Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GSM in de auto...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aan 120km/u heeft een wagen 100m afgelegd op de 3 seconden die nodig zijn om een vlugge blik te werpen op de GSM
    drie seconden maken soms het verschil tussen tijdig te kunnen reageren of... de crash !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
      Uw wagen is dus aangepast aan het gebruik van 1 hand? De linker of rechterhand heeft u dus nooit nodig?
      eigenlijk wel ja, met mijn dodge automaat ligt mijn rechterhand ALTIJD op mijn been. ik heb dat nooit nodig tenzij ik de radio van zender wil veranderen of mijn ruitenwissers wil aanzetten (die steken dan halverwege het dashboard, men passagier kan er vlotter aan.
      heb klein stuur, pinkers aan het stuur, versnellingen aan het stuur..., handrem is voetpedaal, grootlichten zijn voetpedaal, lichtschakelaar zit links aan het stuur. en chauffage is kapot op de hete stand. dus daar moet ik ook niet meer aan prullen . komt er nu wel weer de leukste tijd aan (winter)

met die auto kunt ge zelf rijden met 1 been en 1 hand.
      het is niet het niet-handenvrij bellen dat alles onveilig maakt, maar het gebrek aan coordinatie en concentratie.
      als ik handsfree belde vroeger, was ik 9 op de 10keer ook men afrit voorbij. of als ik een manoevre uithaalde zei ik aan de telefoon: 'wacht es ff'.

regelmatig vergeet ik mijn gsm thuis, en wanneer merk ik dat? als ik terug thuis ben en het aantal gemiste oproepen/berichten zie.
      als ik die opzettelijk thuis laat omdat ik heel snel ff weg ben, zit ik heel de tijd te denken aan die telefoon. GSM... ik vind het geen voorruitgang. iedereen is te afhankelijk van dat ding en iedereen verwacht dus ook dat je het altijd bijhebt en ALTIJD bereikbaar bent
      Last edited by ; 21/10/2013, 09:30.

Comment

Working...
      X