2 keer +1 van mij!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls je een manoever uitvoert, zegt de wetgever van wel. Tuurlijk zegt de wetgever ook wat de BMW-rijder moet doen, maar de wetgever zegt niet dat als de BMW-rijder de wetten negeert, dat andere weggebruikers ook de wetten mogen negeren.
En dat is ook van toepassing op jou: als jij geen rekening houdt met het naderend verkeer achter je, dan ben je fout bezig als je van rijstrook wil wisselen. Daarom ook dat er niet 1, niet 2 maar 3 spiegels op de meeste auto's hangen, en je buist op je rijexamen als je ze niet gebruikt.
Zie hierboven. Maar je moet toch toegeven dat de voorrangnegator die een remtest doet er toch meer over gaat dan de voorrangsgerechtigde die gehinderd wordt door een voorrangnegator en een remtest doet. In het tweede scenario is de remtest een reactie op een fout van een ander, en in het eerste geval is de remtest een reactie op de fout van de remtester. WTF.
Het verkeer is tegenwoordig geven en nemen.
Maar de bmw bestuurder in dit filmke hier goed praten, nee dat kan in mijn ogen niet. En ik duld totaal niet op het merk BMW, wel op de bestuurder.
Zo manouvres zijn totaal niet nodig.
En ik ben niet gebuisd op mijn rij-examen, dus wat ge daar wilt aanhalen slaat eigenlijk nergens op.2004 VOLKSWAGEN CADDY people 2.0SDI
2011 VOLKSWAGEN GOLF 6 variant highline 1.6TDI bluemotion
1983 VOLKSWAGEN KEVER 1200
(o\_!_/o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNu iedereen een dash cam en elkaar lekker verklikken bij politie en media.
Past perfect in het rijtje van de kliklijnen.
Wat een leuke maatschappij als iedereen wordt ingeschakeld elkaar te controleren en verklikken. Doet me aan iets terugdenken.
is de camera in het algemeen steeds vaker aanwezig
Oorspronkelijk geplaatst door YaqubBeu he, voor zover ik kan zien zijn beschadigd: bumper, bumperhoek, pinklicht, gardebou, stootlijst, wielschijf, motorkap heeft ook een duw gekregen, bult op band, en dan heb ik nog niet goed gekeken. Is een camionette tegengereden bij het uitrijden, heeft een (vals) nummer achter mijn ruitenwisser gestoken maar een getuige had de nummerplaat gelukkig opgeschreven
hopelijk geeft getuige geen plak op van een onschuldige natuurlijk, of een ambetant ex-lief ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marco87 Bekijk BerichtenBMWde meeste verdedigers laatste pagina zijn dan wel geen bmw, maar rijden ermee
Comment
-
Quote Yaqub
Is een camionette tegengereden bij het uitrijden, heeft een (vals) nummer achter mijn ruitenwisser gestoken maar een getuige had de nummerplaat gelukkig opgeschreven
Nog een geluk met die attente getuige! Wel slim om een vals nr achter te laten (ipv direct weg te rijden), een getuige zou normaal denken, die gast is correct, schrijft zijn nr op een briefje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk snap vooral niet waarom Wooter vindt dat die camionette moest wachten. BMW komt met zeer hoge snelheid af en het duurt nog een tijdje tegen dat hij effectief er bij is. Dit kan je toch absoluut geen hinderen meer noemen? Is gewoon weer eens de rollen omdraaien en om een of andere reden die BMW proberen te bagatelliseren.
Yep, das is een eigenschap van sommige BMW rijders: asociaal en ronduit gevaarlijk weggedrag van andere BMW rijders goedpraten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIn ieder geval, vroeger ging men nog eens op kant als je tegen hogere snelheid afkwam. Tegenwoordig hebben de meesten een air van fuck, ik rij 120, je mag toch nie sneller, dus kust ze. Blijf maar achter mij tot ik op't gemakske alles ben voorbijgegaan en denk er maar niet aan dat ik je doorlaat als er een gaatje is.
Vroeger zou men nog eens op kant gegaan zijn tussen 2 auto's door. Nu ben je dikwijls verplicht om na enkele kilometers op 50 cm van hun koffer te rijden, de grootlichten te gebruiken en je middenvinger op te steken als ze dan toch op kant gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenKlopt als een zwerende vingerden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten+1, een (moderator) die hier zo'n gevaar op de weg komt goedpraten hadden wij net nodig
Ssst, geniet van uw vakantie.den borre
Int3x0r
Comment
-
zo kan iedereen heisa maken over de rijstijl van een ander.
Dit had ik bv gisteren nog "meegemaakt" maar om dit dan direct naar een nieuwsdienst te gaan doorspelen vind ik er wat over...
+ YouTube Video Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenzo kan iedereen heisa maken over de rijstijl van een ander.
Dit had ik bv gisteren nog "meegemaakt" maar om dit dan direct naar een nieuwsdienst te gaan doorspelen vind ik er wat over...
+ YouTube Video den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHeb drie keer naar het filmpje gekeken, maar ik vind het niet... sorry. Bedoel je die Peugeot die zo traag voor je rijdt waardoor je traag de snelweg op moet? Die Peugeot hinderde inderdaad nogal.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenSsst, geniet van uw vakantie.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDie BMW kon toch moeilijk anders dan nog te passeren? Die reed merkelijk sneller. Dit gebeurt toch dagelijks hoor. Het is die Peugeot die ervoor zorgde dat jullie met onaangepaste snelheid moesten gaan invoegen.
(ik zou -in a split second- al bijna willen voorbijsteken als ze mij zoveel plaats geven).
En reed de BMW rijder echt perfect volgens het boekje, dat kon Li0n volgens mij niet eens reglementair invoegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenNet zoals aan mijn deur.
Volledig dezelfde situatie.
Comment
-
de bmw rijdt van het middenrijvak rechtstreeks naar de afrit. Geen correct rijgedrag want die kan onmogelijk in die ene beweging de volledige verkeerssituatie overzien. Misschien kwam die zelfs van het uiterste linkerrijvak. Maar dat kan ik uit het filmpje niet opmaken.
de auto die de autosnelweg komt opgereden moet inderdaad voorrang geven op de andere weggebruikers maar als een auto op het middenrijvak zit en dan in 1 beweging minstens 2 rijvakken overschiet is dat heel moeilijk in te schatten wat je daar correct moet doen
Comment
Comment