Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motorstoring ford focus
Collapse
X
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
Oorspronkelijk geplaatst door crush Bekijk BerichtenBen deze middag bij ford geweest. Volgens hun was het de mazoutfilter. Hebben deze vervangen (180€!!!). Nu ben ik eens benieuwd. Anders sta ik er terug en dan ist op hun kosten!
Welke garage bent u geweest? Beckers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crush Bekijk BerichtenBen deze middag bij ford geweest. Volgens hun was het de mazoutfilter. Hebben deze vervangen (180€!!!). Nu ben ik eens benieuwd. Anders sta ik er terug en dan ist op hun kosten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenGoed afgezet dan. Zo een filter kost 50euro en montage max 10min.
Comment
-
Maar toch is het veel. Ze vragen een 58€ enkel werk en iets van 80€ voor de filter en nog iets van een 5€ aan ander materiaal dit alles natuurlijk allemaal excl btw. Daarom wou ik niet bij een officiële dealer gaan, ben er zeker van dat ik anders maar de helft had betaald. En nu vraag ik me af als daarmee het probleem is opgelost want voor zover ik weet is de mazoutfilter al vervangen geweest!
Comment
-
Ik vind je uitspraak nogal eigenaardig "voor zover ik weet is de mazoutfilter al vervangen geweest". Mij klinkt het dan net of je het eigenlijk niet weet en dat zegt al genoeg over hoe en waar je wagen werd onderhouden. Van mijn wagens kan ik perfect zeggen wanneer de filters vervangen worden, ik hoef maar een blik te werpen op mijn Renault onderhoudsfacturen. Overigens mag je nog maar pas je mazoutfilter vervangen hebben, tank één keer bij een tankstation waar de citerne pas is gevuld en waar het bezinksel in de ton nog niet terug gezakt is en je kan al last krijgen van een verstopte filter.
Comment
Comment