Oorspronkelijk geplaatst door BM3Wieler
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals je niet kan inschatten hoelang je nog tijd hebt voor een snellere achterligger bij jou is hoor je ook niet op de openbare weg hoor en jij doet het manoeuver dus dat bmw'tje heeft voorrang.
En mensen die denken dat het een juwelier was hebben het allemaal niet goed gevolgd, het is een dokteres (misschien heeft ze ooit al aan je lijf gepruld) die ook nog een Z4 M coupe heeft.
Trouwens, al die B nummerplaten zijn te vinden op internet, heb de lijst hier paar maanden geleden eens tegengekomen omdat je in Knokke zoveel wagens met een B en dan cijfers ziet, Maybach, Lambo's, Bentley , en ander Degelijk Duits (of Duits geworden).Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Tijd voor een slotje? Het gaat hier van observeren naar verwijten en erger....“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenJammer...........dat er enkel een camera naar voor was gericht, had graag wel eens willen meekijken wat er achter de camionette gebeurd is voor de bijna-botsing . Er moeten toch mensen zijn die op dat ogenblik alles hebben kunnen volgen vanop een afstandje , nu zijn er vele scenario's waarbij mijn 1e gedacht ook was dat die BMW langs de pechstrook voorbij de vrachtwagen is gereden omdat ie anders toch wel echt heel secuur moest sturen om tussen de camionette en de vrachtwagen te komen zonder brokken......maar zeker is dit niet tot er iemand zich meldt hier die het irl gezien heeft....je zou zelfs kunnen zeggen dat de camionette-chauffeur gewacht heeft tot de BMW achter hem naar rechts invoegde en dat ie zelf de deur dicht deed.....
Het snelheidsverschil is minsten 60kmh.
Comment
-
een M3 is wel snel. Maar het snelheidsverschil waarmee de bmw de eerste keer in beeld komt is niet van achter de camionette te kruipen. Maar kan alleen opgebouwd worden via de pechstrook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichteneen M3 is wel snel. Maar het snelheidsverschil waarmee de bmw de eerste keer in beeld komt is niet van achter de camionette te kruipen. Maar kan alleen opgebouwd worden via de pechstrook.
Sterk dat sommigen hier nog insinueren dat de bestelwagenbestuurder de M3 zou afgesneden hebben... aan de rijstijl van die M3 te zien is het goed mogelijk dat ie aan 200 kwam aangestoven ( bljkbaar zijn er al getuigenissen van bestuurders die diezelfde dag de zwarte M3 ook al dolle dingen zagen doen ) , in dergelijk verkeer op de openbare weg heb je dan niet teveel te eisen denk ik... ga dan naar een circuit...
Comment
-
Ik geloof dat ze weten wie de bestuurder is:
Het parket van Leuven heeft de wegpiraat, gevonden die afgelopen weekend is opgedoken in een filmpje op Facebook. Het filmpje werd gemaakt door een dashcam van de auto die achter de wegpiraat reed. Op het filmpje is te zien hoe de BMW roekeloos langs rechts voorbijsteekt en daarna de auto achter hem hindert door meerdere keren de remmen dicht te gooien. Die BMW blijkt van een dokteres uit Herk-de-Stad te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichtenga dan naar een circuit...
Tenzij ze het gehele circuit voor hun alleen afhuren.
Als dit op de Nürburgring gebeurt leggen ze de boel stil en plukt de polizei die er gegarandeerd uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals je niet kan inschatten hoelang je nog tijd hebt voor een snellere achterligger bij jou is hoor je ook niet op de openbare weg hoor en jij doet het manoeuver dus dat bmw'tje heeft voorrang.
als ik naast mij kijk en zie geen auto, maar wel 100meter achterop, dan ga ik gewoon inhalen. knalt er 10sec later één op mijn koffer, is die WEL in fout en niet diegene die van rijstrook is veranderd.
ik trek mij niet aan of diene chauffeur 200 rijd (of 300 als het een moto is), ik werd niet ingehaald, dus ik veranderd van rijstrook. t zou nogal erg zijn als ik wil inhalen en moet zegge, ahnee, k moet wachten want 300meter verder komt er precies een BMW aan tegen 250km/h
t is pas als die camionette de vrachtwagen voorbij is, dat die m3 passeerd. dus die zat niet achter de camionette!!!
wat die camionette ervoor uitgespookt heeft, of de BMW boeit allemaal niet. de acties die eruit voorvloeien horen gewoon niet. je kan dan evengoed elkaar klemrijden en mekaar met de bosmaaier te lijf gaan. dat was er destijds ook over.
als ge dan toch wil zien wie de sterkste is, begon dan alle 2 te pompen en zie wie het langste uithoud. doet minder pijn erna en de neiging om nog mensen uit te dagen zal ook afnemen dan. iedereen voelt zich veilig in een auto.
ik wil anders ook eens afkomen tegen 140km/h op de autosnelweg. 2.5ton van 1977 op bladveren met trommelremmen achteraan... ik kan nie stoppen, en wie voor mij komt..... is plat.
lekker aso zo als iedereen zo gaan denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenAkkoord het is niet verantwoord, maar wie heeft nog in zijn gans leven zo niks stom gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenhow ff. als jij een inhaalmanoeuvre wil uitvoeren, dan moet jij enkel in de spiegels kijken of jijzelf al ingehaald wordt.
als ik naast mij kijk en zie geen auto, maar wel 100meter achterop, dan ga ik gewoon inhalen. knalt er 10sec later één op mijn koffer, is die WEL in fout en niet diegene die van rijstrook is veranderd.
ik trek mij niet aan of diene chauffeur 200 rijd (of 300 als het een moto is), ik werd niet ingehaald, dus ik veranderd van rijstrook. t zou nogal erg zijn als ik wil inhalen en moet zegge, ahnee, k moet wachten want 300meter verder komt er precies een BMW aan tegen 250km/h
t is pas als die camionette de vrachtwagen voorbij is, dat die m3 passeerd. dus die zat niet achter de camionette!!!
wat die camionette ervoor uitgespookt heeft, of de BMW boeit allemaal niet. de acties die eruit voorvloeien horen gewoon niet. je kan dan evengoed elkaar klemrijden en mekaar met de bosmaaier te lijf gaan. dat was er destijds ook over.
als ge dan toch wil zien wie de sterkste is, begon dan alle 2 te pompen en zie wie het langste uithoud. doet minder pijn erna en de neiging om nog mensen uit te dagen zal ook afnemen dan. iedereen voelt zich veilig in een auto.
ik wil anders ook eens afkomen tegen 140km/h op de autosnelweg. 2.5ton van 1977 op bladveren met trommelremmen achteraan... ik kan nie stoppen, en wie voor mij komt..... is plat.
lekker aso zo als iedereen zo gaan denken
Comment
-
want ik kan inderdaad niet inschatten of die wagen ook 120 rijd, of 220. dat kun je NOOIT weten. Dus ik hoor alvast niet thuis op de openbare weg..
Aan 120 zal die nooit optijd bij u zijn om in uw gat plots te plakken.. aan 220 is dat al een heel ander verhaal, maar dan is het wel degelijk aan diegen die 220 doet om optijd te kunnen remmen.
Als je aan een TE hoge snelheid rijd, en je ziet in de verte een vrachtwagen met sneller verkeer erachter, ben je nen achterlijke om te denken dat je aan diezelfde harde snelheid kan blijven zoeven.. ga dan effe van uw gas af en zie dat er zeker niemand die camion begint in te halen.
bmw is en blijft altijd in fout hoor. en enkel en aleen al maar door dit stukje tekst in de wet " Je moet ten allen tijde je snelheid aanpassen naar de situatie"...
Ik zou wel eens graag ne rechter tegenkomen die zegt dat je gelijk hebd wanneer je m verteld: "ja sorry meneer de rechter ik reed te hard, ik kon niet meer stoppen en ik moest rare manouvers doen, maar t'is wel de fout van dieje mens dat maar 120 reed, dieje had maar moeten zien dat ik een pakske sneller aant doen was"...
Comment
-
Juist gehoord op StBru dat de chauffeur van de bestelwagen ook een boete zal krijgen.
En dat hij de dashcam een paar maand geleden heeft geinstaleerd na hij, ook verkeersaggressie heeft meegemaakt met slagen en verwondingen.
Waar de politie niets aan gedaan heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenJuist gehoord op StBru dat de chauffeur van de bestelwagen ook een boete zal krijgen.
En dat hij de dashcam een paar maand geleden heeft geinstaleerd na hij, ook verkeersaggressie heeft meegemaakt met slagen en verwondingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenJuist gehoord op StBru dat de chauffeur van de bestelwagen ook een boete zal krijgen.
Waar de politie niets aan gedaan heeft.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenen een boete voor?
Ook zal het filmpje MISSCHIEN niet aanvaard worden in de rechtbank.
Ik hoop van niet allesinds.
Comment
-
Wat véél onverstandiger van de bestuurder die het filmpje online plaatste was aan te duiden wie de vermeende bestuurder was op zijn facebook (en die nadien bleek er niets mee te maken te hebben) zonder dat dit onomstotelijk vaststond, want door dit publiek (verkeerdelijk) te bevestigen voedde hij hiermee de hetze die tegen deze persoon werd gestart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenWat had je nu gedacht, we leven in Belgie, waar hard-werkende brave burgers steeds als eerste worden uitgebuit...
Comment
Comment