Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke bedrijfswagen bij welke functie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

VW Passat Variant - Sales Engineer
    (binnenkort Peugeot 508SW)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      op het werk : architectenbureau Polo van Cambio of eigen V40 (oud model)
      Een bedrijfswagen in de vorm van autodelen?
      Wordt dit vaak gedaan?
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
        Demo's moeten vooral vlot verkoopbaar zijn, denk ik ?

Sent from my iPad using Tapatalk
        Klopt, maar we houden het ook meestal deftig hoor.

Comment

Skoda Rapid Spaceback - key account advisor

Comment

Voor mijn functie (Finance Assistant Manager) Opel Astra (referentiebudget was daar een VW Golf Bluemotion), volgend jaar moet er een nieuwe wagen worden gekozen en het referentiebudget is nu opgetrokken naar Audi A3 Sportback

Comment

Senior Groupware Consultant - Audi A6 Avant ( bijna einde lease ) --> nieuwe wagen vanaf 14/01 Audi A5 SB
              Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                Wordt dit vaak gedaan?
                Ook bij ons zo (architecten- en ingenieursbureau).
                Ik rij de km's in hoofdberoep loondienst 60% met eigen wagen en 40% met gedeelde wagen: de ex-stebenz Skoda Octavia break 1.9tdi. Ik rij dan ook minder en minder km's voor bedrijf (meer en meer calculatie en enkel structurele controle op werven). Voor de eigen wagen is het met km-vergoeding.
                Gezien ik ook zelfstandige ben in bijberoep is mijn eigen wagen sowieso cruciaal.

Vergeet niet dat architectuurbranche vol zit met mixen van statuten , waarvan de mijne nog gelukkig perfect legaal is. De standaard kantoorbediende met bedrijfswagen vind je er bijna niet. Vooral schijnzelfstandigen die met de fiets komen. Maar ook dat is er niet bij ons. Wij hebben nog behoorlijk wat bedienden. De dure optie.
                Last edited by ; 09/12/2013, 15:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                  Wordt dit vaak gedaan?
                  die hebben geluk dat er een paar cambio's recht voor hun deur staan, in centrum van een Stad, waar je je eigen wagen bijna niet kwijt kan, ...
                  huur is toch een kost voro bedrijf zoals alle andere kosten?

Comment

Op de parking van een groot mediabedrijf:

Vaste redacteurs: C4, Focus, V40, Golf, Octavia, 308, allemaal 1.6 diesel
                    Bij de zelfstandigen zit er al eens iets exotisch tussen, zo is er bij 1 van de financiële titels ene met een Cayman
                    Senior writers, hoofdredacteurs en commerciëlen: Audi A4, Volvo S/V60
                    Hoofdredacteurs die via eigen firma werken: BMW 5, A6, Q5, X5,...

Coupé, cabrio en SUV forbidden by policy
                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                      Op de parking van een groot mediabedrijf:

Vaste redacteurs: C4, Focus, V40, Golf, Octavia, 308, allemaal 1.6 diesel
                      Bij de zelfstandigen zit er al eens iets exotisch tussen, zo is er bij 1 van de financiële titels ene met een Cayman
                      Senior writers, hoofdredacteurs en commerciëlen: Audi A4, Volvo S/V60
                      Hoofdredacteurs die via eigen firma werken: BMW 5, A6, Q5, X5,...

Coupé, cabrio en SUV forbidden by policy
                      onze buur werkt ook bij zo een groep, als IT-er en heeft een 320D

Comment

BMW 118d: Automation Engineer
                        BMW 318d: Senior Automation Engineer/Project Manager

Comment

Mijn overzicht:
                          * Assistent Fleet Manager: Ford Focus Clipper
                          * Fleet Engineer: Renault Megane, Ford Focus Clipper, Ford Transit Connect, Ford Transit
                          * Fleet Manager: Ford Focus, Ford S-Max, Renault Koleos
                          * Fleet/Project Engineer: Renault Megane, VW Passat en weldra Skoda Octavia

Comment

Wat voor namen geeft men tegenwoordig toch allemaal aan een of ander beroep.
                            Ne mens moet bijna universitaire studies hebben gedaan om dat allemaal te begrijpen

Comment

onze buur werkt ook bij zo een groep, als IT-er en heeft een 320D
                              Dat zal dan wellicht Mediafin zijn, die hebben een veel 'gullere' car policy
                              2.0 JTDm

Comment

Paar voorbeelden uit de bouwsector :

CEO's :
                                - BMW 730d (2 x)
                                - Audi A6 All-road
                                - Audi A7 3.0 diesel
                                - Volvo XC90 diesel
                                - BMW X3 2.0 d
                                - Audi RS 6 Avant
                                - Audi RS 3 (2 x)
                                - Jaguar XFR

Werfverantwoordlijken :
                                - Audi A6 Avant
                                - Audi Q5 hybrid
                                - BMW 520 d
                                - VW Passat 2.0 diesel

Administratie :
                                - Ford C-max
                                - VW Sharan
                                - Volvo V50
                                - Audi A1

Comment

groot verschil ! een Q5 hybride - passat ?
                                  V50 - A1?
                                  RS3 - RS6 avant ?

Comment

groot verschil ! een Q5 hybride - passat ?
                                    V50 - A1?
                                    RS3 - RS6 avant ?
                                    Bedrijfswagen is een deel van het loon, dus je kan dat niet zomaar 1 op 1 linken aan een functie zonder het hele plaatje van het loon te bekijken

Als ze mij opslag willen geven zal ik altijd voor brutoloon of vakantiedagen vragen, er zijn collega's met andere prioriteiten die dus ook duurdere wagens hebben. Lijkt me vrij normaal eigenlijk. (ik gruwel dan ook van bedrijven die werknemers bepaalde wagens door hun strot willen rammen omdat het bij hun level of graad of wat dan ook hoort )
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Bedrijfswagen is een deel van het loon, dus je kan dat niet zomaar 1 op 1 linken aan een functie zonder het hele plaatje van het loon te bekijken

Als ze mij opslag willen geven zal ik altijd voor brutoloon of vakantiedagen vragen, er zijn collega's met andere prioriteiten die dus ook duurdere wagens hebben. Lijkt me vrij normaal eigenlijk. (ik gruwel dan ook van bedrijven die werknemers bepaalde wagens door hun strot willen rammen omdat het bij hun level of graad of wat dan ook hoort )
                                      klopt, daarom dat ik vraag in begin al zo raar vond
                                      en je laatste opmerking ook, wat is een vader met 3 kinderen (tieners) nu met een Polo of een 3-deurs golf?
                                      of een alleenstaande met een grand Espace ? maar bij vele bedrijven zou deze geen (kleine) cabrio kunnen krijgen !

Comment

iedereen binnen het bedrijf bij ons kan kiezen voor een 'cafetariawagen', in het kader van een cafetariaplan (soort van custom verloning)
                                        bij managers en consultant valt dit dan onder de categorie bedrijfswagen
                                        je kan zelf kiezen, cat A en B kan iedereen kiezen, ook newcomers (er zijn 21 jarigen bij ons met een golf 6 variant onder hun gat), cat C is voorbehouden voor managers/consultants/it'ers en personen met al wat meer ancienniteit
                                        cat A: VW Polo
                                        cat B: VW Golf 7, VW Golf (7?) Variant, Volvo V40, Ford C-Max
                                        cat C: VW Passat (Variant), Audi A4 Avant, Audi A3 (Sportback), Ford S-Max, VW Touran (kan ook cat B zijn, ben niet zeker)
                                        allen diesels uiteraard, meestal een 1.6 diesel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten

Werfverantwoordlijken :
                                          - Audi A6 Avant
                                          - Audi Q5 hybrid
                                          - BMW 520 d
                                          - VW Passat 2.0 diesel
                                          Met werfverantwoordelijken bedoel je werfleiders en projectleiders (ik vind het wel mooie wagens dat die krijgen )? En wat met 'beginnelingen'?
                                          Die krijgen toch zo geen wagens onder hun gat geschoven?
                                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                          X