Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Iedereen die dagelijks de E314 neemt zou eigenlijk een medaille voor zelfopoffering en moet moeten krijgen als ze na 30 km doorheen dat verkeer niet zouden ontploffen op dergelijke manier... Ik heb er nabij Halen de laatste jaren al 2 zien ontploffen op gelijkaardige manier... Puur omdat trager verkeer echt geen kloten kijkt in hun spiegels, en nog colèrig wordt als je daarop reageert door bv te ontwijken... Nog niet zo lang geleden zat ik zelf bijna achterop een camionette die zonder aangeven naar links coupeerde, en vervolgens nog lastig begon te doen dat ik zo kort genaderd was tijdens mijn harde remactie om mezelf niet dood te rijden op zijn camionette...
    is je partner toevallig dokteres ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
      Ook al vaak ondervonden, dit zijn vaak (op E17 dan toch) Fransen met een man of 3, 4 in een oudere wagen met een één of ander licht die niet werkt.
      Die plakken zowat ALTIJD op het middenvak! En idd, vaak oude rammelbakken, of zo'n klein auto'tje à la Saxo dat dan aan 130 per uur rijdt soms.

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
      Als ik op de autostrade rij en ik rij niet op hetzelfde vak als de persoon met dit systeem krijg ik de volle bundel in mijn spiegels en wordt ik half verblind als ik achter mij wil zien...
      Echt irritant. En mijn karren van '90 en '89 hebben uiteraard ook geen zo'n zelfdimmende spiegels.. (in die tijd was die irritante xenon er dan ook nog niet)

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
      Rond welke minuut? Die video player suckt echt, duurt lang om te laden als je wil 'doorspoelen'.

Edit: vanaf 7:42 hier http://nieuws.vtm.be/74669-vtm-nieuws-woensdag-0801-19u

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        is je partner toevallig dokteres ?
        Ik dacht dat wooter wel een Z4 had, niet ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Het was zijn m3 niet blijkbaar.

Ben ik nog zo zeker niet , kan ook door omstandigheden op die vrouw haar naam ingeschreven zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Die plakken zowat ALTIJD op het middenvak! En idd, vaak oude rammelbakken, of zo'n klein auto'tje à la Saxo dat dan aan 130 per uur rijdt soms.

Echt irritant. En mijn karren van '90 en '89 hebben uiteraard ook geen zo'n zelfdimmende spiegels.. (in die tijd was die irritante xenon er dan ook nog niet)

Rond welke minuut? Die video player suckt echt, duurt lang om te laden als je wil 'doorspoelen'.

Edit: vanaf 7:42 hier http://nieuws.vtm.be/74669-vtm-nieuws-woensdag-0801-19u
            Wel 18' wielen op z'n 1-reeks diesel. En geen logo op de kofferklep, zal wel een 118d zijn. Willen maar niet kunnen ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Wel 18' wielen op z'n 1-reeks diesel. En geen logo op de kofferklep, zal wel een 118d zijn. Willen maar niet kunnen ja!
              ik denk eerder een 114d
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik ben het helemaal met je eens over die 118d's !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                  Simpel omdat er idd een "verkeerde" badge op mijn wagen hangt.
                  Mijn badge heb ik eraf gedaan en ik wist toen niet of er gaatjes zouden inzitten..........heb dit dan maar opgelost met een BMW-stickertje : let niet op het deukje , de wagen is al 12 jaar oud....en zat er al in toen ik deze overkocht .
                  IRL valt het gaatje niet echt op hoor , ik zoek nog altijd naar een Engels logo met een leeuw in.

Comment

• Is dat nu een bimmerboard sticker?

Engels logo met leeuw = Vauxhall?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Is dat nu een bimmerboard sticker?

Engels logo met leeuw = Vauxhall?
                      1) ja

2) ja

Comment

• Ik heb deze week met iemand gesproken die de persoon met de M3 kent (is daar klant).
                        Ze zouden 'm liever kwijt zijn als klant (al jaren ne hele moeilijke, agressieve kerel blijkbaar) maar niemand daar durft't blijkbaar zeggen. Ze lopen altijd op de toppen van hun tenen als ie binnenkomt

Comment

• zijn er hier nog eigenaars van duur horloges (in bmw's) die steeds zo rijden dat het zichtbaar is ?

Comment

• LOL. Ik heb geen duur horloge, wel veel horloges, telt dat ook?

Neenee, ik heb altijd de handen aan't stuur.

Dit is ne praatjesmaker met ander mensen hun geld, die hebben dat nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                              Ik heb deze week met iemand gesproken die de persoon met de M3 kent (is daar klant).
                              Ze zouden 'm liever kwijt zijn als klant (al jaren ne hele moeilijke, agressieve kerel blijkbaar) maar niemand daar durft't blijkbaar zeggen. Ze lopen altijd op de toppen van hun tenen als ie binnenkomt
                              Zij aanrakingen in het verleden en lopende zaak bij het gerecht zijn blijkbaar ook steeds in verband met zijn agressieve aard. Heel die zaak is dan ook te herleiden tot een persoonlijk probleem en heel die hetze over witte bestelwagens en M3 rijders, of bestuurders van snelle wagens in het algemeen, is gewoon onnodig.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Zij aanrakingen in het verleden en lopende zaak bij het gerecht zijn blijkbaar ook steeds in verband met zijn agressieve aard. Heel die zaak is dan ook te herleiden tot een persoonlijk probleem en heel die hetze over witte bestelwagens en M3 rijders, of bestuurders van snelle wagens in het algemeen, is gewoon onnodig.
                                Toffe pee precies.... ik begin compassie te krijgen met die dokteres. In't begin wisten ze wel de eigenares maar niet de bestuurder van de M3. Ik dacht dat ze expres tijd aan't winnen was maar begin nu te denken dat ze het gewoon niet durfde zeggen...
                                Soit, ik ken de volledige situatie niet maar als je alle info (als die dan al correct is) optelt...

Comment

• Die kerel is dus redelijk gestoord. Jammer dat em met een BMW rijdt. Echt fijn om zo gestigmatiseerd te worden... .
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    Die kerel is dus redelijk gestoord. Jammer dat em met een BMW rijdt. Echt fijn om zo gestigmatiseerd te worden... .
                                    Inderdaad - hij lijkt me meer het Audi-type

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      zijn er hier nog eigenaars van duur horloges (in bmw's) die steeds zo rijden dat het zichtbaar is ?
                                      Natuurlijk, hoort er standaard bij!
                                      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                        Die kerel is dus redelijk gestoord. Jammer dat em met een BMW rijdt. Echt fijn om zo gestigmatiseerd te worden... .
                                        had dit zo grappig gevonden moest hij bv voor een dag met een Prius als vervangwagen hebben gereden en dan dit manouvre had gedaan omdat hij chagrijnig is van die auto.
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                          had dit zo grappig gevonden moest hij bv voor een dag met een Prius als vervangwagen hebben gereden en dan dit manouvre had gedaan omdat hij chagrijnig is van die auto.
                                          Ik rij momenteel met een Opel Astra 2013 vervangwagen en ik heb dat dus voor he. Ik word zo gefrustreerd achter het stuur van die kar. Er is niks aan die auto wat mij bevalt..

Wat betreft de video: we weten allemaal hoe irritant chauffeurs van 'werkbusjes' kunnen zijn. Ik heb het gevoel dat wij hier niet het hele verhaal te zien krijgen!
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X