Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idiote filmpjes thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pff, hoe die daar werfvoertuigen langs rechts voorbijknalt .... die heeft chance dat er plots geen werkman nietsvermoedend uitstapt of langsloopt. :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
      Awel, die mag van mij eens keihard tegen een muur knallen. Zonde van de M3 maar dit is te gek voor woorden
      Zo nen achterlijke, was aan het hopen dat hij tegen een muur zou vlammen.
      Weer ene die denkt dat zijnen auto even snel is als een moto en dat even moet bewijzen.

Druk verkeer, werf wagens, en hij kan nooit in zijn spiegels gekeken hebben terwijl hij zo slalomt.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• OMG en dit vanaf 00:40 !

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Geschift gewoon, snel opsluiten zo'n zot
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• duidelijk een doodswens... wtf

Comment

• En tegen wie is die nu aan het spreken, de camera of een bijrijder (hopelijk niet dat laatste)

Tapatalked via Android, the future of mobile!
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                En tegen wie is die nu aan het spreken, de camera of een bijrijder (hopelijk niet dat laatste)

Tapatalked via Android, the future of mobile!

Camera.

Vanaf 7.35 tot 7.45 is dat nen pure gok of hij niks zal raken.

Comment

• en hij verzet ook nog zijn spiegel dus vermoedelijk ergens tegen getikt. Allesbehalve prettig, krassen op je auto maar de nummerplaat kan je onmogelijk noteren.
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                    Awel, die mag van mij eens keihard tegen een muur knallen. Zonde van de M3 maar dit is te gek voor woorden
                    allemaal hoor
                    ook die motorrijders brengen anderen in gevaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                      allemaal hoor
                      ook die motorrijders brengen anderen in gevaar
                      klopt, hier is meer dan 1 gek aan het rijden...
                      ik vermoed zelfs, dat zelfs dat ze gewoon meedoen... Een normale mens stopt dit gedrag, als je zo een gek achter je hebt. Want dan weet je dat je zelf nog de enige normale bent, en je verstand moet gebruiken. Ook al ben je de snelste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                        die moet je niet opsluiten, die zal het probleem zelf wel eens oplossen. al je elke dag zo rijd, komt er wel 1dag dat het fout loopt. en er moet maar 1dag zo zijn

Comment

• Er is inderdaad een filmpje van waar het goed verkeerd gaat met een rode fiat, dan kwam er ineens niet veel meer uit zijn mond...

Comment

• Gestoord

Comment

• Niet normaal meer tegenwoordig.
                              Hoe die camion niet omslaat is ook een wonder.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Was ik nu echt de enige die ff dacht dat die agenten zonder broek in hun combi zaten??
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                  Was ik nu echt de enige die ff dacht dat die agenten zonder broek in hun combi zaten??
                                  Neen, toen hij zich oprichtte moest ik toch ook eens 2x kijken.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• k heb het gevoel dat er wat slagen uitgedeeld werden zonder camera aan. vooral ook zoals ik die ene agent op het einde zijn hoofd zie vastpakken. verwonderlijk dat hier geen gewonden gevallen zijn

Comment

• Is maar normaal dat die flikken hem een pak rammel verkopen. Die mannen riskeren hun leven door zo ne zot. Begrijp niet waarom ze er niet op schieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Is maar normaal dat die flikken hem een pak rammel verkopen. Die mannen riskeren hun leven door zo ne zot. Begrijp niet waarom ze er niet op schieten.
                                        Eigenlijk hadden ze die beter laten rijden en ergens anders proberen pakken. Ze brengen nu zichzelf een alle andere weggebruikers in gevaar. Hadden ze die laten gaan was die waarschijnlijk rustiger gaan rijden. Voor hetzelfde geld knalt die daar frontaal op een paar tegenliggers en zijn ze er allemaal aan

Comment

• Comment

Working...
                                          X