowlingballen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                          Zelden een 24u gezien met zo'n spannend laatste half uur ... een fantastische remonte van Kelvin van der Linde !

Ik heb net ook de laatste 30' gezien in uitgesteld relais, en dan was het nog spannend!
                          Top van Audi!
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

•  

Comment

• Idd super spannend. Zalig zo'n endurance races!

Laatste 25min:

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• De Norschleife is morgen en maandag gewoon open voor Touristfahrten zie ik? Ik dacht het Rock am Ring was?

Comment

• Klopt en klopt.

Comment

• het was zeer goed te doen hoor. geen last gehad van het festival & zaterdag was het zelfs rustig aan de ring zelf
                                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                    Klikerdeklikhier
                                    Car name: Octavius Rsus

Comment

• Inderdaad, mooi materiaal aanwezig weer, geen accidenten gezien en 4 vlotte rondjes kunnen doen, topdagje!

Comment

• maat van mij is gisteren ook geweest en was bijna geen volk.

Comment

• iemand die zaterdag gaat of vorig jaar gegaan is naar die Nurburgring Classic?

Comment

Working...
                                          X