Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idiote filmpjes thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
    k heb er daar niet veel zien driften. eerder een paar die gewoon volgas gaan, stuur draaien en niet eens weten waar ze gaan uitkomen. driften doet ge op circuit en niet op een openbare parking. zeker niet als ge er geen controle over hebt. iedereen kan een auto kopen met +300pk maar da wil niet zeggen dat ge dermee kunt rijden.

dit is driften en die heeft enkel een oude dieselbak genomen. de auto doet een beetje, de chauffeur het meeste werk
    http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
    nen oude dieselbak met 600pk, wel te verstaan, maar toch netjes driftwerk...

Comment

Comment

Vind je het erg als ik even op z'n bakkes sla?

Comment

Zonde, geen overstekende boom.

Dhl, ik zou het net erg vinden als je het niet zou doen!
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik hoop met heel m'n hart dat zo iemand zich zo snel mogelijk te pletter rijdt, en liefst zonder anderen ellende te berokkenen.

Comment

filmpje moet intussen bijna 20 jaar oud zijn

...in de yt comments staat dat jeroen in 2004 een tragisch ongeval had, rond een boom zonder andere slachtoffers
              Last edited by bobo; 02/02/2014, 04:33.

Comment

T'kan geen pijn genoeg gedaan hebben..

Comment

Er zijn nog zo'n randdebielen: http://m.youtube.com/watch?v=DZ0IUiTc-Wg
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

toen ik jong was, was er een filmpje van een motard die de periferic van parijs tegen 270 deed op zijn moto

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Dezen vind zichzelf ook een geweldige chauffeur

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Die duif is hilarisch!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          toen ik jong was, was er een filmpje van een motard die de periferic van parijs tegen 270 deed op zijn moto

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Ligt ook al onder de zoden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            filmpje moet intussen bijna 20 jaar oud zijn

...in de yt comments staat dat jeroen in 2004 een tragisch ongeval had, rond een boom zonder andere slachtoffers
                            Cru dat ik het moet zeggen, maar dat is echt de 'best case scenario'... met zo'n rijgedrag moet het er vroeg of laat eens van komen, daar kan je niet buiten. Het beste dat met zo'n kerels kan gebeuren is dat ze zich rond een boom plooien en er geen andere slachtoffers zijn gevallen. Sad but true...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                              Cru dat ik het moet zeggen, maar dat is echt de 'best case scenario'... met zo'n rijgedrag moet het er vroeg of laat eens van komen, daar kan je niet buiten. Het beste dat met zo'n kerels kan gebeuren is dat ze zich rond een boom plooien en er geen andere slachtoffers zijn gevallen. Sad but true...
                              Inderdaad,en liefst vanal dat ze niet gehuwd zijn /nakomelingen hebben ,zulk ras moet uitsterven,alhoewel ik er nog wel een paar in gedachten heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                Inderdaad,en liefst vanal dat ze niet gehuwd zijn /nakomelingen hebben ,zulk ras moet uitsterven,alhoewel ik er nog wel een paar in gedachten heb
                                Tja, ik ben fan van "natuurlijke selectie"... alleen duurt het wat lang eer je de impact ervan ziet...

Comment

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Is die niet in z'n recht? Is dat geen voorrang van links daar?

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Comment

• Awel, die mag van mij eens keihard tegen een muur knallen. Zonde van de M3 maar dit is te gek voor woorden

Comment

Working...
                                          X