Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummerplaat "B" vooraan verplicht?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nummerplaat "B" vooraan verplicht?

Ik vroeg me af het toegestaan is om bij je (nieuwe EU kentekenplaat) reproductie plaat vooraan het B/EU stukje te overplakken?

Achteraan blijkbaar alvast niet meer (http://www.radio2.be/artikel/helpdes...laat-verplicht) maar ik vind het mb nu niet echt duidelijk (http://www.wegcode.be/secties/mb/mb-230701/525-hs5 over de reproductie vooraan, en dus niet op een aanhangwagen ofzo).

Lijkt met niet toegelaten.

Op de plaat achteraan moet in de blauwe zone een witte letter B staan.
    Ondermeer het opschrift van de reproductie moet "nagenoeg identiek zijn"; dat kan m.i. niet anders worden geïnterpredeerd dan dat op de reproductie ook een blauw vak met een witte B moet staan.
    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Bij veel mensen die met zo'n sticker rijden vooraan ontbreekt de B dacht ik... Legaal zal het wel niet zijn.

Comment

sticker vooraan is totaal niet meer toegelaten

Comment

Waarom zou je die B willen overplakken? Toch niet om zo'n stomme VL sticker erover te hangen zeker..

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          sticker vooraan is totaal niet meer toegelaten
          Toch zie ik nog genoeg sportwagens à la Porsche, R8 e.a. waar men wel zo'n stickerplaat heeft vooraan. Maar waarom zouden zei dat wel mogen en anderen niet, omdat ze meer geld hebben?

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Omdat ze niet de plaats hebben om die belachelijk grote euro plaat te bevestigen.
            Ik ga bij men volgende ook een Europese lay-out op een Belgische plaat plakken. Vind het echt niet mooi met die B en al zeker de lengte niet.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              Omdat ze niet de plaats hebben om die belachelijk grote euro plaat te bevestigen.
              Ik ga bij men volgende ook een Europese lay-out op een Belgische plaat plakken. Vind het echt niet mooi met die B en al zeker de lengte niet.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
              Uwe volgende heeft toch wel genoeg plaats?

Comment

Working...
              X