Mededeling

Collapse
No announcement yet.

car wrapping ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• car wrapping ervaring

hallo ik zou men wagen willen laten wrappen doch heb een vraag hierover,
    waar de folie aan de wielkappen naar binnengaat moet deze regen, wind zon e a doortaan komt dit niet los?
    ik zou graag reacties willen met ervaring van menen die dit al 1 jaar hebben laten doen
    bij voorbaat dank
    phil

ik heb dat ongeveer 2 jaar geleden laten doen , niet tevreden van , aan de wielkappen komt dat niet los , maar er zijn wel rimpels ingekomen hier en daar
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

lokomen

zijn die rimpels gekomen aan de randen van de wielkappen?
      Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
      ik heb dat ongeveer 2 jaar geleden laten doen , niet tevreden van , aan de wielkappen komt dat niet los , maar er zijn wel rimpels ingekomen hier en daar

Comment

Ook al zijn er zoveel die zeggen dat ge het niet ziet dat een wagen gewrapt is, toch wel! Ge ziet dat altijd!

Comment

een maat van me had dak laten wrappen en folie was 2mm ingetrokken ,en dit was zichtbaar instalateur wilde niet veranderen
          daar dit produkt nog niet zo lang op de markt is weet ik eigenlijk nog niet zo veel van het negatieve gedeelte hiervan wrappen kot al vlug 1-3000 euro
          dus ik ben voorzichtig
          wrappen zul je altijd zien al door de speciale kleuren

Comment

Plasti dippen is een andere optie.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Mijn maat heeft een carwrap-firma (stickySigns.be)

Veel mensen klagen over het feit dat hun wrap lost of ogen trekt.

Dit heeft veel te maken met de prijs die je ervoor betaald. Hij is niet de goedkoopste maar levert prima werk. Op onze demo V40 zit de wrap er bijna een jaar op. Staat op allerlei events en er wordt gewoon 2* week gecarwashed. Nog niet gelost buiten 1 keer dat de transporteur een paaltje heeft genomen :-)

Reken gewoon op meer dan 2000 euro voor een volledige colorchange.... alles eronder is bezuinigen op foliekost en afwerking. De afwerking kruipt meestal de meeste tijd in.

Comment

Dus jullie zien direct dat deze wagen gewrapt is? Sterk

Comment

van dicht zal je dat wrs wel kunnen zien.
                  Op foto is zoiets altijd moeilijk. Voor hetzelfde geld een goede PS.

Comment

Als je in de wielkasten kijkt, moet je dat toch kunnen zien?

Ik vind het toch een hoop geld, en zou het alleen doen om een auto van reclame te voorzien, dan kan het echt wel schitterend zijn.
                    Zag laatste een camionette die helemaal 'getransformeerd was in een olifant. Die trok echt wel aandacht!

Comment

plasti dippen

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Plasti dippen is een andere optie.
                      wat bedoel je met plasti dippen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                        Dus jullie zien direct dat deze wagen gewrapt is? Sterk

Op die foto niet, maar als je de wagen in het echt ziet, da zie je dat in 99% van de gevallen direct ja.
                        1% kans dat het zo goed gedaan is dat je het echt niet ziet.
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spaltring Bekijk Berichten
                          wat bedoel je met plasti dippen ?
                          Google en dan plasti dip intypen, dan krijg je alle informatie.
                          Of nog beter youtube, dan krijg je filmpjes te zien van hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Via deze link kan je ook al heel war informatie vinden:
                          Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

hallo Knight-rider
                            ik zal eens kijken
                            bedankt alvast

Comment

Plasti dip zou ik nooit gebruiken op een wagen daar ik schrik zou hebben van vandalisme. Want zoals velen; als men een matte wagen ziet dan gaat men meteen gaan voelen aan de wagen. Als je dan zo van die flauwerikken hebben trekken ze er gewoon een stukje van en sta je daar schoon...

Comment

Plasti dip is niet noodzakelijk mat he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
                                  Plasti dip zou ik nooit gebruiken op een wagen daar ik schrik zou hebben van vandalisme. Want zoals velen; als men een matte wagen ziet dan gaat men meteen gaan voelen aan de wagen. Als je dan zo van die flauwerikken hebben trekken ze er gewoon een stukje van en sta je daar schoon...

True ... 2 weken geleden stond er een mat zwarte Lambo in St Tropez (naast de oude gendarmerie). Helemaal van onder tot boven bepoteld vol met vieze vette vlekken van de zonnecreme. Zonde van hem daar zo te zien staan ...
                                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Plasti dip is niet noodzakelijk mat he.
                                    Ik dacht da plasti dip altijd mat was

Comment

De basis wel, maar je kan een afwerkingslaag d'r over spuiten, deze is kleurloos maar zorgt voor een glans.

Comment

Ja, gloss finish. Eindresultaat is een beetje tussen mat & glanzend..
                                        Mijne MG is gedipt (mat zwart). Is wel schoon, maar begint om sommige plekken los te komen (nochtans bij een firma laten doen) en vraagt wel onderhoud. (zwak tegen uitwerpselen/krassen etc,)

Comment

Working...
                                        X