Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Big brother is watching!
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Een audi-rijder die jaloers was.
      1976 Porsche 924 (verkocht)
      2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
      2011 Volvo V60 T6 AWD
      2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Ik heb het ook niet over dit specifieke geval, maar ik vind de formulering of techniek van DOA om enkel te kijken als je 100m achter de vrachtwagen bent nogal raar .
        euh ik kijk niet enkel op die 100m, ik bedoel hiermee dat ik niet pas seconden voor ik moet inhalen eens in mijn spiegels kijk
        lets have some more member berries

Comment

• Eindelijk eens nen Audi

Ik versta dat toch niet... ik kan me nu ook wel eens kwaad maken, maar opzettelijk nen brake check doen op de snelweg... man, dan zijt ge uw leven toch wel echt moe...
          Als voorste rijder hebt ge kans dat uw kont uitslaat bij zo'n aanrijding (op de rem, dus minder gewicht op achteras) en dan zijt ge vertrokken... is gevaarlijker denk ik voor de gek dan voor het slachtoffer...

Nu, door deze beelden te zien, herinner ik me ook weer dat ik dat ook eens ooit heb meegemaakt.. Ik was toen nog een jonkie van 22 jaar.
          Ik rijd de snelweg op (toevallig E314, oprit Tielt-Winge, waar dat met de M3 is voorgevallen ) tussen 2 vrachtwagens (met zeker 100m tussen).
          Op het linkse vak bevindt zich op mijn hoogte een oud madammeke in ne Polo of zoiets, die de 2 vrachtwagens aan't voorbij steken was (was dus de 1ste al voorbij, was nu op weg naar de 2de).
          Ik kijk goed in m'n linker spiegel en over mn schouder: baanvak vrij, dus ik rijd kalm de snelweg op.
          Komt daar ineens ne zot met ne zwarte A6 station wagen aangevlamd: die steekt links de achterste camion voorbij, en wil dan langs rechts het madammeke in de Polo voorbij. Natuurlijk net op't moment dat ik al aan't invoegen ben op het 'vrije' rechtervak. Ik kon die dus onmogelijk zien aankomen...

Eerst reed em wat in mijn gat, dan kwam hij wat naast me hangen en zwaaide wat wild met zn vuist (I was not impressed en draaide eens met mn ogen ). Hij stak me voorbij, ik moest enkele seconden later ook naar links om die camion voorbij te steken en toen deed hij ook een brake check of 2 bij mij!
          Uiteindelijk ben ik hem terug moeten passeren toen hij de afrit nam van Gasthuisberg. Heb toen eens goed gekeken: hij had z'n vrouw bij en een kind in nen autostoel op de achterbank...
          Ik heb nog even met m'n wijsvinger op mn voorhoofd getikt, hij keek maar zuur

haa sweet memories
          Ik ben er al bij al toen vrij kalm onder gebleven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
            Een audi-rijder die jaloers was.
            is dat geen pleonasme?

Comment

• ik ga me toch eens zo'n dashcam(s) aankopen denk ik...

weet er iemand hoe je die nrplaten kan censureren in een filmpje? Kwestie van de mede-forummers te kunnen laten meegenieten achteraf...

Comment

• Wat een zielige zaak, zeg...
                nu is eigenaar gekend, maar de bestuurder niet !
                Alsof een eigenaar van een M5 niet zou weten aan wie hij de sleutels afgestaan heeft van zijn bijouke
                zeg dat aan een paard en je moet vrezen voor een pootslag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk Berichten
                  http://www.youtube.com/watch?v=VFb5TXOMo3I

Liet er mij aan denken. Zo nen pipo dat ook denkt dat alles wel goed komt mits hij 'the king of the road' is ...
                  Porsche GT3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                    Uiteindelijk ben ik hem terug moeten passeren toen hij de afrit nam van Gasthuisberg. Heb toen eens goed gekeken: hij had z'n vrouw bij en een kind in nen autostoel op de achterbank...
                    Ik heb nog even met m'n wijsvinger op mn voorhoofd getikt, hij keek maar zuur
                    Zo'n dingen snap ik ook niet.
                    Ooit is in terugweg van chaleroi zo éénen aan 150km/h zien afkomen terwijl ik nen vrachtwagen aan 120km/h voorbij stak en hij bleef maar dichterbij komen (tot 1m ofzo) en ik zag ook dat hij zijn kinderen en 2 vrouwen mee had. Als ik toen ook zo nen mong was dat break checks deed zat hij 100 % zeker weten frontaal in mijn kont en ik onder de vrachtwagen.

Comment

• Gewoon even wachten op het goed moment en dan de M3 een tikje geven links of rechts tegen de achterbumper.

En in het decor "he goes"

Natuurlijk er vanuit gaande dat er nix anders gebeurt is ervoor, zelfs voor de camera aanstond. Want buiten de camionette-driver zelf, kan niemand weten hoelang deze aanstond..

Comment

• Een tikje geven? Dan ben je nog lager gevallen dan die persoon in de M3.

Dergelijke gevallen gebeuren dagelijks (wereldwijd). Zet je daar gewoon over, dergelijke personen belanden vroeg of laat toch in de gracht (hopelijk zonder lichamelijke letsels).

Jullie zelf bestempelen als de arme, hardwerkende, enkelbelastingbetalende werkmens... amai ze! Neem uw valiezen en vertrekt, volgens mij houdt elio jullie niet tegen hoor? Of ben je gewoon je bekrompen leven beu? Ewel verander het dan! Soms krijg ik echt de krullende van onze klagende maatschappij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk Berichten
                          Zo'n dingen snap ik ook niet.
                          Ooit is in terugweg van chaleroi zo éénen aan 150km/h zien afkomen terwijl ik nen vrachtwagen aan 120km/h voorbij stak en hij bleef maar dichterbij komen (tot 1m ofzo) en ik zag ook dat hij zijn kinderen en 2 vrouwen mee had. Als ik toen ook zo nen mong was dat break checks deed zat hij 100 % zeker weten frontaal in mijn kont en ik onder de vrachtwagen.
                          ja, ge snapt sommige mensen toch niet... als ge al zo zot zijt dat ge niet alleen het leven van anderen, maar zelfs van uw bloedeigen kids en uw vrouw op't spel zet, tja... dan mankeert ge een paar vijzen.

Ik rijd totaal anders als mn vrouw en de kids meerijden. Niet dat ik alleen als ne zot rijd, maar dan rijd ik toch wat vlotter (me nog steeds in 95% van de tijd aan't reglement houdend ).
                          Met de familie erbij hou ik een PAK meer afstand en heb ik de neiging net iets trager te rijden dan wat toegestaan is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                            Jullie zelf bestempelen als de arme, hardwerkende, enkelbelastingbetalende werkmens... amai ze! Neem uw valiezen en vertrekt, volgens mij houdt elio jullie niet tegen hoor? Of ben je gewoon je bekrompen leven beu? Ewel verander het dan! Soms krijg ik echt de krullende van onze klagende maatschappij
                            verkeerd gepost denk ik: dit moet in het 'voordeel alle aard' topic

Comment

• Grote kans dat deze lul er zo goed niet vanaf zal komen . Wie nu investeert in de bouw van enkele krankzinnig tehuizen zal er in de toekomst de vruchten van kunnen plukken .

Comment

• Wat zou "Giorgi Tevzadze" hier van gevonden hebben.
                                '92 BMW 320i Coupe
                                '92 BMW 750i Glanzschwarz
                                '94 BMW 850i Diamantschwarz
                                '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

Een tikje geven? Dan ben je nog lager gevallen dan die persoon in de M3.

Dergelijke gevallen gebeuren dagelijks (wereldwijd). Zet je daar gewoon over, dergelijke personen belanden vroeg of laat toch in de gracht (hopelijk zonder lichamelijke letsels).

Waar heb ik hier ook maar iets gepost ala " de arme, hardwerkende, enkelbelastingbetalende werkmens" ? En natuurlijk gebeuren dit soort ongevallen dagelijks wel ergens. En als die gebeuren door zo een stoten uit te steken dan kan het geen pijn genoeg doen, wedden dat em achter af als het nog zou gaan niet meer de zot uithangt op de baan.

En lager gevallen, bekrompen leven? Goe bezig kerel.. Ergens gefrustreerd door iets precies. Ik heb u niet persoonlijk aangevallen dus zak maar nen toon!

1 keer kunde dat doen ja zo een brake test, na 2 keer is mijn geduld op en zal ik u nen tik geven tegen de bumper, in fout of niet dan.
                                  Want voor hetzelfde geld heeft de achterste bestuurder geen goede reflex en knalt hij er zowiezo in. Wel, i ll give you a ride for your money.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                    Grote kans dat deze lul er zo goed niet vanaf zal komen . Wie nu investeert in de bouw van enkele krankzinnig tehuizen zal er in de toekomst de vruchten van kunnen plukken .
                                    Twas geen lul maar een kut.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Een tikje geven? Dan ben je nog lager gevallen dan die persoon in de M3.

Wettige zelfverdediging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Twas geen lul maar een kut.
                                        Echt? straf dat zelfs vrouwen zich zo al beginnen te gedragen in't verkeer... je zou denken dat die wat slimmer zijn en minder last hebben van testosteron...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                                          Echt? straf dat zelfs vrouwen zich zo al beginnen te gedragen in't verkeer... je zou denken dat die wat slimmer zijn en minder last hebben van testosteron...
                                          Nee toch, de eigenares is (was?) een dokteres, maar twas de vriend die er mee reed.

Comment

Working...
                                          X