Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idiote filmpjes thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Beste,

Ik had het over artikels van andere feiten gepleegd door dezelfde bende...
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Ja, het is schaamteloze reclame voor het Texaanse bepantseringsbedrijf dat deze actie op touw heeft gezet, maar we kijken toch maar even. Texas Armoring Corporation (TAC) haakt in op de gebeurtenissen in New York onlangs, waarbij de 33-jarige Alexian Lien met zijn vrouw en kind werd ingesloten door een groep van 55 motorrijders. Een motorbende […]

Comment

Geeft ook een antwoord op de opmerking in dit topic waarom hij de politie niet heeft gebeld:

It was there that Mr. Lien encountered the bikers. He tried to call 911 to report they were driving erratically, but the call didn't go through, officials said.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

WTF. Ik kan me zelfs niet voorstellen hoe snel 300km/u is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
              WTF. Ik kan me zelfs niet voorstellen hoe snel 300km/u is.
              Dat is iets meer dan 83 meter per seconde of elke 12 seconden een kilometer
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Comment

Fak dat film van de sl is geschift op zo een boerenbaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                      Dat is iets meer dan 83 meter per seconde of elke 12 seconden een kilometer
                      Hoe het voelt bedoel ik.

Comment

Hoe het voelt bedoel ik.
                        Als je daarna uitbolt naar 200 is het precies of je maar 100 rijdt.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hoe het voelt bedoel ik.
                          Dat weet ik niet,... zelf nog nooit zo snel gereden
                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Comment

klopt iets niet aan ofwel de motos, ofwel de motorrijders want mijn CBR900 uit 93 liep al dik 290 en ik had geen km nodig om boven de 250 te gaan.
                              motos maken veel lawaai maar acceleren niet weg.
                              ofwel durft de rijder niet, of dit zijn maar 600cc motos ofzo.

de zx10R is begrensd op 300km/h, dus die kan mechanisch harder

de mijne liep 120 in 1e, iets van 180 in 2de en 230 in 3de. maximum haalde ik er nooit uit, iets boven de 290 (max moto) duwde mijn helm al mijn neus plat, trok mijn hoofd heen en weer dat ik amper kon tegenhouden met de nekspieren, moest mijn knieen keihard tegen het blok aandrukken of die vlogen open en trok de rijwind mij bijna van de moto.
                              lastige ding van die snelheid is, als je dan weer afremt naar 200km/H voeld dit effectief maar als een 100km/H meer aan. en dan komt het. springt er dan ineens een auto voor u aan 70km/h dan heb je VEEEEL afstand nodig om af te remmen. je voelt de boel snel afremmen, maar die auto blijft op hoog tempo dichter komen
                              Last edited by ; 21/10/2013, 11:30.

Comment

Heb dat filmpje gisteren ook gezien, 't zal duren tot die ene verkeerde handeling, dwaas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                  klopt iets niet aan ofwel de motos, ofwel de motorrijders want mijn CBR900 uit 93 liep al dik 290 en ik had geen km nodig om boven de 250 te gaan.
                                  motos maken veel lawaai maar acceleren niet weg.
                                  ofwel durft de rijder niet, of dit zijn maar 600cc motos ofzo.

de zx10R is begrensd op 300km/h, dus die kan mechanisch harder

de mijne liep 120 in 1e, iets van 180 in 2de en 230 in 3de. maximum haalde ik er nooit uit, iets boven de 290 (max moto) duwde mijn helm al mijn neus plat, trok mijn hoofd heen en weer dat ik amper kon tegenhouden met de nekspieren, moest mijn knieen keihard tegen het blok aandrukken of die vlogen open en trok de rijwind mij bijna van de moto.
                                  lastige ding van die snelheid is, als je dan weer afremt naar 200km/H voeld dit effectief maar als een 100km/H meer aan. en dan komt het. springt er dan ineens een auto voor u aan 70km/h dan heb je VEEEEL afstand nodig om af te remmen. je voelt de boel snel afremmen, maar die auto blijft op hoog tempo dichter komen
                                  Interessant om weten. Ik ga me later misschien ook nog een moto aanschaffen. Alleen weet ik niet eens of ik boven de 200 (autobahn)zou durven, is die vaste baanligging niet aanzienlijk gedaald of niet? Want een moto blijft een gevaarlijk object hé...

Mijn stiefpa heeft een BMW R 1100 S, dat spel trekt gelijk zot. Je zit aan 200 voor je het beseft. Vraag me dan af wat die zx10r al niet doen...

Die gast waar ie hem aan kocht zo van: "ja, testrit mee doen?" Die vent tikte al de 180 aan maar voor veiligheid direct gestopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten

Mijn stiefpa heeft een BMW R 1100 S, dat spel trekt gelijk zot.
                                    ...... Heel goede en leuke motor maar trekken gelijk zot doet hij niet.
                                    Maar ik begrijp je, als je geen motoren gewend bent trekt alles gelijk zot.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                      ...... Heel goede en leuke motor maar trekken gelijk zot doet hij niet.
                                      Maar ik begrijp je, als je geen motoren gewend bent trekt alles gelijk zot.
                                      Kan zeker zijn, is eigenlijk de enigste moto waar ik al heb opgezeten, was het niet gewend...

Comment

ik heb leren rijden met een CB900, k weet, goe zot om daarmee te leren. t was wel al een oudere en die woog 245kg. k vond dat diene enorm optrok toen.
                                        3maand later (nog altijd rondrijden met een L) kocht ik dan die CBR900RR, eerste keer de straat af, heeeeeeeeeeeeeel op gemakske in 1e, tegen 50km/h deed ik gashendel ongeveer tot halfweg en spel ging gewoon met voorwiel van de grond. NIE NORMAAL.
                                        ik dacht dat ne CB900 voorruit ging, da was een brommerke als ik die CBR gewoon was.

zowieso met een machien zoals een fireblade zijt ge u rijbewijs in no time kwijt of plakt ge ergens tegen. ik reed daar destijds elke dag mee naar werk en avondschool, en nam de baan ninove-aalst smorgens (tegen verkeer in dus). ik ging dagelijks +250km/h.
                                        op een dag reed ik daar en ding ging nie harder dan 250km/H, en ik maar kijken wat er scheelt. na 10sec zie ik toerenteller op 12500rpm hangen. k zat nog in 5de .
                                        ff geschakeld en zat direct weer op 275km/h.
                                        onder de 4500rpm rijd ge die zijn bougies kapot. in 1e wil da zeggen 45km/H (doet 120km/h in 1e aan 12500rpm). trager dan 70 is amper mee te rijden en moment ge uit een zone 50rijd stotterde die voor zot. das een circuitmoto, absoluut niet geschikt voor de baan.
                                        heb er 8jaar mee gereden en NOOIT de topsnelheid gehaald. heb wijselijk besloten het ding te verkopen. als ik nu nog iets koop is het in de stijl van een triumph rocket 3. ne cruisemoto met VEEEEL koppel. moet die hoogtoerige circuitmachienes niet meer hebben. levensgevaarlijk.

2300CC 3cyl, 140pk, 200Nm koppel
                                        Last edited by ; 21/10/2013, 23:25.

Comment

Working...
                                        X