Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idiote filmpjes thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Goed gedaan van de range rover bestuurder maar hij was beter op de snelweg gebleven en nog een paar omvergemaait en dan de flikke bellen.
    Wat denken die motto mannen wel niet door de weg te versperren. Ze moeten de verkeerde maar ééns tegenkomen.
    Op zo een dagen wil je wel een gepandserde s klasse.
    Last edited by ; 02/10/2013, 17:43.

Comment

Lijkt wel mad max... Gewoon je ergste nachtmerrie. Hier zijn geen woorden voor. Het doet je wel nadenken over hoe je slecht gedrag kunt voorkomen. Actie en reactie... http://www.youtube.com/watch?v=JQCqyrWoIEs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
        Je ziet het begin niet van het filmpje en zat een kind van 2 jaar in de wagen + zijn vrouw ...
        Ze waren hem daarvoor al aant kloten gemakkelijk hé met zo'n bende tegen 1 iemand, die mannen provoceren gewoon om nadien te kunnen vechten.
        Ik zou juist hetzelfde doen moest mijn kind en vrouw erin zitten zelfs de Paus mocht er nog staan .....
        + Die mannen zijn reeds goed gekend ginder
        ge zijt 37, leer u te gedragen naar uw leeftijd

Comment

Diezelfde achterlijke bende in 2011,dit keer met een prius rijder

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
            Ik zou hetzelfde doen als de chauffeur van de RR.
            Als een groep opgefokte motorrijders mij wilt klemrijden om "boel" te maken. Dan knal ik er zeker ook overheen.

Ik gegarandeerd ook . Deze met die rr is duidelijk veel te braaf geweest .
            Last edited by ; 02/10/2013, 21:49.

Comment

Wat een tuig zeg.

Comment

Ik keur hun gedrag zeker niet goed en ga ze ook geen namen geven. Maar zat verleden zomer in een situatie waar een Honda Civic rijder plots besliste van het 2de naar het 3de rijvak te komen en me daar bijna overhoop te rijden. Denk ik gefrustreerd omdat ik hem even voordien inhaalde terwijl hij al aan 140 zat. Begon die kerel nog van zijn kl@ten te maken ook en naar me toe te rijden. Heb uiteindelijk zijn spiegel afgestampt, waarna hij nog woedender werd. In Wetteren ben ik aan benzinestation gestopt en op meneer gewacht. Heb hem niet meer gezien.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Ik keur hun gedrag zeker niet goed en ga ze ook geen namen geven. Maar zat verleden zomer in een situatie waar een Honda Civic rijder plots besliste van het 2de naar het 3de rijvak te komen en me daar bijna overhoop te rijden. Denk ik gefrustreerd omdat ik hem even voordien inhaalde terwijl hij al aan 140 zat. Begon die kerel nog van zijn kl@ten te maken ook en naar me toe te rijden. Heb uiteindelijk zijn spiegel afgestampt, waarna hij nog woedender werd. In Wetteren ben ik aan benzinestation gestopt en op meneer gewacht. Heb hem niet meer gezien.
                  Groot gelijk in deze situatie .

Comment

avenger van een A-10 op de auto zetten en dan maar maaien met verarmd urianium 20mm kogels

tuig dus en ik hoop dat de flikken en het gerecht niet mals gaan zijn voor de bende
                    www.peugeotforum.be

Comment

Ok het is een rare situatie maar nog altijd geen recht om een spiegel er af te stampen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten
                        Ok het is een rare situatie maar nog altijd geen recht om een spiegel er af te stampen!
                        Net zoals je het recht niet hebt om zomaar iemand overhoop te rijden. Zelfs al voel je jezelf bedreigd!
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                          Net zoals je het recht niet hebt om zomaar iemand overhoop te rijden. Zelfs al voel je jezelf bedreigd!
                          Wat had hij dan moeten doen? De reden waaarom hij die actie deed was omdat ervoor al een kleine aanrijding had plaatsgevonden.
                          Een motor rijder had hem de pas afgesneden en had daardoor een kleine 'bump' veroorzaakt. Toen de bestuurder stopte, begonnen de motorrijder(s) de wagen te beschadigen en is hij een eerste keer doorgereden en dit zonder iemand omver te rijden. Het filmpje begint dus met het 2de incident en bijgevolg voelde hij de bui al hangen. Ik zou niet weten wat je anders in zo'n situatie kan doen. Aangezien in Amerika de eerste de beste een wapen kan dragen leek me de actie van de chauffeur, rekening houdend dat hij een kind vervoerde de enigste normale.
                          -

Comment

Die ene biker zal alvast niet veel kattenkwaad meer kunnen uitspoken.
                            Ik kan er maar weinig begrip voor opbrengen ook.
                            De risico's van het vak zou je kunnen stellen.
                            Last edited by Titleist; 03/10/2013, 00:43.

Comment

Das waar,
                              Hij had beter na de fout van die motards moeten stoppen, zich verontschuldigen voor een ander zijn fout en dan hem laten neerkloppen door die apen die denken dat ze alles mogen want zo zijn motards wel in groep, owee als je die wilt inhalen, heb ik zelf al mogen ondervinden irl, en dan nog vannalles toegelaten aan zijn vrouw en baby en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig.

Last edited by kefkie; 03/10/2013, 08:38.
                              BMW X5 45e

Comment

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Das waar,
                                  Hij had beter na de fout van die motards moeten stoppen, zich verontschuldigen voor een ander zijn fout en dan hem laten neerkloppen door die apen die denken dat ze alles mogen want zo zijn motards wel in groep, owee als je die wilt inhalen, heb ik zelf al mogen ondervinden irl, en dan nog vannalles toegelaten aan zijn vrouw en baby en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig.

Dat zeg ik niet maar rij jij morgen maar eens iemand aan omdat je jezelf bedreigd voelde. Ik wens je veel succes in de rechtbank! Dat is uw voertuig als wapen gebruiken. Daar lachen ze niet mee! Gelukkig.

Comment

Dat zeg ik niet maar rij jij morgen maar eens iemand aan omdat je jezelf bedreigd voelde. Ik wens je veel succes in de rechtbank! Dat is uw voertuig als wapen gebruiken. Daar lachen ze niet mee! Gelukkig.
                                    Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Denk je echt dat iemand in deze situatie vervolgd gaat worden? Dit was pure wettelijke zelfverdediging. Dat hij zijn wagen als wapen gebruikt is bijgevolg zijn volste recht.
                                    Het is volledig anders als er een kleine vete is tussen motorrijder en auto bestuurder, maar in dit geval niet. Alhoewel moest dit in België weet je natuurlijk nooit.
                                    -

Comment

De Range Rover bestuurder had beter blijven staan inplaats van tot 2 x toe motards aan te rijden. De reactie van de motorrijders is ook verre van proper maar op een bepaalde manier kan je hen moeilijk ongelijk geven. Het is ook maar 1 motard die de RR te lijf gaat. De rest staat er op te kijken. Dus van een lynch partij kan je niet echt spreken.
                                      op het filmpje wel. wat je niet ziet is dat ze na het filmen met een paar man die bestuurder met een mes hebben zitten bewerken.
                                      die motorbendes zijn trouwens een gekende plaag in new york, ze gaan de volledige baan bezetten, brengen een wagen of vrachtwagen tot stilstand, stekken de banden kapot en beroven en vallen de bestuurder aan.
                                      denk niet dat er hier 1 iemand is die in zo'n situatie anders zou reageren dan voet op het gaspedaal en maken da je wegkomt
                                      lets have some more member berries

Comment

Dat wist ik niet. Dan begrijp ik wel dat je uit paniek een vluchtweg kiest. Zijn er artikels van dergelijke feiten online terug te vinden?

Comment

Hier al een eerste artikel: Pictured: Biker 'run over' by terrified Range Rover driver during New York rally
                                          en een tweede: 1 biker charged, another critical in NYC Range Rover chase
                                          en nog eentje om het af te leren: PHOTO: Biker Edwin Mieses pictured moments after he was run over by Range Rover in harrowing chase
                                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                                          X