Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoals Namaz zegt, de sfeer is er ongelofelijk.

Ik rij ook niet zelf, maar gewoon een beetje kijken, beetje praten, iets eten, ...

Ik ga er ook enorm graag heen, en kom altijd thuis met zo'n raar te omschrijven voldaan gevoel.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
      Zoals Namaz zegt, de sfeer is er ongelofelijk.

Ik rij ook niet zelf, maar gewoon een beetje kijken, beetje praten, iets eten, ...

Ik ga er ook enorm graag heen, en kom altijd thuis met zo'n raar te omschrijven voldaan gevoel.
      Mijn vriendin zei het zelfde, ze is ook wel een autofreak maar niet zo hard als ik. Maar de sfeer die er heerst is zo haar ding dat ze altijd staat te springen om mee te gaan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Volgend jaar ga ik met mijne vaste co ook om eens te kijken als ramptoerist (ik heb het wel al eens gedaan een paar jaar geleden)

Om te rijden gaan we wel op wat rustigere dagen als minder kans is op rondvliegend automateriaal
        BMW X5 45e

Comment

• Ik ben gisteren geweest en vond het echt kalm voor een feestdag. Maar 1 sluiting van 45min rond de middag. Op het circuit amper verkeer. Was een topdag. De benzine met 102 octaan was in Barweiler wel uitverkocht :-).

Comment

• De maandag nadien is altijd een kalme dag idd.

Rentalbedrijven gaven makkelijk 20% korting om toch wat beweging te krijgen.
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              De maandag nadien is altijd een kalme dag idd.

Rentalbedrijven gaven makkelijk 20% korting om toch wat beweging te krijgen.
              Dju, had ik dat geweten.
              Volgende keer doen we wel de M3 taxi eens.

Comment

als minder kans is op rondvliegend automateriaal
                Of mensen...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Of mensen...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Komt alle chance niet al te veel voor.
                  BMW X5 45e

Comment

• Vandaag eens wat filmpjes bekeken van crashes op NS. Ik vermoed dat het bij de meest game over is na hun crash. Als je ziet hoe gek er gereden wordt, alsof ze allen in een race zitten, is het niet verwonderlijk dat er ongelukken gebeuren. Veel wagens in total loss gereden. Een veel eigenaars die in zak en as zitten daarna.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Wil er eens opgaan met de Skoda. Nog niet geweest sinds ik hem heb.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Dju, had ik dat geweten.
                        Volgende keer doen we wel de M3 taxi eens.
                        Wil ik ook wel eens doen. Ben zelf een beetje chicken om het met mijn eigen wagen te doen. Poooookpokpok.
                        En heb eerlijk gezegd geen zin om de kosten van de slijtage erbij te nemen momenteel...
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Voor het einde van de vakantie wil ik zeker nog eens gaan om te gaan rijden met een Swift van rent4ring. Vroeger reed ik nog met mijn S13 op circuit maar met een volledig geprepareerde Swift is het toch véél aangenamer & sneller rijden.

Comment

• Ik vond de vorige swiftjes die ze hadden toch slecht qua zitpositie en imo ook niet zo super qua handling.

Ik ben vaste klant aan de overkant bij Apex, heb je leukere keuzes voor hetzelfde budget.

BMW X5 45e

Comment

• Zaterdag 3 rondjes Ring gedaan met de ... fiets. Nu weet ik waarom mijn auto altijd maar tot 175 ging na Bergwerk. Om van Hohe Acht nog maar te zwijgen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                Zaterdag 3 rondjes Ring gedaan met de ... fiets. Nu weet ik waarom mijn auto altijd maar tot 175 ging na Bergwerk. Om van Hohe Acht nog maar te zwijgen !
                                Crazy ervaring dit

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Ik zou denken dat Fuchsröhe toch ook een pittig bergske is?

Nu ik zou nog geen ronde op een fiets overleven denkik
                                  BMW X5 45e

Comment

Ik zou denken dat Fuchsröhe toch ook een pittig bergske is?
                                    Fuchsröhe? Ja, bergaf aan 95km/h daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                      Fuchsröhe? Ja, bergaf aan 95km/h daar
                                      Dan is er genoeg snelheid om boven te geraken zeker?
                                      BMW X5 45e

Comment

Dan is er genoeg snelheid om boven te geraken zeker?
                                        Het 1e steile stuk na de compressie zal wel nog lukken, maar het blijft eigenlijk klimmen tot aan de rechtse van adenauer forst.

Comment

Ik vond de vorige swiftjes die ze hadden toch slecht qua zitpositie en imo ook niet zo super qua handling.

Ik ben vaste klant aan de overkant bij Apex, heb je leukere keuzes voor hetzelfde budget.

Ik verkies liever een leegehaalde geprepareerde wagen boven een standaard wagen.
                                          Voordeel bij Rent4ring is ook dat je per ronde kan betalen, in al mijn keren dat ik ging naar de ring om te kunnen rijden van 17h30 tot 19h30 geraak ik noot verder dan 3 ronden vooraleer er een ongeval gebeurd waarbij de boel wordt afgesloten.

Comment

Working...
                                          X