Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GSM in de auto...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb geen gsm en heb hier totaal geen behoefte aan ook. Mijn echtgenote idem dito. Ik begrijp de mensen niet goed die overal en altijd staan te bellen . Wat hebben die in godsnaam de hele dag te vertellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
      Ik heb geen gsm en heb hier totaal geen behoefte aan ook. Mijn echtgenote idem dito. Ik begrijp de mensen niet goed die overal en altijd staan te bellen . Wat hebben die in godsnaam de hele dag te vertellen?
      dat zijn mss mensen die werken en voor hun werk bezig zijn?
      BMW X5 45e

Comment

Hoewel ik momenteel zelf ook niet meer zonder zou kunnen, heb ik toch ook nog wel's heimwee naar de pre-gsm periode.
        Ik ben redelijk vaak onderweg en ver op reis voor mijn werk. Vroeger gebeurde dat ook, maar werden problemen door de assistenten en "achterblijvers" opgelost, terwijl je weg was. Iedereen nam zijn verantwoordelijkheid en meestal waren vele problemen al opgelost bij terugkomst.
        Tegenwoordig word je voor de kleinste scheet lastig gevallen, als je in't buitenland bent. En zo zie je op de luchthaven bv iedereen met iedereen bellen en mailen over de belachelijkste dingen. Mezelf incluis vaak

Comment

Gisteren in de Aldi. Zitten ze met mekaar te bellen om te vragen of de kinderen vanavond rode kool of boontjes willen eten en de andere mensen aan de kassa maar laten wachten. Zielige figuren toch....

Comment

Ik ben totaal geen GSM gebruiker. Twee jaar geleden zelfs mijn nummer verloren omdat ik minder dan €25 op een volledig jaar opgebruikt had en pas 1 jaar en één maand later de sim-kaart terug wou laten opladen.

Maar een GSM heeft toch zijn nut in noodgevallen.

Comment

GSM in de auto...

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Oooh spannende woorden,
              Ben niet van de kleinste :p

Op zich ben ik een rustig persoon, maar heb me al zoveel opgejaagd in dat soort chauffeurs dat m'n emmer vol zit.

Ongevallen kunnen altijd gebeuren, maar iemand die m'n auto in de vernieling rijdt omdat hij/zij noodgedwongen de Facebook updates wil lezen... Dan gaat m'n bloed van koken. Dat is puur idioot gedrag en op geen enkele manier goed te praten. En ja, misschien kan de schade worden hersteld, maar jij als autoliefhebber moet ook wel weten dat het nooit meer hetzelfde is als je auto een serieuze klap heeft moeten verwerken.
              Last edited by ; 18/10/2013, 12:43.

Comment

Ik bel soms hands-free in de wagen, al besef ik zeer goed dat je meer op automatisch piloot gaat rijden en een pak minder snel gaat reageren op onvoorziene omstandigheden. Als ik compleet stilsta aan een overweg, verkeerslichten of in file check ik wel facebook, krantenartikels, whatsapp, forum, etc, dan gaat de tijd sneller vooruit.

Comment

En zelf iedereen wel kunnen bereiken omdat zij wel de verantwoordelijkheid nemen om een gsm mee te nemen. Egoïstisch noem ik dat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ben niet van de kleinste :p

Op zich ben ik een rustig persoon, maar heb me al zoveel opgejaagd in dat soort chauffeurs dat m'n emmer vol zit.

Ongevallen kunnen altijd gebeuren, maar iemand die m'n auto in de vernieling rijdt omdat hij/zij noodgedwongen de Facebook updates wil lezen... Dan gaat m'n bloed van koken. Dat is puur idioot gedrag en op geen enkele manier goed te praten. En ja, misschien kan de schade worden hersteld, maar jij als autoliefhebber moet ook wel weten dat het nooit meer hetzelfde is als je auto een serieuze klap heeft moeten verwerken.
                    So, je auto is misschien wel per totale achteraf en hopelijk heb je geen verwondingen.
                    Maar den 'Facebooker' zal wel met de problemen zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                      So, je auto is misschien wel per totale achteraf en hopelijk heb je geen verwondingen.
                      Maar den 'Facebooker' zal wel met de problemen zitten.
                      Vindt ge ? En al de ongemakken die erbij komen ? Wachten op je centen van de verzekering, moeten zorgen voor een andere auto ? Ondertussen moet je alles wel rustig verdragen en financieel alles voorschieten, want je doet sowieso wel verlies. De verzekering gaat niet betalen om een volledige nieuwe te kunnen kopen. Den andere weet dat 'em in fout is, gaat gewoon naar de garage en laat het herstellen......

Comment

Gesloten
                        Last edited by Cherokee_Rebel; 17/05/2016, 19:32.

Comment

Toch niet opmerking hoop ik

Comment

Gesloten
                            Last edited by Cherokee_Rebel; 17/05/2016, 19:31.

Comment

Waarschijnlijk over het verbruik van hun wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                4) de eerste die op mij knalt omdat hij/zij druk aan het Facebooken was, kan maar beter heel snel gaan lopen. En ver. Heel ver.
                                Paar maanden terug iemand van een ander forum in mijn gat gezeten, ik zag hem zijne gsm nog weg gooien, maar daar lag het niet aan dat hem in mijn gat zat.
                                Want da deed hem altijd.

Comment

in u gat zitten?

Comment

Zijne bmw in mijne koffer geparkeerd.

Comment

Gesloten
                                      Last edited by Cherokee_Rebel; 17/05/2016, 19:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                        Waarschijnlijk over het verbruik van hun wagen
                                        roddelen onderscheidt mensen van dieren

op een forum bvb

Comment

typische Iphone, of andere toestel van 600 - 700 € kan wel maar een handsfree-kit, midner dan 100€ eventueel kan dan weer niet
                                          overheid zou gewoon carkit moeten verplichten in alle (nieuwe) wagens, dat zou tenminste een stap in de goede richting van veiligheid zijn, en kost hun niets, krijgen BTW op extra omzet, ...

Comment

Working...
                                          X