Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fleetkorting VW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fleetkorting VW

Ik ben nog steeds op zoek naar een vervanger voor mijn huidige VW Passat Variant BlueMotion.

Momenteel wat druk en geen tijd om garage te bezoeken, dus stel ik mijn vraag hier even.

Iemand een idee wat de fleetkorting bedraagt bij VW momenteel voor een VW Passat Variant (vloot van +/- 10 wagens) ?

Alvast bedankt

Voor 26.000 euro heb je reeds een goed uitgeruste Variant 2.0 tdi DSG. Als je met fleetkorting meer betaald dan ben je in het zak gezet.http://neuwagen-reimport.kfz-euroimp...erfer-X792.php

Comment

VW 18 tot 22% Skoda zelfs tot 28%.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        excuse me :-o Dat is enorm

Comment

Hmm, 18% bij VW Utah?
          Ik heb 2 maanden terug prijs laten maken voor een Passat. Fleet-korting bedroeg slechts 9,5%. Bij Audi was dit identiek. Mijn werkgever zat nochtans in de hoogste categorie (cat D als ik mij niet vergis, vloot van 500 auto's, wel niet enkel VAG uiteraard).

BMW zat op 15% hoogste categorie.
          Volvo op 19% voor de hoogste categorie.

Comment

dubbelpost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Majestic Bekijk Berichten
              Hmm, 18% bij VW Utah?
              Ik heb 2 maanden terug prijs laten maken voor een Passat. Fleet-korting bedroeg slechts 9,5%. Bij Audi was dit identiek. Mijn werkgever zat nochtans in de hoogste categorie (cat D als ik mij niet vergis, vloot van 500 auto's, wel niet enkel VAG uiteraard).

BMW zat op 15% hoogste categorie.
              Volvo op 19% voor de hoogste categorie.
              Dan zit je niet in de hoogste categorie. Toen mijn pa vorig jaar een nieuwe leaseauto mocht kiezen kreeg hij 20% bij BMW. Ik weet niet meer wat VW gaf maar het was meer dan Audi en die gaven 14%, dus het kan wel kloppen wat Utah zegt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Dan worden wij hier op het werk al voor jaar en dag in de zak gezet!!!!!

Met een vloot van +- 10 tot 50 (D'ieteren-)wagens vallen wij binnen de B-conventie....
                a) Audi A3 sedan 1.6 diesel (bestelbon van november 2013) : standaardkorting 5,5% + 2% wegens B-conventie
                b) Volkswagen Passat Variant 1.6 diesel (offerte van september 2013) : standaardkorting 6,5% + 2% wegens B-conventie
                c) Skoda Superb 1.6 diesel (bestelbon van oktober 2013) : standaardkorting 14% + 2% wegens B-conventie.

Dit zijn natuurlijk de 'standaard'-kortingen, zonder rekening te houden met packs en bonussen......
                Skoda Superb TOTAAL
                a) standaardkorting : 14%
                b) B-conventie : 2%
                c) dealerkorting : 1%
                d) business-pack : 1899 Euro (waarde : 3230 - betaald 1331)
                e) metaalkleur gratis : 605 Euro (waarde 605)
                f) extra fleet korting : 907,50 Euro (bestellingen voor 03/12/2013)
                Als ik al die kortingen verreken met de cataloogprijzen kom ik aan een TOTAAL korting van 24,80%

Audi A3 Sedan TOTAAL
                a) standaardkorting : 5,5%
                b) B-conventie : 2%
                c) business-pack : 2087,85 Euro (waarde : 4337,85 - betaald 2250)
                d) intro-bonus : 600,00
                Als ik al die kortingen verreken met de cataloogprijzen kom ik aan een TOTAAL korting van 14,80%

Misschien bedoelen jullie dit als jullie spreken over 'kortingen'.
                Anders moet ik dringend mailen naar d'Ieteren....

Comment

Dat een fleetklant met een B-conventie bij Skoda een korting van 28% zou kunnen krijgen, zonder rekening te houden met packs en/of bonussen, is onzin.

Comment

Hier conventie B, 12% voor een golf 7 variant higline , businesspack, metaalkleur, panodak, trekhaak
                    Kortingen van 28% lijken me ook overroepen.

Comment

Bij Mercedes kreeg ik als fleet-klant 10% op mijn laatste aankoop. Het lijkt me dan ook stevig dat een ander Duits automerk er 28% van zou maken.
                      Zou zijn onze vrienden niet...

Comment

lijkt mij korting met ALLES ingerekend.
                        Maar dat skoda de nog eens extra de goedkoopste is dankzij korting lijkt mij zeker te kloppen.
                        Ik kreeg (krijg?) als enkele zelfstandige zelfs 15% korting als startsituatie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                          Voor 26.000 euro heb je reeds een goed uitgeruste Variant 2.0 tdi DSG. Als je met fleetkorting meer betaald dan ben je in het zak gezet.http://neuwagen-reimport.kfz-euroimp...erfer-X792.php
                          Leuk voor U een Deense wagen gaan kopen in Duitsland en dan afhalen in Denemarken:
                          Fahrzeugnummer: 792, Landesversion: DK - Dänemark, Abholort: DK - Dänemark, Reimport
                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                            Maar dat skoda de nog eens extra de goedkoopste is dankzij korting lijkt mij zeker te kloppen....
                            kan ik enkel beamen....
                            Bestelbon Audi A3 sedan 1.6 diesel (basisuitvoering - businesspack - paar opties)
                            Totaal cataloogprijs : 31.640 Euro
                            Totaal factuurprijs : 26.950 Euro

Bestelbon Skoda Superb sedan 1.6 diesel (topversie - businesspack - zowat alle opties met uitzondering open dak)
                            Totaal cataloogprijs : 35.575 Euro
                            Totaal factuurprijs : 26.800 Euro

Onze factuurprijs komt overeen, cataloogprijs verschilt nogal wat.
                            PS : Superb werd gekozen door mij (vrouw en kinderen = graag wat meer ruimte)
                            De A3 werd gekozen door een collega (vrijgezel = heeft die ruimte niet echt nodig)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                              Leuk voor U een Deense wagen gaan kopen in Duitsland en dan afhalen in Denemarken:
                              Voor 5.000 euro rijd ik graag eens naar DK ! 12% korting op een Golf variant Highline is een lachwekkende korting , je vindt veel goedkoper !

Comment

Leuk om weten dat ik dus eigenlijk nog marge had bij mijn bestelling. Maar heb uiteindelijk toch nog rond de 20% gehaald bij mijn Skoda Octavia RS

Comment

Voor 5.000 euro rijd ik graag eens naar DK ! 12% korting op een Golf variant Highline is een lachwekkende korting , je vindt veel goedkoper !
                                  Please tell me where?

Verschillende garages gedaan toen we meerdere vw's gingen bestellen en niemand kon lager.

Comment

In Aken bij www.neuwagenkauf.com. Een Golf Variant 2.0 tdi Highline voor minder dan 22.000 euro. In Belgie katalogusprijs ongeveer 27.500 euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                                      PS : Superb werd gekozen door mij (vrouw en kinderen = graag wat meer ruimte)
                                      De A3 werd gekozen door een collega (vrijgezel = heeft die ruimte niet echt nodig)
                                      Kortom: voor jou zijn bepaalde dingen belangrijk, voor de vrijgezel maar één... imago
                                      de voorspelbaarheid der dingen

Comment

In Aken bij www.neuwagenkauf.com. Een Golf Variant 2.0 tdi Highline voor minder dan 22.000 euro. In Belgie katalogusprijs ongeveer 27.500 euro.
                                        En dat is vooral een officiele VW dealer...?

Comment

Working...
                                        X