Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gps tracker ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Welk is buiten de Globespot nog een degelijk tracking system? Eentje waar je het voertuig live kunt volgen op, bijvoorbeeld, google maps.

Comment

http://www.blacktelematicsbox.co.uk/ -> staat in veel vrachtwagens in de UK. http://www.securysat.com/nl/securysa...FYdc3god_jQAbg is erkend door de verzekeringen
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Heb ondertussen deze van de site lokaliseer.nu binnen gekregen en in gebruik genomen.
        Werkt zoals beloofd op de site, basic, zonder abonnementen, gewoon positie opvragen via eigen GSM, super.

Comment

Globespot is inderdaad een van de betere. Werkt heel eenvoudig. Prijs/kwaliteit zit goed.

Comment

Globespot werkt met abonnementen (bijna 8 euro per maand). Vind ik iets minder interessant.

Zou niet mogelijk zijn om een Globespot te kopen zonder een SIM-kaart van Globespot? Moet ik eens aan Globespot vragen.
            Last edited by ; 12/08/2013, 13:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke
              DOA...
              krijg een nieuwe.
              en al aangekregen?

Comment

Ik kwam dit topic tegen via google, aangezien ik een nieuwe blogpost wil wijden over een auto gps tracker op mijn gps tracking site www.vindmijterug.nl.

Het topic even doorlezend te hebben, merk ik dat er weinig informatie over de gps trackers staat en deze pagina toch hoog in google komt.
                Voor iedereen die hierop uitkomt alvast wat informatie als je op zoek bent naar een goede gps tracker:

- Wil je traceren via sms of GPRS (online)? Dit is van belang om de exacte locatie continue overzichtelijk te zien of via sms als je maar eenmaal wilt traceren, bijvoorbeeld bij diefstal.
                - Kan de gps tracker worden ingebouwd? Je wilt niet dat deze tracker zonder accu zit of dat een dief deze makkelijk verwijderd.
                - Hoe nauwkeurig wil je de locatie weten? Hier speelt met name prijs in mee, duurdere gps trackers meten de afstand tot 5 meter nauwkeurig. Goedkopere vaak 50 meter of meer!

Ik zou me trouwens geen zorgen maken over een jammer, meestal worden de gps tracker coordinaten dan verzonden als de jammer weg is. Je vind dan je auto alsnog terug, zij het wat later.

groetjes, Tommie
                Last edited by ; 26/11/2014, 13:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie12 Bekijk Berichten
                  Ik zou me trouwens geen zorgen maken over een jammer, meestal worden de gps tracker coordinaten dan verzonden als de jammer weg is. Je vind dan je auto alsnog terug, zij het wat later.
                  Correct ... heb zo weet van een X6 die nadat hij vanop de parking van de garage verdwenen was 24u later heel even terug signaal uitzond ... vanuit Tangers. Nadien verdween het signaal voorgoed. Diegenen die een luxe wagen stelen weten echt wel dat die met een gps tracker zijn uitgerust en weten echt wel de weg naar ebay om een jammertje aan te schaffen voor 20 €. Kortom, die trackers zijn enkel goed voor de occasionele joyrider die op de een of andere manier je sleutel weet te bemachtigen, maar het zal in geen geval verhinderen dat je wagen niet gestolen wordt.
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Kameraad heeft zijn x5 terug gevonden dankzij een GPS-tracker.
                    Ik spreek wel over een kleine 10 jaar terug. Dezer dagen is dit een wijder verspreid iets, en zullen de bad guys er ook beter op toegerust zijn
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mygpstracking werkt wel goed.
                      Vanaf heden installeer ik deze ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                        Mygpstracking werkt wel goed.
                        Vanaf heden installeer ik deze ook.
                        zijn hier nog updates, tips of advies? Ben op zoek naar betaalbare oplossing voor enkele van mijn oldtimers.
                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                          zijn hier nog updates, tips of advies? Ben op zoek naar betaalbare oplossing voor enkele van mijn oldtimers.
                          Een schakelaar om u pomp te onderbreken op een plaats dat niemand kent is het beste wat je kunt doen.

Comment

Gps tracker ervaringen?

Heb het topic niet gelezen maar op een ander forum zijn er verschillende die het hadden en toch de auto / moto nooit weer hebben gevonden.
                            Ze blokkeren meteen het signaal en de kous is af.
                            Of ze rijden hem in een container die ook niks doorlaat.
                            Met wat geluk zijn het amateurs die hem een paar dagen op een parking stellen om te kijken of er een tracker op zit.

Met andere woorden, doe wat zwart paard zegt.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zelf zopas een stuurslot Disklok aangeschaft, is natuurlijk ook niet onfeilbaar, maar komt als beste uit verschillende testen.

Comment

Ik had ooit het briljante idee om zo'n handrem/versnellingspook slot te kopen. Dat was er op 3 seconden af .

Comment

Working...
                                X