Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    sommige mensen hebben hier blijkbaar echt geen besef van snelheid en afstand... de afstand tussen 2 verlichtingspalen is al een 50 tal meter
    Dat merk je vaak op de snelweg + het feit dat velen denken dat als ze hun pinker naar links gebruiken dat ze dan ook voorrang hebben maakt het vaak irritant.

Terwijl we bezig zijn: velen blijven ook te lang links rijden wanneer ze 2 of meer voertuigen die redelijk ver van elkaar rijden aan het voorbijrijden zijn. Even invoegen en een achterkomende wagen voorbij laten daar denken ze niet aan. Misschien beseffen ze niet dat je in de tijd die zij nodig hebben om van ingehaald voertuig 1 naar in te halen voertuig 2 te rijden er al 3 keer voorbij kon geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
      't Is dan nog dubbel zo plezant als je terug in de M3 stapt.
      Zal zeker zo zijn

Comment

Terwijl we bezig zijn: velen blijven ook te lang links rijden wanneer ze 2 of meer voertuigen die redelijk ver van elkaar rijden aan het voorbijrijden zijn. Even invoegen en een achterkomende wagen voorbij laten daar denken ze niet aan. Misschien beseffen ze niet dat je in de tijd die zij nodig hebben om van ingehaald voertuig 1 naar in te halen voertuig 2 te rijden er al 3 keer voorbij kon geweest zijn.
        Yep, reuze irritant.... dit lijken me minder ervaren chauffeurs (maw die niet veel snelweg doen) voor wie elke verandering van rijstrook een enerverende levensgebeurtenis is. Zo van "oei, als ik nu terug naar rechts ga, moet ik seffens bij die 2de vrachtwagen terug naar links en invoegen tussen al dat verkeer , oei oei, stres stres!!"
        Allez, die indruk heb ik soms...

en soms zijn het ook gewoon klojo's zo van "Pech meneer, ik rijd netjes 110 op de kilometrique (veiligheidsmarge ), dus ik rijd perfect reglementair en dat er zich een rij van 2 kilometer achter mij vormt kan me geen reet schelen".

Ik heb zo eens op de E314 van aan de grens met Holland tot aan Lummen (bijna half uur!) tegen 95km/u op het linkervak moeten rijden. Rond Lummen zag ik het probleem: een camionnetje (excuses aan alle camionnette-chauffeurs ) die bijna altijd links bleef rijden om de vrachtwagens in te halen...

Comment

....+ het feit dat velen denken dat als ze hun pinker naar links gebruiken dat ze dan ook voorrang hebben ....
          Ja, dit is duidelijk een privilege voor BMW rijders dacht ik. Als je zo een dure wagen koopt mag je wel wat extra's hebben vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
            Ja, dit is duidelijk een privilege voor BMW rijders dacht ik. Als je zo een dure wagen koopt mag je wel wat extra's hebben vind ik
            neenee, die moeten zelf niet pinken, staat in de kleine letters van de verkoopsovereenkomst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
              neenee, die moeten zelf niet pinken, staat in de kleine letters van de verkoopsovereenkomst.
              tegoei lezen he kerel:
              -Pinken hoeft niet, maar dan gelden de gewone voorrangregels
              -Indien je wel pinkt: altijd en overal voorrang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                Verdorie, dat wist ik niet. Heb het zonet even geprobeerd en het werkt maar begon er dan wel geen witte caminotte met zijn grote lichten te flikkeren. Ben in paniek geslaan en beginnen remmen. (grapje)

Comment

Verdorie, dat wist ik niet. Heb het zonet even geprobeerd en het werkt maar begon er dan wel geen witte caminotte met zijn grote lichten te flikkeren. Ben in paniek geslaan en beginnen remmen. (grapje)
                  Haha goeike

Sent with a Galaxy Note 3
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    BMW's moeten niks, die mogen alleen meer
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      BMW's moeten niks, die mogen alleen meer
                      zou die spreuk niet als sticker bestaan?

BMW's moeten niks, mogen meer!

Comment

• Alle gekheid op een stokje, moeilijke tijden toch, vroeg of laat in contact komen met de intelligentie van een amoebe? ( in tegenstelling van wat beweerdt wordt, hier en daar )
                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Rood exterieur maakt alles goed
                          Toere zou het kunnen zijn dat je deze voormiddag rond 10 uur traag voor mijn deur hebt gepasseerd ?

Comment

Straks zijt ge weer op het nieuws! Was je met de 1serie of met de M3 onderweg

Comment

• Zeer grappig: https://pbs.twimg.com/media/Bd7w5QMCUAAlizN.jpg (@jeroom)

Comment

• Wegpiraat E314 riskeert twee jaar cel voor vechtpartij

Het Brusselse parket heeft een gevangenisstraf van twee jaar en een boete van 1.100 euro gevorderd tegen Curd V. De 49-jarige man staat terecht omdat hij een fotograaf en een medewerkster van een notaris aangevallen en geslagen zou hebben. V. kwam recent in het nieuws toen een filmpje opdook waarin te zien is hoe hij op de E314 gevaarlijke rijmanoeuvres uitvoert.

Het Brusselse parket tilde zwaar aan de feiten en eiste twee jaar cel en een boete van 1.100 euro voor de veertiger. 'De man is al elf keer veroordeeld door de politierechtbank, wat wijst op een antisociale ingesteldheid', zei de procureur. 'Bovendien heeft hij al een opschorting gekregen voor slagen en verwondingen aan een deurwaarder en is hij bekend voor vernielingen, weerspannigheid, slagen en verwondingen aan openbare ambtenaren, oplichting, witwassen, misbruik van vertrouwen en fiscale misdrijven

Grappig dat een aantal mensen hier deze persoon hier blijven verdedigen

Volgens zijn advocaat was het weer allemaal de schuld van een ander .
                                Ge kunt maar pech hebben in het leven.

Comment

• Zou zijn dokteresje hem al hebben buiten gewipt? Genoeg gewipt en met mijn wagen de zot uitgehangen, en nu buiten!
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Zou zijn dokteresje hem al hebben buiten gewipt? Genoeg gewipt en met mijn wagen de zot uitgehangen, en nu buiten!
                                    Relatie zou zuiver professioneel zijn, hij is gewoon haar werknemer ....
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ah hij neemt haar alléén op haar werk, dan is het ok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        ah hij neemt haar alléén op haar werk, dan is het ok.
                                        Klopt, op de tafel waar jij en ik geopereerd worden ;-)

======

Waar kan je die sticker kopen over die dashcam's?

======

Daarstraks op het vtm nieuws een anonieme getuigenis van een zogezegd slachtoffer... Zo kan iedereen beginnen e, ik of jij kunnen ook slachtoffer geweest zijn.

Sent with a Galaxy Note 3
                                        Last edited by Liquid Li0n; 14/01/2014, 20:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                          Daarstraks op het vtm nieuws een anonieme getuigenis van een zogezegd slachtoffer... Zo kan iedereen beginnen e, ik of jij kunnen ook slachtoffer geweest zijn.
                                          Leek me nu niet direct het type dat dit zou uitvinden met zijn gillende vrouw en kindjes achterin. Klacht is ook al tijdje geleden neergelegd maar nu pas bekend. Wat belang heeft die daar nu bij om dat uit te vinden.

Feit is dat dit M3 mannetje met hoogdringendheid van de baan moet worden gehaald (en liefst uit de maatschappij tout court gezien zijn antecedenten).
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X