Ik heb geen gsm en heb hier totaal geen behoefte aan ook. Mijn echtgenote idem dito. Ik begrijp de mensen niet goed die overal en altijd staan te bellen . Wat hebben die in godsnaam de hele dag te vertellen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GSM in de auto...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk heb geen gsm en heb hier totaal geen behoefte aan ook. Mijn echtgenote idem dito. Ik begrijp de mensen niet goed die overal en altijd staan te bellen . Wat hebben die in godsnaam de hele dag te vertellen?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk heb geen gsm en heb hier totaal geen behoefte aan ook. Mijn echtgenote idem dito. Ik begrijp de mensen niet goed die overal en altijd staan te bellen . Wat hebben die in godsnaam de hele dag te vertellen?
Ik ben redelijk vaak onderweg en ver op reis voor mijn werk. Vroeger gebeurde dat ook, maar werden problemen door de assistenten en "achterblijvers" opgelost, terwijl je weg was. Iedereen nam zijn verantwoordelijkheid en meestal waren vele problemen al opgelost bij terugkomst.
Tegenwoordig word je voor de kleinste scheet lastig gevallen, als je in't buitenland bent. En zo zie je op de luchthaven bv iedereen met iedereen bellen en mailen over de belachelijkste dingen. Mezelf incluis vaak
Comment
-
GSM in de auto...
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOooh spannende woorden,:p
Op zich ben ik een rustig persoon, maar heb me al zoveel opgejaagd in dat soort chauffeurs dat m'n emmer vol zit.
Ongevallen kunnen altijd gebeuren, maar iemand die m'n auto in de vernieling rijdt omdat hij/zij noodgedwongen de Facebook updates wil lezen... Dan gaat m'n bloed van koken. Dat is puur idioot gedrag en op geen enkele manier goed te praten. En ja, misschien kan de schade worden hersteld, maar jij als autoliefhebber moet ook wel weten dat het nooit meer hetzelfde is als je auto een serieuze klap heeft moeten verwerken.
Comment
-
Ik bel soms hands-free in de wagen, al besef ik zeer goed dat je meer op automatisch piloot gaat rijden en een pak minder snel gaat reageren op onvoorziene omstandigheden. Als ik compleet stilsta aan een overweg, verkeerslichten of in file check ik wel facebook, krantenartikels, whatsapp, forum, etc, dan gaat de tijd sneller vooruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk heb geen gsm en heb hier totaal geen behoefte aan ook. Mijn echtgenote idem dito. Ik begrijp de mensen niet goed die overal en altijd staan te bellen . Wat hebben die in godsnaam de hele dag te vertellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBen niet van de kleinste:p
Op zich ben ik een rustig persoon, maar heb me al zoveel opgejaagd in dat soort chauffeurs dat m'n emmer vol zit.
Ongevallen kunnen altijd gebeuren, maar iemand die m'n auto in de vernieling rijdt omdat hij/zij noodgedwongen de Facebook updates wil lezen... Dan gaat m'n bloed van koken. Dat is puur idioot gedrag en op geen enkele manier goed te praten. En ja, misschien kan de schade worden hersteld, maar jij als autoliefhebber moet ook wel weten dat het nooit meer hetzelfde is als je auto een serieuze klap heeft moeten verwerken.
Maar den 'Facebooker' zal wel met de problemen zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenSo, je auto is misschien wel per totale achteraf en hopelijk heb je geen verwondingen.
Maar den 'Facebooker' zal wel met de problemen zitten.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten4) de eerste die op mij knalt omdat hij/zij druk aan het Facebooken was, kan maar beter heel snel gaan lopen. En ver. Heel ver.
Want da deed hem altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenWaarschijnlijk over het verbruik van hun wagen
op een forum bvb
Comment
-
typische Iphone, of andere toestel van 600 - 700 € kan wel maar een handsfree-kit, midner dan 100€ eventueel kan dan weer niet
overheid zou gewoon carkit moeten verplichten in alle (nieuwe) wagens, dat zou tenminste een stap in de goede richting van veiligheid zijn, en kost hun niets, krijgen BTW op extra omzet, ...
Comment
Comment