Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Videobeelden van een wegpiraat op de E314, die gemaakt werden op oudejaarsdag 2013, worden massaal bekeken en gedeeld op Facebook.
    De beelden werden op de laatste dag van 2013 met een dashboardcamera gemaakt door bestuurder Chris Verhaegen. Hij zette de beelden vandaag op zijn Facebookpagina en meteen werden de beelden honderden keren gedeeld.
    Hij schrijft erbij dat hij onderweg was met zijn bestelwagen, die volgeladen was met discobars. ‘Ik stak op een gegeven moment een vrachtwagen voorbij op de E314 tussen Aarschot en Scherpenheuvel. Daarna ging ik meteen terug naar het rechts vak.’ Intussen vloog een bestuurder van een BMW hem echter van rechts voorbij. ‘Kijk wat er gebeurde toen ik met mijn lichten flikkerde...’
    De bestuurder van de BMW gaat enkele keren wel erg bruusk op de rem staan. Gelukkig kwam het niet tot een aanrijding.
    De wegpolitie van Brabant zal de wegpiraat van de E314, die te zien was in een filmpje op Facebook, verhoren. Dat zegt de woordvoerder van de federale politie. Zondagavond zette Chris Verhaegen een filmpje online van een incident op oudejaarsdag op de E314 tussen Aarschot en Scherpenheuvel. Op het filmpje is te zien hoe hij de pas wordt afgesneden door een andere bestuurder.

heel belgie zit zowat op autoforum topic van perso nummerplaten te kijken momenteel, forum op zijn traagst nu allesinds.
    Wat een gek die m3 rijder, gelukkig kon die bestuurder van bestelwagen nog remmen.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

t is intussen al geweten wie de eigenaar is, wat nog niet automatisch betekent dat hij op dat moment ook zelf achter het stuur zat natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
        t is intussen al geweten wie de eigenaar is, wat nog niet automatisch betekent dat hij op dat moment ook zelf achter het stuur zat natuurlijk
        Heb je het op die juwelier? want die zou geen eigenaar zijn blijkbaar...
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Zo'n dashcam nagelt die bmw M3 bestuurder wel echt aan de schandpaal...helemaal niet wat de loser verwacht had; nl. in de annonimiteit van zijn wagen 'king of the road' spelen en anderen jennen. Jammer want dit soort bezorgt autoliefhebbers in het algemeen een slechte reputatie. Nog een paar van die M3 shitforbrains op camera en we rijden allemaal 100 met een begrenzer.
          Last edited by ; 05/01/2014, 20:19.

Comment

serieus onaanvaardbaar rijgedrag!
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.

Wat een hetze, mocht er zoveel aandacht gegeven worden aan elke inbraak/diefstal...

Comment

Schandalig rijgedrag uiteraard maar ik vraag me af of je dit filmpje met nummerplaat en al zomaar op het net mag gooien...
                Voor hetzelfde geld keert dit bij eventuele vervolging als een boemerang terug in het gezicht van het slachtoffer.

Gelijk hebben is niet noodzakelijk hetzelfde als gelijk krijgen.

Comment

politie heeft getwitterd dat ze het zullen bekijken
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Ik heb da is gehad in brussel stad met een nieuwe belg, ik ben daar den derde keer dat hij dat deed gewoon ingereden met mijn transporter. Dat was wel ni aan hoge snelheid, maar toch.
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                      Ik heb da is gehad in brussel stad met een nieuwe belg, ik ben daar den derde keer dat hij dat deed gewoon ingereden met mijn transporter. Dat was wel ni aan hoge snelheid, maar toch.
                      En uwen nieuwen maat was niet verzekerd zeker ?

Comment

Ik vraag mij af of er ook zo'n spel van gemaakt zou zijn moest de wagen geen "dikke bmw" maar bv een renault clio van 1995 (no offence) geweest zijn.

Het is natuurlijk schandalig, zeer gevaarlijk en associaal wat daar te zien is.
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                          echt iets voor u om daar in te rijden wa zei em? "ewa wa doegy, iek rijde als marokko"

Comment

In Rusland rijden ze ook zo.
                            Youtube staat er vol van.
                            Heb t paar maand geleden ook meegemaakt, na 2 keer ben ik hem langs rechts voorbijgestoken.
                            Had ik alleen geweest zou ik hem op een afstand blijven volgen tot zijn bestemming.
                            Word er gewoon zot van.
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                              Schandalig rijgedrag uiteraard maar ik vraag me af of je dit filmpje met nummerplaat en al zomaar op het net mag gooien...
                              Voor hetzelfde geld keert dit bij eventuele vervolging als een boemerang terug in het gezicht van het slachtoffer.

Gelijk hebben is niet noodzakelijk hetzelfde als gelijk krijgen.
                              Ja ik had dit niet gedaan. Met een goeie advocaat muist hij er tussendoor. Beter was hem rechts achteraan is aantikken. Daarna de beelden naar zijn verzekeraar sturen. Hij had zijn nieuwe M3 uit eigen zak kunnen betalen. Das de enige manier om dit tippe gasten een les te leren.
                              In elk geval laat het een les zijn voor iedereen . Dit soort cams koop je in de Aldi voor 40 euro. Binnen 5 jaar heeft iedereen dit in de wagen.

Comment

Nog een oude B-plaat op die M3 en de eigenaar zit er blijkbaar ook niet erg mee om hem in de prak te rijden dus wellicht serieus rijk volk.
                                De miserie begint pas als je erop zou knallen denk ik, dashcam of niet.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Zo'n filmpje hoor je niet op Internet te gooien.
                                  Serieuze schending van de privacy.

Verder is het filmpje serieus ingekort. Ik had hetgeen die vooraf is gebeurd wel eens willen zien.
                                  Of vinden jullie dit een normale reactie na afgesneden te worden? Mijn gedacht is dat er een pak meer vooraf gebeurd.

Comment

Ongeacht of dit nu een BMW of ander merk was : zoiets hoort niet thuis op de openbare weg.
                                    De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Het enige dat ik kan inroepen als (flauw) excuus is dat de BMW in zijn gat gebeten was omdat de camionette (net voor ? ) voor hem invoegde en alzo reeds vroeger dan voorzien vaart moest minderen...

Comment

Is ondertussen al op de radio geweest... Vervolgen of niet....

Hij rijdt die vrachtwagen blijkbaar langs rechts voorbij...
                                      De filmer heeft ook de vreemde reactie om terug links te gaan en hem op te zoeken... (flikkeren met lichten ? )

De M3 rijder blijft wel de gek in alle opzichten.
                                      Last edited by ; 05/01/2014, 21:05.

Comment

Als de opname inderdaad niet volledig is en er is in geknipt valt er weinig zinnigs over te vertellen.
                                        Blijft natuurlijk een extreem dwaze actie dat remmen, knal dan gewoon verder he.
                                        Last edited by Titleist; 05/01/2014, 22:44.

Comment

Working...
                                        X