Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen, ik heb dat in het verleden nog noooooooit ondervonden met hem. 😉
    Oe kan da
    BMW X5 45e

Comment

• Is iemand in real life hetzelfde als op een forum? Of is een internetheld thuis een pantoffelheld?
      Zo maar een bedenking zonder iemand te willen viseren hoor.

Comment

• moet me nou wel van het hart dat ik hoegenaamd niet vind dat een mod soortement voorbeeldfunctie heeft, dat is erover

wooter mag net als een ander zijn gedacht zeggen, niemand is ook maar verplicht om met een ander zijn gedacht akkoord te gaan

tenslotte zijn de westerlingen en de russen ook elks overtuigd van hun eigen gelijk, een zienswijze is een persoonlijk ding dat niet moet stroken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          moet me nou wel van het hart dat ik hoegenaamd niet vind dat een mod soortement voorbeeldfunctie heeft, dat is erover

wooter mag net als een ander zijn gedacht zeggen, niemand is ook maar verplicht om met een ander zijn gedacht akkoord te gaan

tenslotte zijn de westerlingen en de russen ook elks overtuigd van hun eigen gelijk, een zienswijze is een persoonlijk ding dat niet moet stroken
          En het gemeenschappelijk belang dan ? Wanneer de Russen geen weerwerk krijgen veroveren ze de wereld. Er waren er nog een paar met zo een idee.
          Wanneer op een forum individuen rondzwerven die het algemeen belang van een forum schaden ga ik er toch ook tegenin... Ik heb moeite met Bashers... Zo liep er hier een tijd een dieselwagen hater rond. Of hij gelijk had of niet, maar de manier waarop. Zo creëer je wel een sfeer... En gaat dan lopen als een hond van zijn stront.
          Last edited by ; 10/08/2014, 14:28.

Comment

• ertegen in gaan is je goed recht, en dan ben je uitgeput

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              En gaat dan lopen als een hond van zijn stront.
              [offtopic] De meeste honden hebben de gewoonte nog eff aan hun stront te ruiken, just sayin' [/offtopic]

Comment

• Hahaha... dat is nog juist ook

Comment

• Redelijk nutteloze discussie hier als je het mij vraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Oe kan da
                    Accuut geheugenverlies helpt. 😁😉
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die bmw chauffeur doet toch telkens veel stof opwaaien hier op het forum, als hij om de 6 maand zo iets lapt dan is het succes van het forum blijvend verzekerd!

Tapatalked via Android, the future of mobile!
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                        Die bmw chauffeur doet toch telkens veel stof opwaaien hier op het forum, als hij om de 6 maand zo iets lapt dan is het succes van het forum blijvend verzekerd!

Tapatalked via Android, the future of mobile!
                        Zal juist uit den bak geweest zijn zeker...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• veroordelingen te kort om te bakken, en die worden niet gecumuleerd

Comment

veroordelingen te kort om te bakken, en die worden niet gecumuleerd
                            spijtig genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Is iemand in real life hetzelfde als op een forum? Of is een internetheld thuis een pantoffelheld?
                              Zo maar een bedenking zonder iemand te willen viseren hoor.
                              ik ben zowel hier als thuis een pantoffelheld (mooie term, eerste keer dat ik die hoor :-D)

Comment

Zo liep er hier een tijd een dieselwagen hater rond. Of hij gelijk had of niet, maar de manier waarop. Zo creëer je wel een sfeer... En gaat dan lopen als een hond van zijn stront.
                                Kan niemand anders dan de Zweed geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                  spijtig genoeg
                                  Je bent me voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                    [offtopic] De meeste honden hebben de gewoonte nog eff aan hun stront te ruiken, just sayin' [/offtopic]
                                    Hij zal nog wel eens komen ruiken, en als de stank weg is een nieuwe leggen. ;-)

Comment

En het gemeenschappelijk belang dan ? Wanneer de Russen geen weerwerk krijgen veroveren ze de wereld. Er waren er nog een paar met zo een idee.
                                      Wanneer op een forum individuen rondzwerven die het algemeen belang van een forum schaden ga ik er toch ook tegenin...
                                      Dikke +1 !!
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

veroordelingen te kort om te bakken, en die worden niet gecumuleerd
                                        En wat met herhaling?

Comment

Wanneer op een forum individuen rondzwerven die het algemeen belang van een forum schaden ga ik er toch ook tegenin... Ik heb moeite met Bashers... Zo liep er hier een tijd een dieselwagen hater rond. Of hij gelijk had of niet, maar de manier waarop. Zo creëer je wel een sfeer... En gaat dan lopen als een hond van zijn stront.

Je bent de Ford lover vergeten.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X