Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idiote filmpjes thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idiote filmpjes thread

Soms kom je filmpjes tegen waarbij je niet kan geloven wat er gebeurt.
    In plaats van een ander filmpjes topic te vervuilen, heb ik dit aangemaakt.

Wat nu recent rond het internet gaat is dit:

Last edited by fuxhound; 02/10/2013, 20:18.

De Range Rover bestuurder had beter blijven staan inplaats van tot 2 x toe motards aan te rijden. De reactie van de motorrijders is ook verre van proper maar op een bepaalde manier kan je hen moeilijk ongelijk geven. Het is ook maar 1 motard die de RR te lijf gaat. De rest staat er op te kijken. Dus van een lynch partij kan je niet echt spreken.
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Meer info:
      De nogal schokkende video van de intimiderende groep motorrijders versus het jonge gezin in een Range Rover (met desastreuze gevolgen) van gisteren ging de hele wereld over. Vandaag kwamen enkele nieuwe feiten aan het licht. De meneer in het witte shirt, die een remtest uitvoerde, en als gevolg daarvan werd aangereden is geïdentificeerd als Christopher […]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
        De Range Rover bestuurder had beter blijven staan inplaats van tot 2 x toe motards aan te rijden. De reactie van de motorrijders is ook verre van proper maar op een bepaalde manier kan je hen moeilijk ongelijk geven. Het is ook maar 1 motard die de RR te lijf gaat. De rest staat er op te kijken. Dus van een lynch partij kan je niet echt spreken.
        dit is duidelijk de schuld van de motorrijders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          dit is duidelijk de schuld van de motorrijders
          Yep. Ik zou me zeker ook niet op mijn gemak voelen als er ene voor u beetje de zot komt uithangen met z'n moto en u insluiten... Staan blijkbaar al bekend voor feiten.

Comment

Jamaar je kan niet zomaar iemand moedwillig gaan overhoop rijden. Als een groep wielertoeristen in je weg rijdt ga je er toch niet los door knallen... ?
            Last edited by Alfa-Beemer; 02/10/2013, 01:48.

Comment

dan niet nee

maar in dit geval zetten zij jou in de positie waar je kiest tussen jouw veiligheid of die van hun, was niet zo intelligent van ze als motorrijders tov een range

maar motorrijden is altijd al een sterke vorm van darwinisme geweest
              Last edited by GeeZer; 02/10/2013, 01:48.

Comment

Ik ben akkoord met uw stelling ivm het darwinisme. Jammer dat het voor de autorijders zo niet is. Veel te veel idioten komen zonder kleerscheuren hun fratsen met de auto te boven en kunnen zodoende lekker blijven verder doen. Terwijl een foutje met de moto meestel direct fix tot maximaal wordt afgestraft.

Comment

ik ben een partij aan het oprichten met als grootste doel de genenpoel te versterken, ik merk dat jij ook bezorgd bent om onze toekomst, als je wilt stuur ik je een pm met meer info?

Comment

Een PM kan geen kwaad zeker

Comment

Ik zou hetzelfde doen als de chauffeur van de RR.
                      Als een groep opgefokte motorrijders mij wilt klemrijden om "boel" te maken. Dan knal ik er zeker ook overheen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                        Ik zou hetzelfde doen als de chauffeur van de RR.
                        Als een groep opgefokte motorrijders mij wilt klemrijden om "boel" te maken. Dan knal ik er zeker ook overheen.
                        Idem hier ... en ik had me daarna niet mooi op mijn rijvak gehouden zoals die RR het doet ... hun bedoelingen waren al duidelijk genoeg ...
                        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Idd, zou er ook overknallen. Heb gelezen dat ze die al een tijdje waren aan het achtervolgen. Je weet nooit als ze ineens naast u staan met een wapen en uw gezin is in gevaar..
                          Denk dat ge dan over lijken gaat om die te beschermen.

Comment

1. die achterlijke motard moet geen brake check doen nadat ze die RR hebben ingesloten, want dat laten ze niet zien in het filmpje
                            2. die RR moet idd er niet over rijden, maar hey als ik zo iets voorheb dan kan mij dat ook geen reet schelen als mijn vrouw en kind van 5maand in de auto zit en je wordt aangevallen door zo'n achterlijke bende dikzakken op moto's die denken dat ze alles mogen, dan knal ik ook gewoon door.
                            3. die ene gast moest die raam niet inslagen om daarna die kerel eruit te trekken en nog wat meer af te rammelen, ik hoop dat die "onschuldige bende" zoals ze zichzelf noemen eens goed straffen, want dat stukje laten ze ook weer niet zien.

de Stad NY heeft de jaarlijkse meeting van deze mannen ook al verboden.
                            Last edited by kefkie; 02/10/2013, 13:40.
                            BMW X5 45e

Comment

misschien dat ik er hier in belgie niet zou overrijden, omdat je weet dat je zonder jeep niet weggeraakt, maar zeker in de states begrijp ik deze reactie wel, waar zoveel mensen wapens bij hebben.

Comment

Terechte actie van de man in de range. Het is wel duidelijk wat de bende motorrijders, of marginalen van plan waren.
                                Ik had exact hetzelfde gedaan, pure zelfverdediging.
                                -

Comment

redelijk gestoord dat dit hier zo massaal goedgekeurd wordt, wat voor mensen zijn jullie...

Comment

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      redelijk gestoord dat dit hier zo massaal goedgekeurd wordt, wat voor mensen zijn jullie...
                                      Je ziet het begin niet van het filmpje en zat een kind van 2 jaar in de wagen + zijn vrouw ...
                                      Ze waren hem daarvoor al aant kloten gemakkelijk hé met zo'n bende tegen 1 iemand, die mannen provoceren gewoon om nadien te kunnen vechten.
                                      Ik zou juist hetzelfde doen moest mijn kind en vrouw erin zitten zelfs de Paus mocht er nog staan .....
                                      + Die mannen zijn reeds goed gekend ginder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                        Ik zou juist hetzelfde doen moest mijn kind en vrouw erin zitten zelfs de Paus mocht er nog staan .....
                                        In dat geval zou ik zeker doorrijden.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                        X