Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
    En wat als de bmw rijder zelf eerst de agressieve gedrag van de bestelwagen heeft moeten ondergaan??

Bvb :
    de bestalwagen verdanderd van rijvak juist voor zijn neus, waardoor hij verplicht wordt om rechts voorbij te steken om er niet tegen te knallen?
    Ik zou het dan dan maar héél normaal vinden om de bestelwagen rijder eens goed duidelijk maken dat hij een wegpiraat is...
    Er zijn er genoeg van die pummels die ineens op de 2de of 3de rijvak komen zonder te kijken zlas er iemand komt of omdat ze 120km/u rijden en dus niemand sneller zou mogen gaan...

Daarbij zoiets op facebook of internet zetten is gewoon schandalig, die bestelwagen rijder zou moeten hiervoor beboet worden.
    De gevolgen voor de juwelier is hier het beste bewijs van.
    Kan me daar ook ontzettend over opwinden,van die kerels die zelf politieagentje spelen ...

desalniettemin is de remduwer grof in de fout zoiets doe je niet..ook al mocht de camionetteman een grove fout begaan hebben..

Comment

• Het is gemakkelijk om op FB iemand onterecht te beschuldigen, klein joeng voor ge met uw vingers begint te wijzen zie dan eerst maar dat uw eigen handen zuiver zijn!

Comment

• Toch redelijk erover hoor. Ook al heeft die met zijn bestelwagen voordien misschien serieus aan 't provoceren geweest, dit doe je niet. Ooit komt zo'n kerel de verkeerde tegen

Comment

• Er zijn momenteel 43 gebruikers dit onderwerp aan het lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

Persoonlijk zou ik het filmpje al nooit op het internet zwieren. Maar dat hebbende hier al eens vermeld in het bewuste dashcam-topic. Doe je dit wel, zorg er dan voor dat de nummerplaat of de persoon niet zichtbaar en/of herkenbaar is. Doe dit voor je eigen goodwill...

Lever een kopie van het origineel filmpje af bij de juiste instanties en hou je voor de rest gedeisd. Meer hoef je op dat moment niet te doen.

Idd zo denk ik er ook over .

Comment

• Jammer , maar helaas.
              Zojuist telefoon gehad van VRT Terzake voor een interview over dashcams ivm het bewuste filmpje over die BMW agressie die op het internet/facebook rondging.

Gaat helaas niet door omdat ze een politierechter vanuit Brugge gevonden hebben en dus niet meer tot bij ons in Niel konden langskomen.

Mocht je vanavond kijken en besluiten ook een dashcam aan te kopen, je weet ons te vinden

Comment

• Spammer

Sent from my V370 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                  Het filmpje lijkt mij ook bewerkt te zijn (er mist een deel voor de afslag lijkt mij...)
                  Je kan zien aan de secondetelling dat er geknipt geweest is. De camionette gaat hoogstwss niet vrijuit. Dat terzijde gaat de BMW 100 % zeker vrijuit, beetje goede advocaat kan aantonen dat het filmpje niet als bewijsmateriaal gebruikt mag worden.

Comment

• Staat ook al op de frontpagina van deredactie.be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                      Zo'n chauffeurs zie je dagelijks op de baan, zich zigzaggend door het verkeer manoeuvreren omdat ze denken Schumacher of Vettel te zijn. In realiteit zijn het primaire apen zonder moraliteitsbesef. Het bewust afremmen is duidelijk een mentale afwijking.
                      De 2 chauffeurs dat ge hier opnoemt beseffen wss wel dat autoverkeer iets 'onvoorspelbaarder' is dan op circuit. Dus ik zie ze niet meteen zo rijden. 'k Zie ze veel te snel rijden, maar niet zo onverantwoord als zo ééntje dat denkt dat hij kan rijden.

Comment

• De meeste mensen op FB zijn dan toch ook oerdom. Omdat er nen auto, in een winkelstraat, voor een juwelierszaak staat is het zijnen auto ... Aja, ik zet mijnen auto soms voor de colruyt! Jepla, My name is Jef Colruyt en ik heb een GROOT wagenpark.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk Berichten
                          Je kan zien aan de secondetelling dat er geknipt geweest is. De camionette gaat hoogstwss niet vrijuit. Dat terzijde gaat de BMW 100 % zeker vrijuit, beetje goede advocaat kan aantonen dat het filmpje niet als bewijsmateriaal gebruikt mag worden.
                          -111111
                          Last edited by ; 06/01/2014, 15:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autocameras.be Bekijk Berichten
                            Jammer , maar helaas.
                            Zojuist telefoon gehad van VRT Terzake voor een interview over dashcams ivm het bewuste filmpje over die BMW agressie die op het internet/facebook rondging.

Gaat helaas niet door omdat ze een politierechter vanuit Brugge gevonden hebben en dus niet meer tot bij ons in Niel konden langskomen.

Mocht je vanavond kijken en besluiten ook een dashcam aan te kopen, je weet ons te vinden
                            Ben wel benieuwd of er nu ineens een pak meer mensen interesse gaan vertonen voor een dashcam.
                            Hou ons op de hoogte hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                              Zo zie je maar weer, iemand die de afslag goed kent zal kunnen bevestigen dat er met de tijd - afstandsverhouding niet geknipt kan zijn.
                              't Lijkt toch wel ferm geknipt als je goed kijkt. Ik kan mis zijn, maar dan vind ik het toch ne bizarre cam :p.

Comment

• Paar maand terug ook zoiets meegemaakt in rijsel met een nieuwe fransman rijdend in een peugeot 406 met moeder de vrouw en zeker 4 kinderen in zijn auto . Waarom ? Heb het er nu nog altijd het raden naar . Is echt bangelijk op een drukke autosnelweg . Zo'n wegpiraten horen zeker nie achter het stuur van een auto te zitten . Ik heb er mij op een zeeeeer beleefde manier uitgewerkt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autocameras.be Bekijk Berichten
                                  Jammer , maar helaas.

ik heb alvast interesse in een Blackvue!
                                  maar eerst nog wat info winnen en reviews lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk Berichten
                                    De meeste mensen op FB zijn dan toch ook oerdom. Omdat er nen auto, in een winkelstraat, voor een juwelierszaak staat is het zijnen auto ... Aja, ik zet mijnen auto soms voor de colruyt! Jepla, My name is Jef Colruyt en ik heb een GROOT wagenpark.
                                    Een ondernemer gaat juist niet voor zijn zaak in de winkelstraat, parkeren want zo pakt hij plaats in van potentiële klanten..

Zo'n filmpjes posten op internet is toch een gevaarlijk iets, want als je strikt afgaat op de beelden kan je zelfs stellen dat de filmende bestuurder een foutief manoeuver uitvoerde door van rijvak te veranderen terwijl er een wagen (de BMW) naast hem reed. Ik praat daarmee het gedrag van de BMW rijder niet goed. Afijn, ik vind dat de hele hetze meer aantoont dat vandaag velen een oordeel klaar hebben op grond van verkeerde (voorstelling) van feiten en alles sterk wordt opgeblazen dan dat er effectief aandacht wordt besteed aan het huidige verkeer. Ik verwacht nog vandaag of morgen een politieke reactie, minstens komt het aan bod in het vragenuurtje in het Vlaams of federale parlement.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                      Een ondernemer gaat juist niet voor zijn zaak in de winkelstraat, parkeren want zo pakt hij plaats in van potentiële klanten..

Zo'n filmpjes posten op internet is toch een gevaarlijk iets, want als je strikt afgaat op de beelden kan je zelfs stellen dat de filmende bestuurder een foutief manoeuver uitvoerde door van rijvak te veranderen terwijl er een wagen (de BMW) naast hem reed. Ik praat daarmee het gedrag van de BMW rijder niet goed. Afijn, ik vind dat de hele hetze meer aantoont dat vandaag velen een oordeel klaar hebben op grond van verkeerde (voorstelling) van feiten en alles sterk wordt opgeblazen dan dat er effectief aandacht wordt besteed aan het huidige verkeer. Ik verwacht nog vandaag of morgen een politieke reactie, minstens komt het aan bod in het vragenuurtje in het Vlaams of federale parlement.
                                      inderdaad er zij er veel met hun eigen oordeel maar als je het filmpje helemaal gezien hebt dan weet je dat de bestelwagen eerst van rijvak verandert om een vrachtwagen in te halen en dan wil invoegen er plots tussen de vrachtwagen en de bestelwagen een BMW komt aangestoven!
                                      Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                                      Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                        want als je strikt afgaat op de beelden kan je zelfs stellen dat de filmende bestuurder een foutief manoeuver uitvoerde door van rijvak te veranderen terwijl er een wagen (de BMW) naast hem reed.
                                        speculaties. Je kan helemaal niet zien of hij al dan niet naast de BMW reed.

Comment

• Ewald, niet alleen op FB zijn de mensen oerdom, je doet hierboven net hetzelfde. wat is dan het verschil met FB? Zonder bewijs veroordeel je de bestuurder van de bestelwagen.
                                          De beelden spreken voor zich, de politie had daar zeker iets mee gedaan. Met het filmen heb ik geen probleem, wel met het publiceren op sociale media.
                                          Dergelijke beelden zijn al gebruikt om mensen te veroordelen, onder meer door politierechter Peter D'Hondt in Dendermonde.
                                          Of de beelden van de Belgische jongeren die in Eindhoven een jongeman in elkaar schopten. "Die beelden werden ook publiek gemaakt."
                                          Valt dit goed te keuren, ik vind van niet, het kan toch niet de bedoeling zijn dat we evolueren naar een klikmaatschappij.

Eddy Heleven heeft ondertussen al een klacht neergelegd voor laster en eerroof. Zo hoort het.

Comment

Working...
                                          X