Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb soms al wel iets stoms gedaan maar nog nooit een moordpoging op andere weggebruikers denk ik :-). De bestuurder of bestuurster bewijst hier in elk geval dat ze geestelijk onbekwaam is om een auto te besturen . Levenslange intrekking rijbewijs is het logische gevolg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      Hoe zit dat eigenlijk met de datum op dat filmpje ?
      Was verkeerd ingesteld.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Wat zou die mens zijn commerce toch kapot zijn. Integendeel zelfs.
        Stigmatisatie gebeurt bijzonder snel en probeer dan maar eens vanaf te geraken. Natuurlijk zou het tegendeel plezanter zijn en ik wens het de juwelier ook toe, alleen is het jammer dat het op die manier moet gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Die M3 is niet van die juwelier maar van een dokteres die ook nog een Z4 M coupe zou hebben. Zopas gehoord op het VTM nieuws.
          Een blauwe Z4M met B-plaat, want die is blijkbaar ook gekend voor zo'n stunts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
            Stigmatisatie gebeurt bijzonder snel en probeer dan maar eens vanaf te geraken. Natuurlijk zou het tegendeel plezanter zijn en ik wens het de juwelier ook toe, alleen is het jammer dat het op die manier moet gebeuren.
            vanaf morgen positieve reclame, mensen vergeten snel hoor

Comment

• Mss kan die dokteres er een paar kilo's goud aankopen ter compensatie want veel zal ze niet kwijt zijn aan boetes betalen zegt mijn elleboog .

Comment

• zou er nu in dat filmpje geknipt zijn vooraleer het online gezet is geworden?

ik heb ook al langs rechts ingehaald, nu wel niet via de pechstrook maar een gewone rijstrook.
                Je weet niet of de camionette al heeeel de tijd links bleef hangen natuurlijk maar ik begrijp niet waarom zij dan zo van die brake tests moet doen, als die met zen lichten knippert, steek dan even je mistlichten aan ofzo maar rem toch niet echt.
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  zou er nu in dat filmpje geknipt zijn vooraleer het online gezet is geworden?

ik heb ook al langs rechts ingehaald, nu wel niet via de pechstrook maar een gewone rijstrook.
                  Je weet niet of de camionette al heeeel de tijd links bleef hangen natuurlijk maar ik begrijp niet waarom zij dan zo van die brake tests moet doen, als die met zen lichten knippert, steek dan even je mistlichten aan ofzo maar rem toch niet echt.
                  In het andere 'wat vooraf ging' filmpje zie je wel dat die camionet niet de hele tijd links hangt, maar gewoon rechts rijdt, tot hij de vrachtwagen inhaalt.

Als ik in die camionette had gezeten, was ik er wss gewoon opgeknald. Met de 318is liever niet natuurlijk.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Lijkt me niet het rijgedrag van een vrouw. Dus moeten we bij haar man/vriend gaan zoeken.

Comment

• Er zijn momenteel 54 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (24 leden en 30 gasten)

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Er zijn momenteel 54 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (24 leden en 30 gasten)
                        zag het ook, zot he, het topic leeft wel, ik zal mijn dashcam opnames ook eens wat meer online gaan zwieren

en kan je even een link zetten naar dat vooraf filmpje, dat heb ik nog niet gezien
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ga allemaal van ons forum af!!!!
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            zag het ook, zot he, het topic leeft wel, ik zal mijn dashcam opnames ook eens wat meer online gaan zwieren

en kan je even een link zetten naar dat vooraf filmpje, dat heb ik nog niet gezien
                            Eerste post op pagina 3

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              Lijkt me niet het rijgedrag van een vrouw. Dus moeten we bij haar man/vriend gaan zoeken.

Als het haar auto is en de bestuurder blijft spoorloos blijft zij wel aansprakelijk tenzij die wagen vooraf als gestolen werd opgegeven .
                              Last edited by ; 06/01/2014, 21:40.

Comment

• privacy en openbare weg

heb je recht op privacy op de openbare weg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                  Ga allemaal van ons forum af!!!!
                                  Dacht die m rijder ook.

Dat de bestuurder nu eens de ballen had om zichzelf bekend te maken, en zijn fout in te zien.
                                  Last edited by ; 06/01/2014, 21:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    privacy en openbare weg

heb je recht op privacy op de openbare weg ?
                                    ja natuurlijk! zou je er geen probleem mee hebben dat van het moment dat je uit je huis stapt tot het moment dat je terug binnen zijt er iemand je constant zit te filmen?
                                    ooit eens een foto getrokken van een anonieme flitswagen en volgens de politie was dat ook een inbreuk op de wet van de privacy. mijn argument dat de flitswagen zelf ook foto's maakte hielp daar niet echt bij :p
                                    lets have some more member berries

Comment

• OK, wat tegengas...

- Diene gast met die camionette heeft een paar maand gelden al toek gekregen in het verkeer.
                                      - Diene gast rijdt rond met een dashcam
                                      - Je ziet op het filmpje helemaal niet wat er voor de "rem maneuvres" is gebeurd.
                                      - Je ziet op het filmpje helemaal niet wat er achter de camionette gebeurd.

Alternatieve hypothese: Mr. met zijn dashcam is de typische arrogante "aan 105/uur op het linker rijvak" rijdende camionette chauffeur. Onnozel doen, zelf remmen, hopeloos lang op het linker rijvak, af en toe wat naar rechts uitwijken om zeker te zijn dat er niemand rechts voorbij komt. Heeft ook al redelijk wat gebaren gemaakt richting M3, mss zelf ook al geremd (?), mss wat uitwijken naar rechts als de M3 probeert te passeren. Of nog het meest mogelijke: Mr. snijdt de M3 mss de pas af wanneer hij naar links uitwijkt om de camion voorbij te steken? Mss heeft de M3 een een mega maneuvre doen om niet door de camionette van de baan gereden te worden toen die naar links uitweek?

Wettigt dit allemaal de actie van de M3? Neen, natuurlijk niet, maar het toont wel dat zelfs "video bewijs" redelijk eenzijdig kan zijn als je maar in één richting filmt en het stukje toont wat je goed uitkomt. Ik ben sceptisch.
                                      Last edited by Yves_0016; 06/01/2014, 21:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                        OK, wat tegengas...

- Diene gast met die camionette heeft een paar maand gelden al toek gekregen in het verkeer.
                                        - Diene gast rijdt rond met een dashcam
                                        - Je ziet op het filmpje helemaal niet wat er voor de "rem maneuvres" is gebeurd.
                                        - Je ziet op het filmpje helemaal niet wat er achter de camionette gebeurd.

Alternatieve hypothese: Mr. met zijn dashcam is de typische arrogante "aan 105/uur op het linker rijvak" rijdende camionette chauffeur. Onnozel doen, zelf remmen, hopeloos lang op het linker rijvak, af en toe wat naar rechts uitwijken om zeker te zijn dat er niemand rechts voorbij komt. Heeft ook al redelijk wat gebaren gemaakt richting M3, mss zelf ook al geremd (?), mss wat uitwijken naar rechts als de M3 probeert te passeren,...

Wettigt dit allemaal de actie van de M3? Neen, natuurlijk niet, maar het toont wel dat zelfs "video bewijs" redelijk eenzijdig kan zijn als je maar in één richting filmt en het stukje toont wat je goed uitkomt. Ik ben sceptisch.
                                        Het hele filmpje staat online... geen zichtbare voorgeschiedenis. Tenzij ze elkaar van vroeger kennen... (maar de reactie begint pas bij het knipperen, dus ik sluit herkenning uit)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                          Alternatieve hypothese: Mr. met zijn dashcam is de typische arrogante "aan 105/uur op het linker rijvak" rijdende camionette chauffeur. Onnozel doen, zelf remmen, hopeloos lang op het linker rijvak, af en toe wat naar rechts uitwijken om zeker te zijn dat er niemand rechts voorbij komt.
                                          Ik moedig het aan dat je niet zomaar aanneemt dat die bmw-rijder uit het niets zo hondsdol begint te doen, maar dit filmpje staat al even online(wat toch een deel van je theorie ontkracht):
                                          video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Comment

Working...
                                          X