Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Veel kosten aan auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenWat het probleem met de EGR klep betreft heb ik al veel gehoord dat daar bij Opel veel problemen mee zijn. Mijn vorige wagen was een Opel Vectra Break 1.9CDTI 150pk en die heeft op anderhalf jaar (+/- 90000km) 3 keer in de garage binnen gemoeten wegens vermogensverlies te wijten aan het niet automatisch reinigen van de EGR klep. 3 keer is die onder garantie vervangen geweest.
Zuinige en probleemloze motoren, maar garages verkopen ze liever niet, want dan kunnen ze niets meer verdienen op het onderhoud….
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenAls je tijdens de spits het verkeer ziet... de brandstofprijzen mogen gerust x2 ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenkoppeling die het 195 000km uitgehouden heeft, das al redelijk veel. normaal 100 - 150 000km mag je u eraan verwachten.De koppeling van mijn Bora heeft het 515.000km volgehouden
en ze vervangen was 690 euro
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenwtfDe koppeling van mijn Bora heeft het 515.000km volgehouden
en ze vervangen was 690 euro
Comment
Comment