Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    En wat met herhaling?

dat weet ik allemaal niet, maar zolang een gevangene zoveel poen kost en er toch geen plek is, zijn rechters toch ni geneigd om effectieve straffen uit te spreken

maar den nva gaat dat allemaal veranderen

Comment

• Waarom werd dwangarbeid afgeschaft? Wedden dat er velen hiervoor een heilige schrik hebben en hierdoor hun crimineel gedrag achterwege laten? Zou toch mooi zijn om die M3 kerel 5 jaar te laten werken aan onze wegen. Zonder machines. En bewakers met zwepen en agressieve honden.

Comment

• jaja dhl, ik ga niet met jou akkoord das het enige ik kan zeggen

Comment

• Er dromen er hier toch een paar hardop Ik bedoel maar, dit zijn totnogtoe victimless crimes, en daar wil je jaren dwangarbeid op zetten? Een diefstal met geweld wordt al lichter bestraft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Waarom werd dwangarbeid afgeschaft? Wedden dat er velen hiervoor een heilige schrik hebben en hierdoor hun crimineel gedrag achterwege laten? Zou toch mooi zijn om die M3 kerel 5 jaar te laten werken aan onze wegen. Zonder machines. En bewakers met zwepen en agressieve honden.
            Ik kan enkel zeggen dat jij foute ideeën hebt.

Comment

• Wil je dan private strafkampen of gereguleerd door de overheid?

Ondernemen is groeien!

Comment

• Als het zover komt kan je van mij nog zo een 8000m2 grond huren.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Als het zover komt kan je van mij nog zo een 8000m2 grond huren.
                  Een goede investering voor mensen. Je kan er een cel (of kooi desgewenst) laten bouwen en een deel van de gegenereerde opbrengsten incasseren.

Durven denken!

Comment

• Auto in beslag nemen. De staat en dus de gemeenschap wint er bij. Plus, een toch niet al te lichte straf voor de boosdoener denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Auto in beslag nemen. De staat en dus de gemeenschap wint er bij. Plus, een toch niet al te lichte straf voor de boosdoener denk ik...
                      tis zijn auto niet he.
                      en wat doe je dan vb met iemand die voor een dag een sportwagen gaat huren en van de openbare weg een racecircuit maakt?
                      lets have some more member berries

Comment

• Ok Ok, geen honden of zwepen dan...

Comment

• Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            tis zijn auto niet he.
                            en wat doe je dan vb met iemand die voor een dag een sportwagen gaat huren en van de openbare weg een racecircuit maakt?
                            De persoon die hem die auto ter beschikking stelt, zal dan wel 2 keer nadenken...
                            dat huren van een sportwagen zal ook wel met de nodige kleine lettertjes zijn...
                            bij een ongeval stel ik die vrouw (eigenaar)mede verantwoordelijk... Juist of ze weet niet dat meneer zot rijdt... Ze stelt een wapen ter beschikking aan een onbekwame weggebruiker. Is juist hetzelfde als een wapen aan een kind geven.
                            Last edited by ; 11/08/2014, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Er dromen er hier toch een paar hardop Ik bedoel maar, dit zijn totnogtoe victimless crimes, en daar wil je jaren dwangarbeid op zetten? Een diefstal met geweld wordt al lichter bestraft...
                              Misschien kan jij een collecte organiseren voor de eventuele boete van die zot te betalen want hij heeft toch nog niemand doodgereden
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                tis zijn auto niet he.
                                Door het feit dat hij al meermaals in deze auto van zijn 'vriendin' gespot is, lijkt het me toch dat het 'zijn' wagen is.
                                Net zoals jonge mensen die een auto op naam van hun ouders zetten omdat ze hem zelf niet kunnen inschrijven/het te duur is.

Als hij al vaker wat uitgespookt heeft vroeger kan dat heel goed het geval zijn.
                                "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Er wordt hier weer stevig wat toogpraat verkocht... De wet voorziet momenteel niet in inbeslagname van het voertuig op basis van wat Youtube-beelden, laat staan dat dergelijke wet heel wat problemen geeft met het principe dat elke straf gelijk moet zijn (en iemand die dergelijke stunts met een wrak van 500€ dus minder zwaar gestraft zou worden dan iemand die dergelijke stunts met een M3 van dagwaarde 40K uithaalt), tezamen met dat niet alle bestuurders eigenaar zijn van hun voertuig (hoe pak je bestuurders van leasewagens aan?).

Comment

• Er wordt hier weer stevig wat toogpraat verkocht... De wet voorziet momenteel niet in inbeslagname van het voertuig op basis van wat Youtube-beelden, laat staan dat dergelijke wet heel wat problemen geeft met het principe dat elke straf gelijk moet zijn (en iemand die dergelijke stunts met een wrak van 500€ dus minder zwaar gestraft zou worden dan iemand die dergelijke stunts met een M3 van dagwaarde 40K uithaalt), tezamen met dat niet alle bestuurders eigenaar zijn van hun voertuig (hoe pak je bestuurders van leasewagens aan?).

Comment

• Met een wrak van €500 kan je geen zo'n stunts uithalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Waarom werd dwangarbeid afgeschaft? Wedden dat er velen hiervoor een heilige schrik hebben en hierdoor hun crimineel gedrag achterwege laten? Zou toch mooi zijn om die M3 kerel 5 jaar te laten werken aan onze wegen. Zonder machines. En bewakers met zwepen en agressieve honden.
                                        Serieus... ?
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• DHL zal het niet snappen.

Maar wat hij hier scandeert ligt niet ver van wat deze kerels scanderen...

:

Willen we dat? Ik dacht het niet.
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X