Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.

Wat een hetze, mocht er zoveel aandacht gegeven worden aan elke inbraak/diefstal...
    Dat denk ik er ook van. We zien niet wat er op vooraf ging.

Niet dat ik zijn gedrag goedpraat want dat is totaal onverantwoord en levensgevaarlijk.

Comment

Goed gedaan van de m3 rijden . Hij moest maar gaaaas geven ipv te flikkeren met zijn lichten.

Comment

Volledig akkoord dat er iets behoorlijk mis is in de bovenkamer van de M3 chauffeur maar ik heb toch een vermoeden dat de bestuurder van de bestelwagen ook niet 100% vrijuit gaat. Het filmpje begint wel raar... .
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
          Volledig akkoord dat er iets behoorlijk mis is in de bovenkamer van de M3 chauffeur maar ik heb toch een vermoeden dat de bestuurder van de bestelwagen ook niet 100% vrijuit gaat. Het filmpje begint wel raar... .
          Als ze verdergaan, moeten ze heel het filmpje in beslag nemen.

Comment

We zouden dan beter ook filmpjes online beginnen te zetten van woning inbraken. 3 inbraken de voorbije 2 weken in mijn vriendenkring. Waarbij eentje het vrij duidelijk is wie de daders waren maar doet de politie iets... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Goed gedaan van de m3 rijden . Hij moest maar gaaaas geven ipv te flikkeren met zijn lichten.
              jij bent al even achterlijk met je commentaar als die bmw rijder... maar ja dat weet iedereen hier ondertussen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Als ze verdergaan, moeten ze heel het filmpje in beslag nemen.
                Tja 'k hoop dat hij het origineel niet weg gegooid heeft want het vervangen door een aangepaste versie gaat niet pakken. De meta data in de file zal dat uiteraard verklappen.

Comment

Stevig remmen zonder reden op de autosnelweg = poging tot moord met voorbedachte rade = levenslang rijbewijs kwijt + zware gevangenisstraf (+ 5 jaar)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                    Heb je het op die juwelier? want die zou geen eigenaar zijn blijkbaar...
                    Dit is gebaseerd op ÉÉN foto op Autogespot, waar deze wagen geparkeerd staat op een openbare parkeerplaats, voor die juwelierszaak in Hasselt.
                    Stond die wagen geparkeerd voor de lokale pastorij, dan was het zeker de pastoor geweest

Mvg,
                    =================
                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

We zouden dan beter ook filmpjes online beginnen te zetten van woning inbraken. 3 inbraken de voorbije 2 weken in mijn vriendenkring. Waarbij eentje het vrij duidelijk is wie de daders waren maar doet de politie iets... .
                      Gewoon doen, zeker als de politie niets doet.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Het filmpje lijkt mij ook bewerkt te zijn (er mist een deel voor de afslag lijkt mij...)
                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

er is zeker in geknipt geweest.
                          een reactie is altijd een antwoord op een actie.
                          maar het is er wel zwaar over!

Comment

Doet er niet toe wat er vooraf gebeurd is, zoiets doe je gewoon niet, punt
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                              er is zeker in geknipt geweest.
                              een reactie is altijd een antwoord op een actie.
                              maar het is er wel zwaar over!
                              Volledig met je eens
                              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                Doet er niet toe wat er vooraf gebeurd is, zoiets doe je gewoon niet, punt
                                Ik ben akkoord met 't feit dat wat de M3 bestuurder doet totaal verwerpelijk is maar actie reactie. We zien een reactie maar niet de actie. Die is er blijkbaar uitgeknipt. Ieder verhaal heeft twee kanten en nu zien we maar de helft van het verhaal.

Comment

Ik ben akkoord met 't feit dat wat de M3 bestuurder doet totaal verwerpelijk is maar actie reactie. We zien een reactie maar niet de actie. Die is er blijkbaar uitgeknipt. Ieder verhaal heeft twee kanten en nu zien we maar de helft van het verhaal.
                                  Ik kan me geen enkele reden voor de geest halen waaruit het gedrag van de m3-rijder te verklaren valt.
                                  KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                                    Ik kan me geen enkele reden voor de geest halen waaruit het gedrag van de m3-rijder te verklaren valt.
                                    De bestuurder van de camionette heeft zijn dochter ontvoerd.

Comment

er zijn nu eenmaal gefrustreerde mensen op de baan.
                                      voor hetzelfde geld heeft het "slachtoffer" gewoon geen pinker gebruikt.

ik denk plots aan het bosmaaier-verhaal...

Comment

Die 3 à 4 ontbrekende seconden zijn er niet uitgeknipt, dit heeft te maken met het feit dat die dashcams elke minuut (of elke 2-3 minuten, afhankelijk van de instellingen) het opgenomen bestand wegschrijven op de SD kaart. Dus 1 uur opname kunnen 60 aparte bestanden zijn.

Heb je dan een (veel) te traag SD kaartje, dan verlies je elke keer bij het wegschrijven van het bestand X aantal seconden ... je kan zien dat dit het geval is net bij het begin van een nieuwe minuut.
                                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Correct. Dit is een verklaring - maar wat enkele seconden daarvoor plaats vond kan nog steeds interessant zijn.

Comment

Working...
                                          X