Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichtenmaar wat enkele seconden daarvoor plaats vond kan nog steeds interessant zijn.afgereden, camionette zet zich aan 100km/u net voor de neus van de BMW om die camion voorbij te rijden (had gerust nog efkes langer kunnen wachten, zeker als je ziet dat er "snel" verkeer afkomt), BMW moet serieus remmen en is van mening dat die van de camionette hem wil kloten en er volgt een reeks van slechte beslissingen.
Overkomt mij meerdere keren op een week, enige verschil is ik zeg dan gewoon "man man man", en laat het voor wat het is.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
M3-rijder is een weghooligan. Zo'n onnozelaar mochten ze onmiddellijk een tijdje z'n rijbewijs afnemen. Zo'n gedrag is een gevaar voor andere weggebruikers.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
En zich dan ook nog dik maken en op de rem gaan staan...??
Greetz,
Canonball
F10 530dA 2010
Z4 E89 23i 2011Greetz,
Canonball
-
De vraag is inderdaad, hoe snel reed de M3? Aan de snelheid te zien dat 'm langs rechts voorbij rijdt, zal 'm niet tegen 120 gereden hebben.
Ik ben ook niet heilig, en durf ook wel eens +120 rijden. Maar dan weet je dat je dubbel zo alert moet zijn voor weggebruikers die niet goed ingeschat hebben dat je sneller aankomt, en dus voor je inrijden. Dat is bij mij ook al gebeurd, maar dan besef ik dat ik zelf ook een deel van de schuld ben, en dan ga ik mij zeker niet zo gedragen.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenMAAR, de camionette rijdt waarschijnlijk meer dan 100, waarschijnlijk zelf gewoon 120
Ga me ook is een dashcam aankopen denk ik, als ik met de vrachtwagen rijd kom ik ook wat stoten tegen, maar zou t wel niet op fb zwierenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Waarschijnlijk heeft die het hele zooitje even "getrippeld" langs de pechstrook? Dacht ie, "daar weer twee camions die elkaar aan het voorbij steken zijn." Maar moet je dan zo reageren... tja lang leve de moderne gehaaste opgefokte samenleving zeker?
Ik probeer er niet aan mee te doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDie gast in die M3 is krankzinnig. Oppakken en rijbewijs levenslang afnemen. De wagen mogen ze ook verbeurd verklaren.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDie gast in die M3 is krankzinnig. Oppakken en rijbewijs levenslang afnemen. De wagen mogen ze ook verbeurd verklaren.
Rijbewijs inderdaad voor een wat langere tijd afpakken maar de wagen heeft hier niets mee te zien.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenOverdrijven is ook een kunst hé!
Rijbewijs inderdaad voor een wat langere tijd afpakken maar de wagen heeft hier niets mee te zien.
Comment
-
Eerst en vooral vind ik het al schending van de privacy, dergelijke filmen horen niet thuis in de "media", Langs de andere kant kunnen we niet zien wat er achter de wagen afspeelde (mss is die auto gewoon afgesneden geweest) Anderzijds weten we ook niet of er id in geknipt is en trapt de discobar chauffeur nog wat na met naar links te zitten rijden en dergelijke.. Ik vind ze beiden in fout zijn.
Die kerel met de M3 is blijkbaar nog niet aangereden langs achter anders zou hij dergelijke dwaze remmaneuvers niet uitvoeren. Moest hij er achteraan ingehangen hebben, kon hij een tijdje zonder M3 zitten en mss nog met een wipplash.. eens kijken of hij het in de toekomst dan nog op zijn rem zou gaan.. Of je in je recht bent of niet, met een ongeval kom je er altijd slechter uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is er ook wel over hé.
Comment
-
Ik versta niet goed dat er velen zeggen schending van de privacy.
Kijk eens naar het nieuws van 19u, ze staan heel veel gewoon langst de baan te filmen. Hoeveel nummerplaten er dan niet leesbaar zijn op de tv. En weten dat er dat 1miljoen kijkers zien.
Ik denk niet dat er daar ooit al een rechtzaak voor geweest is voor schending van privacy.
Edit: dat ze zijn rijbewijs voor een tijd afpakken en dat hij met het openbaar verkeer mag gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenGeen zorgen makker, die wagen heeft geen gevoelens.
Het is gewoon een feit dat rijbewijs afpakken weinig zin heeft. Misschien voor de persoon in kwestie wel, maar voor alle andere idioten op de baan niet. Een mooie, dure auto in rook zien opgaan brengt veel meer los.
Comment
Comment