Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• probleem is ook dat er veel vanaf ze een remlicht zien voor hen, ze veel harder remmen dan nodig is, en de helft van de tijd is het genoeg om gewoon van de gas te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autocameras.be Bekijk Berichten
      Hoe meer mensen een dashcam plaatsen , hoe meer gevallen van verkeersagressie er zullen gerapporteerd worden.
      Ideaal zou zijn dat iedereen een dashcam in zijn wagen zou hebben, dan zullen de wegpiraten wel twee keer nadenken voor ze zoiets doen
      Vind ik ook Ik verkoop ook graag dashcams
      Maar het probleem gaat dan zijn dat het helemaal een verklikkermaatschappij gaat worden.
      En is er al niet genoeg jaloezie en afgunst?
      Het gaat enkel nog meer verkeersagressie geven.
      Maar dan naast de wagens en buiten het filmgebied van de dashcam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
        Vind ik ook Ik verkoop ook graag dashcams
        Maar het probleem gaat dan zijn dat het helemaal een verklikkermaatschappij gaat worden.
        En is er al niet genoeg jaloezie en afgunst?
        Het gaat enkel nog meer verkeersagressie geven.
        Maar dan naast de wagens en buiten het filmgebied van de dashcam.
        Deze had nu al een camera vooraan en achteraan dus dan wordt het filmgebied kleiner, nu nog eentje voor links en rechts en je bent zeker

Sent with a Galaxy Note 3
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• ik hoop dat mensen met een dashcam én een firmawagen niet gewoon gaan beuken - omdat ze in hun recht zijn

Comment

• vervolg van het verhaal is nog hallucinanter, zie flittservice forum, beide zijn achteraf samen ene gaan drinken, man man WTF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
              vervolg van het verhaal is nog hallucinanter, zie flittservice forum, beide zijn achteraf samen ene gaan drinken, man man WTF
              Beter zo dan dat 1 van de 2 een bosmaaier oid bovenhaalt he.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• blijft gewoon 1 belachelijke historie

Door die dashcams wordt de kleinste prul opgeblazen en de media gaan er in hun sensatiezucht natuurlijk volop in mee.

Comment

vervolg van het verhaal is nog hallucinanter, zie flittservice forum, beide zijn achteraf samen ene gaan drinken, man man WTF
                  Heb dat verhaal nog niet gelezen , maar ik vind toch dat er minstens een serieuze boete aan mag plakken ( 1 of allebei , maakt mij niet uit ) om zulk gedrag in de toekomst toch te kunnen uitsluiten . ( dat ze dan wel 2 keer nadenken voor ze zulke maneuvers doen )

Comment

Awel, das nog het beste van al. Beter dat ze het zo oplossen dan dat ze agressief/ambras gaan maken.
                    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Beter zo dan dat 1 van de 2 een bosmaaier oid bovenhaalt he.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                      Awel, das nog het beste van al. Beter dat ze het zo oplossen dan dat ze agressief/ambras gaan maken.
                      Kan het toch moeilijk geloven dat dit zo gebeurd, mensen zijn altijd maar gehaast

Sent with a Galaxy Note 3

Comment

• De befaamde wegpiraat zou weer bezig geweest zijn:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          De befaamde wegpiraat zou weer bezig geweest zijn:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ijgedrag.dhtml

Tja, een beke hardleers precies... Hij gaat ne keer eens ne verkeerde tegen komen en dan zal hij 't wel voelen.... Ge kunt dat een paar keer flikken met zachtaardige types maar vroeg of laat zit daar een scheef figuur bij en belandt'em in't ziekenhuis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            De befaamde wegpiraat zou weer bezig geweest zijn:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ijgedrag.dhtml
                            Met 11 voorgaande feiten zal ie binnenkort hopelijk voor lange tijd zijn rijbewijs mogen inleveren
                            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• oooh geen nieuw filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                Met 11 voorgaande feiten zal ie binnenkort hopelijk voor lange tijd zijn rijbewijs mogen inleveren
                                Zal hem dat tegenhouden? Auto in beslag en een tijd brommen.

Comment

• Die blijft gewoon bezig tot die achter tralies zit.

Iemand die ik ken had laatst ook iets 'plezants' aan de hand. Hij rijdt op de rijksweg richting Maaseik en blijkbaar was er een achtervolging bezig door de politie die een zware motorfiets wilde doen stoppen. Rijdt die motorfiets achteraan links in op z'n wagen met redelijk wat schade tot gevolg. Bleek een Egyptenaar te zijn met een gestolen motorfiets uit Duitsland zonder verzekering, inschrijvingsbewijs en een uitgebreid strafblad. Die werd naar het ziekenhuis gebracht waar hij op de vlucht geslagen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                    oooh geen nieuw filmpje
                                    En dan nog in de meest 'betrouwbare' krant van Vlaanderen
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Die blijft gewoon bezig tot die achter tralies zit.
                                      Die dokter zal er wel voor zorgen dat dat niet gebeurt.
                                      Die vent woont blijkbaar ook in een villa van haar samen met een vrouw en kind en rijdt met haar M3 met B-plaat. Nogal een speciale relatie denk ik.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        oooh geen nieuw filmpje
                                        Nu wel:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nick666 Bekijk Berichten
                                          NICE

hij was nu toch eenmaal bekend dus waarom niet gewoon verder doen. Ik vind dat de camera auto zelf ook wel stevig doorrijdt!

Ik wacht af tot het moment dat de M3 rijder zelf eens een dashcam gaat gebruiken, moeten we tenminste niet altijd die buitenlandse filmpjes op youtube bekijken!

Comment

Working...
                                          X