hij heeft vrij spel want de politie heeft geen geld meer, was in het nieuws.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenSlim zijn ze hier in be op dat vlak niet. Mijn pa is ook vermoord. Wij moesten naar de gevangenis in Itrre om dingen te bespreken over zijn vrijlating, de voorwaarden enz. Dan steken ze ons in een klein wachtkamerke en jaja wie zat daar.. Mijn pa zijn moordenaar, voor de rest niemand. Was ook goed over nagedacht toen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenhij heeft vrij spel want de politie heeft geen geld meer, was in het nieuws.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ontroles.dhtml
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
mogen ze dat : ja
is dat slim, nee (net zoals roken)
Comment
-
Mijn vuistregel : als ik een snelheidsduivel in mijn spiegel zie aankomen, ben ik op tijd uit zijn weg, hij mag tegen een andere botsen. Dit veronderstelt natuurlijk 1 dat men in zijn spiegels kijkt en 2 dat men in de wagen enkel bezig is met sturen.
Daar wringt tegenwoordig het schoentje bij vele autobestuurders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZal wel heel erg confronterend geweest zijn voor jullie. Je bent 22, dus dan zal het nog niet bijzonder lang geleden zijn. Daders worden beter behandeld dan de slachtoffers en hun familie.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenIn april 2001 is mijn vader vermoord en als ik mij goed heriner is hij nu 4jaar compleet vrij. Had 5jaar gekregen voor mijn vader te vermoorden en 15jaar voor bendevorming.
Folteren zouden ze moeten doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzolang bmw dit imago cultiveerd zal er nix veranderen
Of hoeveel ongevallen gebeuren er niet omdat mensen niet durven remmen of niet weten hoe ze moeten remmen.Last edited by Alfa-Beemer; 08/08/2014, 22:08.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenIn april 2001 is mijn vader vermoord en als ik mij goed heriner is hij nu 4jaar compleet vrij. Had 5jaar gekregen voor mijn vader te vermoorden en 15jaar voor bendevorming.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenOf hoeveel ongevallen gebeuren er niet omdat mensen niet durven remmen of niet weten hoe ze moeten remmen.
tot op de dag bas zijn werk doet, 1 keer gehad, schaam me ervoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenIn april 2001 is mijn vader vermoord en als ik mij goed heriner is hij nu 4jaar compleet vrij. Had 5jaar gekregen voor mijn vader te vermoorden en 15jaar voor bendevorming.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzolang bmw dit imago cultiveerd zal er nix veranderen
verdere commentaar mag op:
Comment
-
BAS zit standaard op veel wagens. Waarom beschaamd omdat het in werking trad? Als je het rempedaal zeer snel intrapt herkent het bas-systeem dit als een noodstop en zal maximale remkracht geven. Tegelijk zorgt het ervoor dat de remkracht maximaal blijft wanneer het ABS in werking treedt. Dit omdat veel mensen eventjes schrikken door de trilling van het ABS en hierdoor de remkracht niet maximaal behouden. BAS vangt dit op.
Ik vind het een zeer goed systeem, in die zin dat je direct max remkracht hebt bij noodsituaties. Herinner me twee keer dat het in werking trad. Eenmaal toen een kind van tussen de geparkeerde auto's de straat opliep en een keer op de snelweg toen iemand vlak voor mij de derde band op kwam. Maar dat zijn situaties waar je dit best kan gebruiken.
Comment
-
Op een recente BMW zal dat zeker zitten. Uitschakelen kan je het niet (althans op onze Renaults niet) , volgens mij bij geen enkel merk. BAS bestaat toch al enkele jaren hoor. Mijn Vel Satis indertijd van 2002 bvb had het ook al. Bij renault noemt het noodremhulpsysteem. In feite de Nederlandse vertaling van brake assist system.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenStraf, nog nooit van Bas gehoord.
Comment
Comment