Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veel kosten aan auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    hoe minder de anderen hun wagen zullen gebruiken, hoe meer ik de mijne zal kunnen gebruiken ;-)
    Als je tijdens de spits het verkeer ziet... de brandstofprijzen mogen gerust x2 ;-)

Comment

Gaat gij dan sponsoren? Ik moet elke dag ongv een 26- tal km naar mijn werk rijden (enkel)
      dat zie ik u nog niet zo snel met de fiets doen...

Comment

dat doe ik met veel plezier dan :p
        ik doe elke dag 2uur trein en 18km fiets ENKEL. moest de brandstof niet zo duur zijn, en niet zoveel files, ik zou de auto nemen (266km/dag)

Comment

Pfff, goed zot. Ik moet nog werken ook éh...

Comment

Ik 50m wandelen, meer luxe kan je niet hebben.
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
              Wat het probleem met de EGR klep betreft heb ik al veel gehoord dat daar bij Opel veel problemen mee zijn. Mijn vorige wagen was een Opel Vectra Break 1.9CDTI 150pk en die heeft op anderhalf jaar (+/- 90000km) 3 keer in de garage binnen gemoeten wegens vermogensverlies te wijten aan het niet automatisch reinigen van de EGR klep. 3 keer is die onder garantie vervangen geweest.
              Benzine motoren van Opel hebben nu geen EGR klep meer. De eerste waren al vanaf 11/2006 te koop (1.8 van 140 pk en 1.6 van 115 pk) Sinds 2010 alle benzine motoren

Zuinige en probleemloze motoren, maar garages verkopen ze liever niet, want dan kunnen ze niets meer verdienen op het onderhoud….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Als je tijdens de spits het verkeer ziet... de brandstofprijzen mogen gerust x2 ;-)
                Dat het zo druk is heeft ook te maken dat in belgie nooit niks kan en mag. Altijd maar eindeloos rekken. Als je in Nederland de projecten ziet bv Eindhoven en nu Maastricht dat krijgen ze hier in jaren niet klaar en die dienen er juist voor om de doorstroom te bevorderen, dus ook een stuk minder files.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                  koppeling die het 195 000km uitgehouden heeft, das al redelijk veel. normaal 100 - 150 000km mag je u eraan verwachten.
                  wtf De koppeling van mijn Bora heeft het 515.000km volgehouden en ze vervangen was 690 euro
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Mijn schoonbroer kan t sneller 50.000km met citroen c8
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      wtf De koppeling van mijn Bora heeft het 515.000km volgehouden en ze vervangen was 690 euro
                      Indien veel autostrade wel ja .

Comment

Working...
                      X