Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idiote filmpjes thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Pareltje!

Comment

erg voor die mens, uw pareltje eens buitenhalen en dan dit....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
          erg voor die mens, uw pareltje eens buitenhalen en dan dit....
          Idd, dno of het echt is. Er was een tijdje terug heel wa gezever over dat het mss opgezet spel was.
          Als het echt is, dan is da idd heel erg voor die mens.

Comment

Ipv op die Volvo had ze beter wa op mij komen rijden

Comment

erg, erg erg. die meisjes hebben volgende week wel weer één of ander wrakje voor 500€. die man kan zijn auto niet zomaar vervangen. zou nog helemaal zonder zijn als dit een ongevalsvrije auto was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                Ipv op die Volvo had ze beter wa op mij komen rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                  is in B ook werkelijkheid geworden !

deze mag hier toch neit ontbreken : http://www.yapfiles.ru/static/play.s...AwOTQ3MTAt21a9

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                    Ik zou hetzelfde doen als de chauffeur van de RR.
                    Als een groep opgefokte motorrijders mij wilt klemrijden om "boel" te maken. Dan knal ik er zeker ook overheen.
                    90 % zou da doen. Uit paniekreactie geef je gas. Je ziet ook aan die RR dat hij zijnen eigen auto naar de kloten helpt, dus 't is volgens mij puur paniekeren en uit een benaarde situatie geraken. Maar ik zou toch de flikken proberen bellen als ik weg ben :p.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Fak, en dienen BMW rijdt hem nog met gemak los :s.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                        Originele manier van zelfmoord plegen zeker :s.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk Berichten
                          Fak, en dienen BMW rijdt hem nog met gemak los :s.
                          Bmw? Mercedes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                            Bmw? Mercedes...
                            idd lol

zelfs in het filmpje zelf staat SL63 AMG, moest het een SL65 AMG zijn was die zelfs uit beeld verdwenen
                            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                              Bmw? Mercedes...
                              Owkeeee, ik zie de 1ste 2 seconden van dat filmpje en ik herken direct de lichten van ne mercedes :p. Ik weet ook niet hoe ik erbij kwam dat ik nen BMW zag :p.

Comment

deze is ook SCHITTEREND! En dan met zo een Micraatje...echt weer Hollands

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ice cold meet & greet te kuurne ring schopping ,ben eens benieuwd of er mensen van hier tussen zitten als ''drifter'' of toeschouwer

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Ik ben daar om 16.15u toegekomen en om 16.20u terug vertrokken.

Comment

*tuner mode on*

Ta waren presies wel profesionelen he seg amai!

*tuner mode off*

Comment

k heb er daar niet veel zien driften. eerder een paar die gewoon volgas gaan, stuur draaien en niet eens weten waar ze gaan uitkomen. driften doet ge op circuit en niet op een openbare parking. zeker niet als ge er geen controle over hebt. iedereen kan een auto kopen met +300pk maar da wil niet zeggen dat ge dermee kunt rijden.

dit is driften en die heeft enkel een oude dieselbak genomen. de auto doet een beetje, de chauffeur het meeste werk
                                        Teemu Peltola With :Legendary Mercedes W123 wagon -81 2012 setup. Approx 600hp & 1000Nm with NOEngine3.0 Litre, 24 Valve, OM606 -98 Mercedes Turbodiesel Engi...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          k heb er daar niet veel zien driften. eerder een paar die gewoon volgas gaan, stuur draaien en niet eens weten waar ze gaan uitkomen. driften doet ge op circuit en niet op een openbare parking. zeker niet als ge er geen controle over hebt. iedereen kan een auto kopen met +300pk maar da wil niet zeggen dat ge dermee kunt rijden.

dit is driften en die heeft enkel een oude dieselbak genomen. de auto doet een beetje, de chauffeur het meeste werk
                                          http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
                                          hier nog nen oude mercedes: ook wel nice!

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X