Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fleetkorting VW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
    En dat is vooral een officiele VW dealer...?
    So ??? Welk voordeel heb je bij een officiele dealer ?
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

En dat is vooral een officiele VW dealer...?
      Het is identiek dezelfde wagen (alleen iets beter uitgerust , je krijgt er een deftige radio en licht/zichtpakket bij) die je in Belgie bij de zogenaamde officiele dealer kan kopen. Garantie telt in heel Europa . De officiele dealer biedt dus totaal geen meerwaarde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
        So ??? Welk voordeel heb je bij een officiele dealer ?
        Mss dat de leasing alleen werkt met officiële dealers...

Comment

Mss dat de leasing alleen werkt met officiële dealers...
          Je kan perfect naar de bank stappen en een 2e hands in een lease formule laten stoppen ook hoor ..... een bank is een bank en geld is geld
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            VW 18 tot 22% Skoda zelfs tot 28%.
            Gaat over fleetowners met meer dan 1000 wagens.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Gaat over fleetowners met meer dan 1000 wagens.
              Met andere woorden : je antwoord (VW 18% tot 22%) was totaal naast de kwestie aangezien topic opener volgende vroeg : "Iemand een idee wat de fleetkorting bedraagt bij VW momenteel voor een VW Passat Variant (vloot van +/- 10 wagens) ?"

Kon mij inderdaad moeilijk voorstellen dat je bij VW rond de 20% zou krijgen bij fleet van +-10 wagens...
              Last edited by ENO; 09/11/2013, 07:39.

Comment

Topic titel= fleetkorting VW
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
                  Met andere woorden : je antwoord (VW 18% tot 22%) was totaal naast de kwestie aangezien topic opener volgende vroeg : "Iemand een idee wat de fleetkorting bedraagt bij VW momenteel voor een VW Passat Variant (vloot van +/- 10 wagens) ?"

Kon mij inderdaad moeilijk voorstellen dat je bij VW rond de 20% zou krijgen bij fleet van +-10 wagens...
                  20 % krijg je alleen in het buitenland bij aankoop van 1 wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                    20 % krijg je alleen in het buitenland bij aankoop van 1 wagen.
                    Je zit hier telkens hoog van je toren te blazen maar bestel je Golf nu eens, en zie eerst eens hoe alles verloopt, en dan eens een verslagje ipv alle topics vol te spammen met je vrienden uit Aken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                      Je zit hier telkens hoog van je toren te blazen maar bestel je Golf nu eens, en zie eerst eens hoe alles verloopt, en dan eens een verslagje ipv alle topics vol te spammen met je vrienden uit Aken.
                      Feit

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                      Je kan perfect naar de bank stappen en een 2e hands in een lease formule laten stoppen ook hoor ..... een bank is een bank en geld is geld
                      Mss wel, maar ons bedrijf staat daar niet voor open. En wij zullen niet het enige bedrijf zijn.
                      Waarom zou je een auto van 2 jaar vervangen voor een andere 2dehands, doesn't make sense...

Comment

Zal voor december zijn , ik heb de nieuwe pas nodig tegen april/mei en de leveringstermijn is 4 maand.

Comment

Kwam met googlen op dit topic nog eens uit, maar vraag me af of er appelen met appelen vergeleken wordt.

Wij hebben een 17-tal voertuigen waarvan een 6 wagens, 9 camionetten en een 2-tal berlingo’s. Ik ben de enige met een VAG wagen, en deze maand wordt dan nog de Q8 van de baas geleverd. Ik was in 2 garages geweest met hetzelfde verhaal. Maar de 2de was een €300 goedkoper. Bij het vergelijk eagen we dat de eerste Business fleet had genomen, en de 2de Fleet Convention. Deze was 8,5%.

ik heb in 2015 en 2016 verschillende merken gedaan, en de kortingen lagen bij de duitsers allemaal op 8% tot 8,5%. Fransen zaten op 15% en Volvo op 12% (in 2016 met de uitloop van de oude XC60 zelfs 14%).

Ne maat van mij werkt bij een bedrijf dat 450 wagens heeft, en hij heeft op zijne passat 10,5% gehad. Ik weet wel niet welke leasingformules ze daar gebruiken, maar ik vermoed operationeel, omdat hij telkens iets moet betalen op het einde wegens schade.

De aangehaalde percentages van 20% tot 28% heb ik zelf niet tegen gekomen, maar hoor ik wel vaker. Als we dan verder in het gesprek gaan, dan komt boven dat wij een financiële leasing doen en zij een operationele leasing waarbij de auto niet rechtstreeks bij de garage gekocht wordt, maar via de leasingmaatschappij, die wel bij de premium’s deze hoge percentages hebben. Zo heeft ne maat van mij 28% op zijne S-Max gehad.

Maar dan klopt het verhaal weer niet van mijne andere maat met zijne passat, want waarom heeft die dan geen 20% gehad?

Iemand die perfect weet hoe de vork in de steel zit?

Comment

Wij krijgen 22% bij BMW en Mercedes. Bij Mercedes op bepaalde modellen zelfs tot 5% on top voor t moment.
                            Bij Volvo is het ook zoiets.
                            Hangt niet af van lease of financiering, enkel van het aantal auto’s dat er lopen.
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                              Wij krijgen 22% bij BMW en Mercedes. Bij Mercedes op bepaalde modellen zelfs tot 5% on top voor t moment.
                              Bij Volvo is het ook zoiets.
                              Hangt niet af van lease of financiering, enkel van het aantal auto’s dat er lopen.
                              Zeker van? Want bij ING loopt dat toch via hun eigen leasingmaatschappij?

En hoe verklaart ge dan dat een bedrijf met 450 wagens, wat ik veel vindt, maar 10,5% krijgt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

En hoe verklaart ge dan dat een bedrijf met 450 wagens, wat ik veel vindt, maar 10,5% krijgt?
                                ING is via Alphabet, voor de eigen wagens. En dat zijn er veeeeeeel meer dan 450, wees gerust.

Maar ik spreek als zelfstandig kantoorhouder, en dat zijn kortingen die bedongen zijn via de groepering van de zelfstandig agenten. We genieten mee van de fleetvoorwaarden van ING, maar niet bij alle merken.

Comment

Ah zo. Mijne contactpersoon bij ING neemt ook telkens Mercedes. En die wisselde destijds nog met de 2+2 formule. Heeft nu ne CLA SB.

Comment

Ah zo. Mijne contactpersoon bij ING neemt ook telkens Mercedes. En die wisselde destijds nog met de 2+2 formule. Heeft nu ne CLA SB.
                                    2+2 is niet meer... (was trouwens alleen op C, E en de afgeleiden), wie nog een contract lopen heeft, mag ook deel II uitdoen. Geen nieuwe meer, en na de 4 jaar is het ook voor de lopende gedaan.

Carpolicy is blijkbaar heel wat strenger geworden qua uitstoot, en stuurt sterk naar alles wat hybrid of full-electric is

Comment

De vraag is of jij de finale prijs te zien krijgt, of er na jouw offerte nog een 2de volgt waar de echte bedrijfskorting op staat.
                                      Autobedrijven hebben ook niet graag dat er te veel mensen weten dat er kortingen van 20% en meer gegeven worden.

De andere vraag is of er in jullie bedrijf een "conventie" afgesloten is. Soms komen de hoogste kortingen pas als er garanties gegeven worden om X auto's in een bepaald jaar af te nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

De vraag is of jij de finale prijs te zien krijgt, of er na jouw offerte nog een 2de volgt waar de echte bedrijfskorting op staat.
                                        Autobedrijven hebben ook niet graag dat er te veel mensen weten dat er kortingen van 20% en meer gegeven worden.

De andere vraag is of er in jullie bedrijf een "conventie" afgesloten is. Soms komen de hoogste kortingen pas als er garanties gegeven worden om X auto's in een bepaald jaar af te nemen.
                                        Dat kan natuurlijk ook wel zijn. Zo had ik het nog niet bezien.

Comment

Fiat gaf 30% via Alphabet, Jeep 26%.

Zotte kortingen eigenlijk
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X