Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Idiote filmpjes thread
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichtenerg voor die mens, uw pareltje eens buitenhalen en dan dit....
Als het echt is, dan is da idd heel erg voor die mens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenIpv op die Volvo had ze beter wa op mij komen rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
deze mag hier toch neit ontbreken : http://www.yapfiles.ru/static/play.s...AwOTQ3MTAt21a9
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenIk zou hetzelfde doen als de chauffeur van de RR.
Als een groep opgefokte motorrijders mij wilt klemrijden om "boel" te maken. Dan knal ik er zeker ook overheen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk BerichtenFak, en dienen BMW rijdt hem nog met gemak los :s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenBmw? Mercedes...
zelfs in het filmpje zelf staat SL63 AMG, moest het een SL65 AMG zijn was die zelfs uit beeld verdwenenKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenBmw? Mercedes...
Comment
-
-
k heb er daar niet veel zien driften. eerder een paar die gewoon volgas gaan, stuur draaien en niet eens weten waar ze gaan uitkomen. driften doet ge op circuit en niet op een openbare parking. zeker niet als ge er geen controle over hebt. iedereen kan een auto kopen met +300pk maar da wil niet zeggen dat ge dermee kunt rijden.
dit is driften en die heeft enkel een oude dieselbak genomen. de auto doet een beetje, de chauffeur het meeste werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenk heb er daar niet veel zien driften. eerder een paar die gewoon volgas gaan, stuur draaien en niet eens weten waar ze gaan uitkomen. driften doet ge op circuit en niet op een openbare parking. zeker niet als ge er geen controle over hebt. iedereen kan een auto kopen met +300pk maar da wil niet zeggen dat ge dermee kunt rijden.
dit is driften en die heeft enkel een oude dieselbak genomen. de auto doet een beetje, de chauffeur het meeste werk
http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
+ YouTube Video Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment