Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Idiote filmpjes thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Apen!
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk Berichten
      wie zegt dat dat een idioot is (behalve dan voor het stil staan op de snelweg) want je weet nooit wat er voor het filmpje is gebeurd.
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Als er echt vooraf iets gebeurde dat zo ernstig was, had die dan beter de politie verwittigd. Nu gedraagt die zich eigenlijk enorm idioot.
        Kan nooit zo erg zijn dat men andere weggebruikers in gevaar moet brengen. Zeer gevaarlijke situatie creeerde die tja.. idioot.

Comment

• Blijft ne idioot
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Als er echt vooraf iets gebeurde dat zo ernstig was, had die dan beter de politie verwittigd. Nu gedraagt die zich eigenlijk enorm idioot.
            Kan nooit zo erg zijn dat men andere weggebruikers in gevaar moet brengen. Zeer gevaarlijke situatie creeerde die tja.. idioot.
            Er was duidelijk iets gebeurd dat zo ernstig was. De ambulance hield niet rechts genoeg.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oei, dat verandert veel natuurlijk

Comment

• Stoere jongen!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  wie zegt dat dat een idioot is (behalve dan voor het stil staan op de snelweg) want je weet nooit wat er voor het filmpje is gebeurd.
                  Als je gaat stilstaan op de snelweg ben je sowieso een idioot. Speelt geen rol wet er aan vooraf gegaan is. Een belachelijk jeirventje is het.

Comment

• Jammer dat er dan net geen flikken passeren...
                    Ik denk dat ze zijn rijbewijs zouden afnemen

Comment

• Stoppen op de snelweg , mensen die zich daaraan riskeren moeten ze veroordelen voor (poging tot) doodslag. Waarom? Deze video zal u doen huiveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Jammer dat er dan net geen flikken passeren...
                        Ik denk dat ze zijn rijbewijs zouden afnemen
                        Is dat wel grondig genoeg? Misschien beter zoals hieronder:
                        dilbert-parentinglicense.gif
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk Berichten
                          Die motorrijder en jeep die links voorbij gaan zonder snelheid te minderen horen ook in die categorie.
                          Er is daar echt geen discipline.
                          Je ziet aan de anderen dat ze dat daar gewoon zijn en dus razen ze maar door.
                          De honderden filmpjes met dodelijke ongevallen van daar helpen er precies niet veel aan.
                          Deze week nog gelezen dat 40% van de Russen moslim zijn, dat zou iets kunnen verklaren.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Niet vergeten, altijd de gordel omdoen!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                              X