Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Het hele filmpje staat online... geen zichtbare voorgeschiedenis. Tenzij ze elkaar van vroeger kennen... (maar de reactie begint pas bij het knipperen, dus ik sluit herkenning uit)
    Mjah, heb inderdaad net het "vooraf" filmpje gezien, en dan ook mijn post aangepast... --> Inderdaad geen voorgeschiedenis maar het blijft niet uit te sluiten dat die camionette de M3 heeft afgesneden bij het inzetten van inhaal maveuvre en de M3 vol in de remmen is moeten gaan of whatever om niet in de middenberm geduwd te worden.

Nogmaals, ik vermoed ook wel dat dit niet zo is, maar het blijft gevaarlijk om conclusies te trekken, zelfs op basis van videobeelden.

Comment

• Lol, 1 van die reacties op YT:

boo ist

6 uur geleden

ze moeten die kamper bmw rijder zijn kanker gezicht afschieten nadat ze zijn ogen hebben ingegoten met hete olie

wat een vieze kanker hond dit maakt mij zo boos

ik ben ook een keer bedreigd door zon vieze marokkaan.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Op basis van de beelden interpreteer ik het volgende:
        je moet niet lang naar school gaan om te zien dat dit onverantwoord rijgedrag is, die persoon brengt op deze rijwijze zijn eigen leven en dit van anderen in gevaar, wat er ook voordien gebeurd is, niets kan deze gekke handelingen verrechtvaardigen . De bestuurder mag een gepaste straf krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Lol, 1 van die reacties op YT:

boo ist

6 uur geleden

ze moeten die kamper bmw rijder zijn kanker gezicht afschieten nadat ze zijn ogen hebben ingegoten met hete olie

wat een vieze kanker hond dit maakt mij zo boos

ik ben ook een keer bedreigd door zon vieze marokkaan.
          Een echte Noord-Brabander!

Comment

• Wat ik denk dat er is gebeurd: m3 komt veel te snel af, wie dat stuk kent weet maar al te goed dat je daar serieus kan doorgeven.
            Bestuurder van de camionette ziet dat, gaat rustig naar links om de m3 wat te treiteren. De m3 is het beu, haalt snel rechts de camionette in en op dat moment gaat ook de camionette naar rechts.
            Bijgevolg, moet de m3 uitwijken naar de pechstrook om een ongeval te vermijden en veroorzaakt dat zijn reactie. Ik geloof nooit dat er zo'n hevige reactie komt na 2x met je lichten knipperen.

Dat gezegd zijnde praat ik de actie van de M3 totaal niet goed. Dat is levensgevaarlijk, maar ik ga er vanuit dat hier zeker en vast 2 kanten aan het verhaal zijn.
            Maar voor de typische verzuurde Belgen is dit een ideaal moment om een lynch partij te organiseren naar de m3 bestuurder toe. En dat is op zijn minst even triestig als zijn actie.
            -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Er zijn momenteel 54 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (24 leden en 30 gasten)
              ondertussen 68 gebruikers
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Wat er achter de camionette gebeurt dat weten we inderdaad niet en kunnen we niet over oordelen.
                Als we echter de theorie aanhalen dat de BMW aan grote snelheid zou zijn aangekomen en de camionette opzettelijk dan naar links zou zijn gegaan om hem wat te pesten, dan had de BMW sowieso ook in de remmen moeten gaan voor de VW Golf die vóór de camionette ook nog op het linkervak de vrachtwagen aan het inhalen is en verre van terug aan het invoegen is, rekening houdend met de hypothetisch hoge snelheid van de bmw.
                De BMW was dus hoe dan ook in de remmen moeten gaan.

Comment

• Ik denk als de camionette niet de afrit had genomen dat het echt slecht had afgelopen. Want de bmw wilde eerst ook nog mee de afrit nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                    Wat ik denk dat er is gebeurd: m3 komt veel te snel af, wie dat stuk kent weet maar al te goed dat je daar serieus kan doorgeven.
                    Bestuurder van de camionette ziet dat, gaat rustig naar links om de m3 wat te treiteren. De m3 is het beu, haalt snel rechts de camionette in en op dat moment gaat ook de camionette naar rechts.
                    Bijgevolg, moet de m3 uitwijken naar de pechstrook om een ongeval te vermijden en veroorzaakt dat zijn reactie. Ik geloof nooit dat er zo'n hevige reactie komt na 2x met je lichten knipperen.

Dat gezegd zijnde praat ik de actie van de M3 totaal niet goed. Dat is levensgevaarlijk, maar ik ga er vanuit dat hier zeker en vast 2 kanten aan het verhaal zijn.
                    Maar voor de typische verzuurde Belgen is dit een ideaal moment om een lynch partij te organiseren naar de m3 bestuurder toe. En dat is op zijn minst even triestig als zijn actie.
                    en ook zoals hier eerder werd gezegd, moest het een gammel clio'ke zijn van 95 dan was het poeha veel minder geweest, maar het wil weer lukken dat het een snelle BMW is (of bv een ferrari of Porsche)

ik heb ook al auto's 2 vrachtwagens zien inhalen via de pechstrook en dit wordt bij mij ook gefimd, maar ga ik dit online zetten...nee daar houd ik me niet mee bezig. die dashcam is gebruikt voor als er bv iemand achteruit rijdt en daarna zegt dat je in zijn gat gereden bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                      Wat er achter de camionette gebeurt dat weten we inderdaad niet en kunnen we niet over oordelen.
                      Als we echter de theorie aanhalen dat de BMW aan grote snelheid zou zijn aangekomen en de camionette opzettelijk dan naar links zou zijn gegaan om hem wat te pesten, dan had de BMW sowieso ook in de remmen moeten gaan voor de VW Golf die vóór de camionette ook nog op het linkervak de vrachtwagen aan het inhalen is en verre van terug aan het invoegen is, rekening houdend met de hypothetisch hoge snelheid van de bmw.
                      De BMW was dus hoe dan ook in de remmen moeten gaan.
                      Klopt, hij was hoe dan ook in de remmen moeten gaan. Maar hij kan al evengoed tot 140-150 zijn afgeremd voor die camionette zich voor de m3 smijt.
                      Ik ga er vanuit dat zoiets toch heeft plaatsgevonden.
                      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                        en ook zoals hier eerder werd gezegd, moest het een gammel clio'ke zijn van 95 dan was het poeha veel minder geweest, maar het wil weer lukken dat het een snelle BMW is (of bv een ferrari of Porsche)

ik heb ook al auto's 2 vrachtwagens zien inhalen via de pechstrook en dit wordt bij mij ook gefimd, maar ga ik dit online zetten...nee daar houd ik me niet mee bezig. die dashcam is gebruikt voor als er bv iemand achteruit rijdt en daarna zegt dat je in zijn gat gereden bent.
                        Ach, persoon die dat filmpje heeft geplaatst. Hij zal hier zijne slag uit willen slaan, zoveel is zeker. Hij heeft er duidelijk pret in.
                        -

Comment

• Als je aan heel hoge snelheid aan komt vlammen dan moet je rekening houden met bestuurders die u de pas afsnijden vind ik. Ik kan begrijpen dat men dan boos wordt, maar dan ga je beter op circuit of zoek de open ruimte. Maar begin niet met zulke handelingen, straks wordt iedere autoliefhebber met een snelle wagen scheef bekeken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            e

2 vrachtwagens is ook dom. Maar is nog altijd niet zo gevaarlijk als deze rem maneuvres.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                              2 vrachtwagens is ook dom. Maar is nog altijd niet zo gevaarlijk als deze rem maneuvres.
                              klopt, zoals ik hierboven zei...ik begrijp dat ook niet, steek dan je mistlichten even aan ofzo, dan lijkt het dat je remt.

En als je bv haast hebt, waardoor je zo snel rijdt ga je die rem manoeuvres ook al niet doen. Dus hij/zij is een echte wegpiraat of er is iets ergs gebeurd ervoor in zijn/haar prive leven waardoor de camionette chauffeur de druppel was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                Stel je dan maar eens voor dat er een gezin op de pechstrook staat net op het moment dat die auto deze vrachtwagens langs de pechstrook inhaalt...dan heb je 100% zeker een cowboy minder op de weg en een gezin dat mogelijk ook gedecimeerd is.....tenzij ze allen achter de vangrails aan het wachten zijn. ( zoals het hoort )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                  Wat ik denk dat er is gebeurd: m3 komt veel te snel af, wie dat stuk kent weet maar al te goed dat je daar serieus kan doorgeven.

En de vrachtwagen dan ?
                                  Last edited by ; 06/01/2014, 22:53.

Comment

• Tog ff reageren.
                                    wat me kwaad maakt is dat ZELFS als je een perfecte rijstijl hebt, zoals de camionette bestuurder, er bij sommigen nog twijfels bestaan en alsnog de schuld enigszins in de sokken van de camionettesjoof geschoven word, denk maar even goed na of je je eigen rijbewijs wel waardig bent.
                                    als jij met je snelle bolide beslist veel harder te rijden als het OVERIGE verkeer, dan dien jij je aan te passen aan hun, niet andersom!
                                    wanneer ik met mijn truckie naar links kom terwijl er een bmw'tje met 160 aan komt vlammen dan moet HIJ afremmen, ik zie niet dat hij veeeels te hard rijdt.
                                    je bent een botte egoïstische hond als je anders verwacht.
                                    niemand heeft in dit geval die m3 willen treiteren.
                                    meneer de juwelier was gefrustreerd omdat iemand hem "in de weg reed" en is daarom maar over de vluchtstrook ingehaald, de camionette sjoof voegt netjes terug naar rechts, en NIEMAND verwacht dat daar een lompe lul met een m3 zit, zeker niet met de dode hoek van een busje.
                                    echt, t verkeersinzicht van enkele "liefhebbers" hier verklaard wel weer waarom het elke dag zo vaak fout gaat.
                                    hard rijden, daar heb je circuits voor, op de weg hou je gewoon rekening met het overige verkeer.
                                    het overige verkeer hoeft zich niet aan te passen aan enkel aso's.

enneh, privacy???
                                    je zit op de snelweg, in het openbaar, wat is daar überhaupt prive aan?
                                    als je vind dat je kenteken prove is, schroef m dan los en bewaar m IN je auto, bij je prive spulletjes, die niemand mag zien.
                                    privacy heb je thuis, op t toilet, in een stemhokje....
                                    maar wie in het openbaar privacy verwacht heeft iets te verbergen.
                                    wat die m3 bestuurder flikt is pure poging tot doodslag, erg laf ook, om een busje te jennen met een veel snellere m3.
                                    ik was er na de 2e keer remmen in gereden, en dan win ik m'n zaak ook nog bij t gerecht, spreek uit ervaring.
                                    maareh, dit kom ik elke dag tegen, mensen die lekker gaan treiteren omdat je ze even attent maakt dat ze 70 rijden op een snelweg.
                                    doe maar, ik heb m'n go-pro op t dashboard staan, en ik parkeer met 60 ton achter in uw leasebak als je gaat etteren met je rem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BM3Wieler Bekijk Berichten
                                      Tog ff reageren.
                                      wat me kwaad maakt is dat ZELFS als je een perfecte rijstijl hebt, zoals de camionette bestuurder, er bij sommigen nog twijfels bestaan en alsnog de schuld enigszins in de sokken van de camionettesjoof geschoven word, denk maar even goed na of je je eigen rijbewijs wel waardig bent.
                                      als jij met je snelle bolide beslist veel harder te rijden als het OVERIGE verkeer, dan dien jij je aan te passen aan hun, niet andersom!
                                      wanneer ik met mijn truckie naar links kom terwijl er een bmw'tje met 160 aan komt vlammen dan moet HIJ afremmen, ik zie niet dat hij veeeels te hard rijdt.
                                      je bent een botte egoïstische hond als je anders verwacht.
                                      niemand heeft in dit geval die m3 willen treiteren.
                                      Zoals ik al enkele bladzijden eerder heb gemeld. Als de M3 rijder wenst snel te rijden moet hij dat inderdaad normaal zo doen en achteraf even de schouders optrekken. In zijn geval zou zijn plezier maar van korte duur zijn want de voorligger van de camionette was ook al in zijn vizier.

Oorspronkelijk geplaatst door BM3Wieler Bekijk Berichten
                                      meneer de juwelier was gefrustreerd omdat iemand hem "in de weg reed" en is daarom maar over de vluchtstrook ingehaald, de camionette sjoof voegt netjes terug naar rechts, en NIEMAND verwacht dat daar een lompe lul met een m3 zit, zeker niet met de dode hoek van een busje.
                                      echt, t verkeersinzicht van enkele "liefhebbers" hier verklaard wel weer waarom het elke dag zo vaak fout gaat.
                                      hard rijden, daar heb je circuits voor, op de weg hou je gewoon rekening met het overige verkeer.
                                      het overige verkeer hoeft zich niet aan te passen aan enkel aso's.
                                      Euhhhhh, niks juwelier hoor. Verkeerd personage gelyncht.

Oorspronkelijk geplaatst door BM3Wieler Bekijk Berichten
                                      enneh, privacy???
                                      je zit op de snelweg, in het openbaar, wat is daar überhaupt prive aan?
                                      als je vind dat je kenteken prove is, schroef m dan los en bewaar m IN je auto, bij je prive spulletjes, die niemand mag zien.
                                      privacy heb je thuis, op t toilet, in een stemhokje....
                                      maar wie in het openbaar privacy verwacht heeft iets te verbergen.
                                      wat die m3 bestuurder flikt is pure poging tot doodslag, erg laf ook, om een busje te jennen met een veel snellere m3.
                                      ik was er na de 2e keer remmen in gereden, en dan win ik m'n zaak ook nog bij t gerecht, spreek uit ervaring.
                                      maareh, dit kom ik elke dag tegen, mensen die lekker gaan treiteren omdat je ze even attent maakt dat ze 70 rijden op een snelweg.
                                      doe maar, ik heb m'n go-pro op t dashboard staan, en ik parkeer met 60 ton achter in uw leasebak als je gaat etteren met je rem.
                                      Eh hé...
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk Berichten
                                        Als je aan heel hoge snelheid aan komt vlammen dan moet je rekening houden met bestuurders die u de pas afsnijden vind ik. Ik kan begrijpen dat men dan boos wordt, maar dan ga je beter op circuit of zoek de open ruimte. Maar begin niet met zulke handelingen, straks wordt iedere autoliefhebber met een snelle wagen scheef bekeken .
                                        In mijn ogen snijd de camionette zeker niet de M3 af gezien deze in een toch wel ruimte tijd van enkele seconden van rijvak wisselt. Dit kan je moeilijk voor iemand in smijten noemen. De M3 had dan ook tijd genoeg om hierop normaal te anticiperen maar blijkbaar was dat volgens hem een tikje op de rem en langs rechts gaan.

Comment

• Jammer...........dat er enkel een camera naar voor was gericht, had graag wel eens willen meekijken wat er achter de camionette gebeurd is voor de bijna-botsing . Er moeten toch mensen zijn die op dat ogenblik alles hebben kunnen volgen vanop een afstandje , nu zijn er vele scenario's waarbij mijn 1e gedacht ook was dat die BMW langs de pechstrook voorbij de vrachtwagen is gereden omdat ie anders toch wel echt heel secuur moest sturen om tussen de camionette en de vrachtwagen te komen zonder brokken......maar zeker is dit niet tot er iemand zich meldt hier die het irl gezien heeft....je zou zelfs kunnen zeggen dat de camionette-chauffeur gewacht heeft tot de BMW achter hem naar rechts invoegde en dat ie zelf de deur dicht deed.....

Comment

Working...
                                          X