Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke bedrijfswagen bij welke functie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Veel hangt wel af, hoeveel km's je maakt ook. Als ik hierboven lees, dat iemand met een Astra 250K moet doen op 4j tijd. Dat is écht wel funest voor een mens sowieso. Dan zou ik echt wel een auto eisen die wat comfortabeler was.

    Los daarvan blijft een auto toch ook wel een status symbool, draai of keer het hoe je het wil.

    Toen ik destijds van mijn BMW3 overschakelde op een Peugeot 508, dachten veel mensen dat ik een mindere job gekregen had LOL.
    Echt veel commentaar op gekregen.. tot ze eens meereden in de Peugeot ;-)
    standing en status,hahahahahahahahaha
    allemaal met ben weyts in bed gelegen zeker?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Tgoh, de manier waarop je daarover communiceert kiest ieder zelf. Maar het is normaal dat als je opgelegd krijgt hoe een deel van je loon gaat gespendeerd worden dat je daar een vorm van zeggenschap in wil. Als ze morgen beslissen dat mijn maaltijdcheques enkel nog in de ALDI werken dan is dat iets wat mij kan storen.
      Juist. Maar als uw bedrijf je de keuze laat tot een aanschafprijs van x euro zoals blijkbaar bij Free, dan kan je dit zo belachelijk vinden als je wil en mag je dit ook wel eens aankaarten, maar uiteindelijk wist je dit toch bij het afsluiten van de arbeidsovereenkomst.
      Telkens opnieuw bij iedere gelegenheid willen aantonen hoe idioot uw baas is in deze, lijkt me echt niet verstandig, zeker als hij meerdere malen heeft te kennen gegeven bij zijn standpunt te blijven.
      Het is toch niet zo dat hij plots eenzijdig beperkt wordt in zijn keuze binnen het toegekende budget.
      Sommige extra legale voordelen zijn bovendien niet altijd opgenomen als 'onwijzigbaar' in een arbeidscontract...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

        standing en status,hahahahahahahahaha
        allemaal met ben weyts in bed gelegen zeker?
        Raymond zong het 30 jaar geleden al.... waar is de klasse?.. we zijn het leven moe... nuff said

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

          Idd is iedereen vervangbaar, maar aan welke kost? Ik sta hier niet aan den band waar ge gewoon een ander manneke kunt zetten. Ik heb een enorm klantenbestand dat aan mij vast hangt en dat kan niet zomaar over genomen worden door iemand anders, want ik neem meer dan 50% van die klanten mee terwijl ik nu al de helft van de omzet binnen haal
          Als je daar zo van overtuigd bent, koop een paar camionettes, neem wat dakwerkers aan en begin voor uzelf!
          En meer dan 50% van 'uw' klanten meenemen? Het zijn niet 'uw' klanten om te beginnen, en 'uw' klanten kunnen misschien wel zeggen of aangeven 'mee' met u te gaan, maar als uw huidige baas betere condities en-of kwaliteit geeft dan uw nieuwe, zal de liefde snel bekoeld zijn. Ik heb er in mijn loopbaan zo verschillende gekend die languit op hun bek zijn gegaan omdat ze dachten dat het gras elders groener was en 'hun' klanten wel zouden mee overstappen. (Akkoord, het was geen dakwerkersbedrijf, maar in de verwarmingssector die met gelijkaardige problemen kampt zoals je zelf waarschijnlijk wel weet)
          Je geeft zelf aan voor zekerheid te kiezen omdat je niet weet of het elders beter is: dat lijkt me dus een reden te meer om niet te zwaar aan die auto te tillen, aangezien je verder toch tevreden bent in je job en de erkenning van je werkgever.
          Natuurlijk mag je proberen een betere regeling te verkrijgen, ik zeg alleen maar het niet te ver te drijven, da's al.
          Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 26/02/2020, 10:18.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

            Als je daar zo van overtuigd bent, koop een paar camionettes, neem wat dakwerkers aan en begin voor uzelf!
            En meer dan 50% van 'uw' klanten meenemen? Het zijn niet 'uw' klanten om te beginnen, en 'uw' klanten kunnen misschien wel zeggen of aangeven 'mee' met u te gaan, maar als uw huidige baas betere condities en-of kwaliteit geeft dan uw nieuwe, zal de liefde snel bekoeld zijn. Ik heb er in mijn loopbaan zo verschillende gekend die languit op hun bek zijn gegaan omdat ze dachten dat het gras elders groener was en 'hun' klanten wel zouden mee overstappen. (Akkoord, het was geen dakwerkersbedrijf, maar in de verwarmingssector die met gelijkaardige problemen kampt zoals je zelf waarschijnlijk wel weet)
            Je geeft zelf aan voor zekerheid te kiezen omdat je niet weet of het elders beter is: dat lijkt me dus een reden te meer om niet te zwaar aan die auto tillen, aangezien je verder toch tevreden bent in je job en de erkenning van je werkgever.
            Natuurlijk mag je proberen een betere regeling te verkrijgen, ik zeg alleen maar het niet te ver te drijven, da's al.
            Daar zit nu net het probleem. Die dakwerkers. Dat is een uitstervend ras. En dan moet ik weer een bureelruimte hebben en magazijn,... . Voor die resterende 19 jaar gaan we dat maar laten. Mijn wedde is trouwens niet om over te klagen hoor Ik kan even goed hier op zelfstandige basis mijn job gaan doen, maar om één of andere onbekende reden, wilt de baas dat niet. Bij al mijn vorige werkgevers hebben ze dat altijd wel eens gevraagd, maar toen was ik nog jong en onbezonnen Daarnaast staat mijn vrouw er niet om te springen en die heeft blijkbaar ook nog wel iets te zeggen.

            De concurrentie waar ik terecht zou komen, die werken in het algemeen ietske goedkoper als ons. Dus van de 100% klanten, krijg ik er 90% zo ver om voor hun een offerte te maken, en moogt ge er zeker van zijn dat aan het einde van de rit ik van het totaal 50% mee krijg. Zo werkt het.

            Het gras is zeker niet groener aan de anderen kant, en dat is ook de reden waarom het allemaal zo wringt. Ik heb voorheen in heel wat bedrijven gewerkt als projectleider en bij deze mensen is het gewoon dat ze om de x aantal jaar van werkgever veranderen. Maar bij mijne vorige baas ben ik na 5 maanden gaan lopen. Kreeg €500/maand netto meer als bij de voorgaande, maar de shit die ik daar over mij kreeg, wil niemand mee maken. Hier zit ik goed en zelfs vastgeroest. Maar hier zit ik ook aan mijn eindstadium, tenzij we nog als bedrijf gaan verdubbelen, want dan moet er hier een andere structuur komen met tussenniveau's.

            Maar ik volg u wel helemaal hoor en ik drijf het ook niet te ver hoor. Mijn keuzes zijn financieel te verantwoorden als ge gaat kijken op vlak van TCO, maar hier kijken ze enkel naar de aankoopprijs wat volgens mij een foute visie is. Ze verkopen hier de auto's na 4 jaar en het is voornaam dat dit aan een goede prijs is en dat is niet altijd.

            Ik klink daar mss wel wat grof in, maar het is gewoon wat afwachten. Mijne baas is nu ook niet bepaald de boeman, maar denkt te zeer aan zijne portemonnee. Toen hij zelf het bedrijf nog niet had, was hij ook zo en iedereen had schrik toen hij het bedrijf overnam wat dat ging geven, maar die veranderde toen helemaal en het werd voor iedereen (bedienden en arbeiders) zelfs beter met een kleine premie met nieuwjaar wat we voorheen niet hadden. Daarna heeft hij zijn vriendin leren kennen, ondertussen 2 kinderen,... en is menselijker geworden. Nu sukkelt hij al een paar jaar wat met zijn gezondheid en begon hij ineens heel fel in te zetten op welzijn op het werk, maar sinds een maand of 4 is hij ineens terug de hele oude van vroeger geworden. Vreemd allemaal.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

              Raymond zong het 30 jaar geleden al.... waar is de klasse?.. we zijn het leven moe... nuff said
              Voor velen is een auto wel standing en het zou idd leuk zijn om en prachtige wagen op de inrit te hebben. Maar als autoliefhebber heb ik gewoon graag helemaal mijn goesting van auto. En het zijn de huidige onzekere tijden dat mij tegenhoudt om daar zelf iets aan te doen. Moest er geen klimaathysterie zijn, had ik wss nog wel een funcar of leuke oldtimer staan. Heb altijd al graag een 911 willen hebben.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                Voor velen is een auto wel standing en het zou idd leuk zijn om en prachtige wagen op de inrit te hebben. Maar als autoliefhebber heb ik gewoon graag helemaal mijn goesting van auto. En het zijn de huidige onzekere tijden dat mij tegenhoudt om daar zelf iets aan te doen. Moest er geen klimaathysterie zijn, had ik wss nog wel een funcar of leuke oldtimer staan. Heb altijd al graag een 911 willen hebben.
                Nu is er klimaathysterie zonder al te veel significante actie. Ik zou er niet mee wachten als je de middelen ervoor hebt.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten

                  Nu is er klimaathysterie zonder al te veel significante actie. Ik zou er niet mee wachten als je de middelen ervoor hebt.
                  Ik heb ook geen zin om 30 à 40k te betalen voor een 911 die straks nergens meer mag rijden of nog een pak duurder wordt aan taksen.

                  Comment


                  • Geloof me van een 911 van 40K ga je nog héél lang plezier kunnen hebben.

                    Comment


                    • ik begrijp het toch niet helemaal van die 'standing'. Het is uw auto niet. Dan gaat ge standing spelen met het gerief van iemand anders. Als het uw eigen auto zou zijn, dan ok. Ik heb dikwijls genoeg gewoon een auto meegekregen die op de parking stond, strontvuil vanbuiten en vanbinnen. Thuis eens goed uitgemest en we konden weer verder. Dat het goed moet zitten ok, maar voor de rest maakte het me geen hol uit wat men mij gaf. Ik moest naar klanten en dat was het. Als ik maar daar geraakte. Er waren er toen die een bmw 3 moesten hebben met die en die optie en daar dan zelf voor betaalden. Hoe zot kunt ge zijn? Nogmaals voor uw eigen auto is dat geen probleem, maar betalen voor de auto van iemand anders? Heb ook wel zelf een paar keer geluk gehad met de poolwagens. Dat mijn baas tegen mij begon te zagen dat ik een grotere auto had dan hem . En vooral zo proper. Heb wel eens een seat ibiza evo I gehad in het bengaals geel. Ik was de enigste en op het werk the talk of the town. Maar die lag volledig binnen budget zonder iets voor te moeten bij betalen. Al de rest ging toen voor ofwel een astra ofwel een bmw compact (kaalgeplukte kip) ofwel een golf.
                      Ik begrijp ook niet dat men hier loon wil afgeven voor een betere auto. Die auto nu komt niet bij uw pensioen later.
                      www.peugeotforum.be

                      Comment


                      • persoonlijk nog nooit commentaar gehad op mijn auto's, niet negatief of positief...en het zou me ook nooit wat kunnen schelen, natuurlijk waren die allemaal particulier gekocht en allemaal met volle goesting

                        als je niet kan kiezen voelt commentaar mss anders maar ik kan me mss daarbij wel iets voorstellen, als je tegen je zin tot een smart wordt veroordeeld

                        Comment


                        • In sé is het toch wel uw auto? Je stelt hem toch zelf samen en kiest die toch zelf?

                          Verder is standing idd zever. Hoeveel keer ik de vraag niet krijg waarom ik geen "echte bmw" heb gekozen ipv een volvo

                          BMW X5 45e

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                            ik begrijp het toch niet helemaal van die 'standing'. Het is uw auto niet. Dan gaat ge standing spelen met het gerief van iemand anders. Als het uw eigen auto zou zijn, dan ok. Ik heb dikwijls genoeg gewoon een auto meegekregen die op de parking stond, strontvuil vanbuiten en vanbinnen. Thuis eens goed uitgemest en we konden weer verder. Dat het goed moet zitten ok, maar voor de rest maakte het me geen hol uit wat men mij gaf. Ik moest naar klanten en dat was het. Als ik maar daar geraakte. Er waren er toen die een bmw 3 moesten hebben met die en die optie en daar dan zelf voor betaalden. Hoe zot kunt ge zijn? Nogmaals voor uw eigen auto is dat geen probleem, maar betalen voor de auto van iemand anders? Heb ook wel zelf een paar keer geluk gehad met de poolwagens. Dat mijn baas tegen mij begon te zagen dat ik een grotere auto had dan hem . En vooral zo proper. Heb wel eens een seat ibiza evo I gehad in het bengaals geel. Ik was de enigste en op het werk the talk of the town. Maar die lag volledig binnen budget zonder iets voor te moeten bij betalen. Al de rest ging toen voor ofwel een astra ofwel een bmw compact (kaalgeplukte kip) ofwel een golf.
                            Ik begrijp ook niet dat men hier loon wil afgeven voor een betere auto. Die auto nu komt niet bij uw pensioen later.
                            Kan jouw mening zijn, en ik ben zeker ook niet iemand die heel veel om standing geeft hoor,integendeel vaak.
                            Maar reken maar dat mensen écht wel heel erg kijken met welke auto iemand komt aan rijden. Waarom denk je dat al die consultancy bedrijven hun medewerkers met zo'n dikke bakken laten rijden? It's the proof of succes in veel professionele omgevingen, geloof me.
                            En het werkt. Makelaars, idem dito. Mensen kopen veel meer in vertrouwen van iemand die met een dikke Benz komt aanrijden, dan iemand in een aftands Peugeot'je

                            Bovendien nogmaals, als je 15-20K per jaar doet, maakt het mss allemaal niet zoveel uit , maar ik wil echt geen 50K/jaar afleggen, waarvan vele Duitse Autobahn km's in een Seat Ibiza.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                              Ik begrijp ook niet dat men hier loon wil afgeven voor een betere auto.
                              Dat hangt er vanaf. Als ge ruim voldoende verdient, kunt ge het ofwel nu in een firmawagen compleet naar goesting steken ofwel een auto erbij kopen. Denk dat de eerste optie uiteindelijk nog het goedkoopste gaat zijn.


                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

                                Kan jouw mening zijn, en ik ben zeker ook niet iemand die heel veel om standing geeft hoor,integendeel vaak.
                                Maar reken maar dat mensen écht wel heel erg kijken met welke auto iemand komt aan rijden. Waarom denk je dat al die consultancy bedrijven hun medewerkers met zo'n dikke bakken laten rijden? It's the proof of succes in veel professionele omgevingen, geloof me.
                                En het werkt. Makelaars, idem dito. Mensen kopen veel meer in vertrouwen van iemand die met een dikke Benz komt aanrijden, dan iemand in een aftands Peugeot'je

                                Bovendien nogmaals, als je 15-20K per jaar doet, maakt het mss allemaal niet zoveel uit , maar ik wil echt geen 50K/jaar afleggen, waarvan vele Duitse Autobahn km's in een Seat Ibiza.
                                Klopt. Ik geef ook niet om standing, maar rij gewoon graag met mijn goesting. Maar ik heb ook al gemerkt dat ge anders benaderd wordt door de tegenpartij als ge met een bepaalde auto af komt. Zo wordt mijne baas toch wel anders benaderd dan andere mensen hier in het bedrijf als die met zijne knaloranje Q8 aan komt op een werf

                                Ooit las ik eens een artikel in een automagazine en het ging over BMW end e journalist stelde het zo: 'Als het goed gaat met de firma, dan mag dat ook gezien worden aan de hand van de wagens'.

                                Comment


                                • hmm, moet je daar toch in tegenspreken Bud. Heb zelf vroeger in de IT consultancy gestaan en me nooit van al die zever aangetrokken. Ja, de eerste 15 minuten keek de klant misschien wat raar (want ik kwam maar met een peugeot 406 de parking opgereden), zeker toen ik binnenkwam (lang haar, versleten jeansbroek, versleten T-shirt... hoeveel keer ik daar geen commentaar op heb gekregen ), maar op het einde van de dag telde dat helemaal niet meer mee. Probleem was opgelost en ik ben altijd, maar dan ook altijd mogen terugkomen naar de klant. Hoeveel keer ik niet bij suits in vergadering zat en die na verloop van tijd hun ongelijk of onwetendheid moesten toegeven. Daar sta je dan met je dure bmw en maatpak... en ja de klant weet direct waar zijn geld naar toe is gegaan. Sorry, maar moet er allemaal smakelijk om lachen omdat het tegendeel al zo veel keer bewezen is geweest. Als ge weet waarover ge het hebt, dan hebt ge geen uiterlijkheden nodig om het werk goed gedaan te krijgen. In mijn huidige job net hetzelfde trouwens. Zit dikwijls genoeg met kleding in de auto van bedenkelijk allooi (geef er niets om trouwens), en ja de leerling bij eerste contact kijkt eens raar. Maar bij het lesgeven krijgen ze wel kwaliteit aangeboden. Als ze op het einde een keuze moeten maken met wie van de 3 instructeurs (als het voorvalt dat iemand van meerdere instructeurs les krijgt), moogt eens 3 keer raden wie ALTIJD gevraagd wordt. Op het examencentrum kennen ze mij ook al. 't is al zo ver gekomen dat men mij (ondanks mijn voorkomen) al verschillende malen heeft gevraagd of ik geen examinator wou worden.
                                  Om maar als voorbeeld te geven dat looks niet de altijd allesbepalende factor zijn.
                                  www.peugeotforum.be

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

                                    Kan jouw mening zijn, en ik ben zeker ook niet iemand die heel veel om standing geeft hoor,integendeel vaak.
                                    Maar reken maar dat mensen écht wel heel erg kijken met welke auto iemand komt aan rijden. Waarom denk je dat al die consultancy bedrijven hun medewerkers met zo'n dikke bakken laten rijden? It's the proof of succes in veel professionele omgevingen, geloof me.
                                    En het werkt. Makelaars, idem dito. Mensen kopen veel meer in vertrouwen van iemand die met een dikke Benz komt aanrijden, dan iemand in een aftands Peugeot'je

                                    Bovendien nogmaals, als je 15-20K per jaar doet, maakt het mss allemaal niet zoveel uit , maar ik wil echt geen 50K/jaar afleggen, waarvan vele Duitse Autobahn km's in een Seat Ibiza.
                                    In consulting wordt dat vooral gedreven door wat de concurrentie aanbiedt en omdat een duurdere auto stukken goedkoper uitkomt dan meer loon betalen.
                                    Bij sommige van die bedrijven zijn de auto's voor starters de afgelopen 15 jaar een pak duurder geworden maar het brutoloon is nauwelijks toegenomen - netto is dan weer gestegen door allerlei maatregelen dus zien ze helemaal geen reden om het brutoloon te verhogen.
                                    Andere zijn vooral op de hogere niveaus de uitspattingen van de afgelopen 15-20 jaar aan het terugschroeven omdat zo'n auto's qua TCO alleen maar duurder worden, minder aftrekbaar, enz. en die bedrijven stilaan ook eens naar hun kostenstructuur gaan kijken. En misschien ook wel omdat té dure auto's niet goed overkomen bij klanten
                                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten


                                      Bovendien nogmaals, als je 15-20K per jaar doet, maakt het mss allemaal niet zoveel uit , maar ik wil echt geen 50K/jaar afleggen, waarvan vele Duitse Autobahn km's in een Seat Ibiza.
                                      ik deed tussen de 65K tot 75K per jaar

                                      nu doe ik dezelfde afstand in een corsaatje en 25K in mijn eigen auto. En het is nu niet dat de corsa zo'n goede stoelen heeft...
                                      www.peugeotforum.be

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                                        Dat punt van meer loon en minder auto ben ik al voorbij. Het is altijd leuk om heel veel te verdienen, maar dan maken we gewoon meer op. Ik ben zelfs bereid om wedde in te leveren voor de wagen geheel naar mijn wens.

                                        Ik had een best case scenario en worst case scenario en hetgeen ik nu voorgeschoteld heb gekregen, geraakt nog niet aan de worst case scenario. De baas beseft gewoon niet dat da echt leeft onder zijn personeel en een auto is maar een auto, zolang het niet over de zijne gaat. En hoe goedkoper, hoe beter.

                                        Het is niet echt motiverend om elke dag in een auto te stappen waar ge eigenlijk helemaal niet wilt rijden. Moest ik een salariswagen hebben, geen probleem, walt dan zou ik wss in de buurt werken en wss meer met de fiets gaan. Maar nu zit ik er effectief 50000km/jaar in en dan zou het fijn zijn als het een auto is waar ge u ook goed in voelt.

                                        Maar zullen binnenkort nog eens een gesprekje voere met de baas. Anders blijf ik gewoon met deze rijden en dat wil hij ook niet omdat hij deze rond 180 a 190000km wil verkopen en deze dan nog meer opbrengt als de restwaarde van de financiële leasing.
                                        Na je persoonlijk débacle met de DS heb je toch een Tiguan naar je zin gekregen, dacht ik???
                                        Ik dacht dat dat met volle goesting was?
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

                                        2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          hmm, moet je daar toch in tegenspreken Bud. Heb zelf vroeger in de IT consultancy gestaan en me nooit van al die zever aangetrokken. Ja, de eerste 15 minuten keek de klant misschien wat raar (want ik kwam maar met een peugeot 406 de parking opgereden), zeker toen ik binnenkwam (lang haar, versleten jeansbroek, versleten T-shirt... hoeveel keer ik daar geen commentaar op heb gekregen ), maar op het einde van de dag telde dat helemaal niet meer mee. Probleem was opgelost en ik ben altijd, maar dan ook altijd mogen terugkomen naar de klant. Hoeveel keer ik niet bij suits in vergadering zat en die na verloop van tijd hun ongelijk of onwetendheid moesten toegeven. Daar sta je dan met je dure bmw en maatpak... en ja de klant weet direct waar zijn geld naar toe is gegaan. Sorry, maar moet er allemaal smakelijk om lachen omdat het tegendeel al zo veel keer bewezen is geweest. Als ge weet waarover ge het hebt, dan hebt ge geen uiterlijkheden nodig om het werk goed gedaan te krijgen. In mijn huidige job net hetzelfde trouwens. Zit dikwijls genoeg met kleding in de auto van bedenkelijk allooi (geef er niets om trouwens), en ja de leerling bij eerste contact kijkt eens raar. Maar bij het lesgeven krijgen ze wel kwaliteit aangeboden. Als ze op het einde een keuze moeten maken met wie van de 3 instructeurs (als het voorvalt dat iemand van meerdere instructeurs les krijgt), moogt eens 3 keer raden wie ALTIJD gevraagd wordt. Op het examencentrum kennen ze mij ook al. 't is al zo ver gekomen dat men mij (ondanks mijn voorkomen) al verschillende malen heeft gevraagd of ik geen examinator wou worden.
                                          Om maar als voorbeeld te geven dat looks niet de altijd allesbepalende factor zijn.
                                          volledig mee eens,
                                          als hier ene met een dikke bak en hopen standing aan de deur komt om zaken te doen,die gaat enkele trappen lager,en zal het verdomde goed moeten uitleggen,
                                          om iets binnen te halen.
                                          produktkennis service en een goeie prijs is veel belangrijker dan het opvoeren van show.
                                          ik heb geen zin om bij een offerte xx percent van oa zijn standing bak te betalen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X