Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dus de meeste hier vinden het gedrag niet kunnen van de BMW en dus zouden de meeste maar eventjes niets zeggen of doen, lichten knipperen/vieze blik/gebaar of whatever?
    En iedereen zou dan maar het zijne er van denken en stilletjes afstand houden of zelfs zoals de persoon met de camionette de eerste afslag nemen?
    En dan zal het ego van de BMW-Driver nog groter worden en gaat hij het nogmaals doen in de toekomst, en bij meerdere mensen, want immers, " het is toch goed afgelopen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door General K Bekijk Berichten
      Dus de meeste hier vinden het gedrag niet kunnen van de BMW en dus zouden de meeste maar eventjes niets zeggen of doen, lichten knipperen/vieze blik/gebaar of whatever?
      En iedereen zou dan maar het zijne er van denken en stilletjes afstand houden of zelfs zoals de persoon met de camionette de eerste afslag nemen?
      En dan zal het ego van de BMW-Driver nog groter worden en gaat hij het nogmaals doen in de toekomst, en bij meerdere mensen, want immers, " het is toch goed afgelopen"
      Ik begrijp uw standpunt en ben het deels met u eens, maar op de baan kunt ge dat toch niet oplossen, dus is het best om die mens met rust te laten. Er is duidelijk iets mis mee.

Langs de andere kant vind ik het TOTAAL ni erg dat dat filmke toevallig zijn weg naar facebook gevonden heeft.

Wat denkt ge dat het ego van die kerel harder gaat doen inkrimpen? Een deuk in zijn M3 (waar de verzekering hem 9/10 in zijn recht voor zou stellen), of nationale aandacht en wss zijn rijbewijs kwijt voor een paar maanden?

Comment

• Op zich vindt ik het ook niet fout dat dit filmpje op het internet staat, anders hebben we ook geen discussie om te voeren, zowel de media in het algemeen als den toogpraat onderling.

Het stemt volgens mij nu ook wel de mensen aan die dit al eens toepassen om toch maar eens 2x na te denken alvorens zulke acties als remmen en roekeloos rijden te ondernemen, en waarom dan geen dashcams voor iedereen, zowel ene van voor als den achterkant in beeld ;-)
        Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
          Op zich vindt ik het ook niet fout dat dit filmpje op het internet staat, anders hebben we ook geen discussie om te voeren, zowel de media in het algemeen als den toogpraat onderling.

Het stemt volgens mij nu ook wel de mensen aan die dit al eens toepassen om toch maar eens 2x na te denken alvorens zulke acties als remmen en roekeloos rijden te ondernemen, en waarom dan geen dashcams voor iedereen, zowel ene van voor als den achterkant in beeld ;-)
          Ben er op zich niet tegen.
          Het zou veel onnozele discussies en zever vermijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            Twas geen lul maar een kut.

1 ne met ballen aan haar lijf .

Comment

Op zich vindt ik het ook niet fout dat dit filmpje op het internet staat, anders hebben we ook geen discussie om te voeren, zowel de media in het algemeen als den toogpraat onderling.

dashcams gaan niet lang meegaan, binnen hier en een paar jaar zal het wel mogelijk zijn om je 360° camera view die nu om te parkeren gebruikt word ook als functie zal hebben om de volledige rit op te nemen
              lets have some more member berries

Comment

!...en waarom dan geen dashcams voor iedereen, zowel ene van voor als den achterkant in beeld ;-)
                en waarom geen derde camera gericht op de bestuurder met opname van zijn commentaren op de andere weggebruikers ? ;-))

Comment

• als camionette man een boete krijgt, krijgt hij van mij een bijdrage, en de juwelier mss ook, al heeft die ondertussen een pak reclame twv zijn schending van zijn privacy

Comment

• filmpjes op facebook gooien. fantastisch.

moet die bmw bv volgend jaar eens een aanrijding hebben. de persoon achter hem beweerd dat hij ineens remde, de bmw rijder beweerd dat de andere erin reed.
                    en dan vind de verzekering dit filmpje op youtube met matching nr plaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      moet die bmw bv volgend jaar eens een aanrijding hebben...

Als ze dieje nu niet straffen zal die kans enorm groot zijn, en een wonder dat het een jaar zou duren. en daar sta je dan in de file voor zo ne pipo

Comment

• Ik denk dat die nummerplaat mooi zal uitgeschreven worden. Die combinatie zien we nooit meer.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

typisch! Het ligt er zo dik op dat hij schuldig is en dan nog tegenstribbelen! Ipv gwn zijn straf aan te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-filmde.dhtml

typisch! Het ligt er zo dik op dat hij schuldig is en dan nog tegenstribbelen! Ipv gwn zijn straf aan te nemen.
                            Er is inderdaad nieuws:
                            De man die de BMW bestuurde die op 31 december gefilmd werd op de E314 bij een aantal gevaarlijke rijmanoeuvres, heeft zichzelf vandaag aangeboden voor verhoor. Dat meldt het Leuvense parket. Het gaat wel degelijk om de 49-jarige C.V. uit Sint-Genesius-Rode, zoals een aantal media al hadden gemeld. In zijn verhoor wijst de man echter met de beschuldigende vinger naar de bestuurder van de bestelwagen die het filmpje gemaakt en verspreid heeft. Die zou zelf gevaarlijk gereden hebben en zou het filmpje gemanipuleerd hebben.
                            In het filmpje dat op Facebook werd gezet, is te zien hoe een bestuurder van een bestelwagen de pas wordt afgesneden door de bestuurder van een BMW. Als de bestuurder van de bestelwagen daarop met zijn lichten knippert, gaat de BMW tot vier keer toe bruusk op de rem staan, waarop de bestuurder van de bestelwagen telkens op het nippertje een aanrijding kan vermijden.

Eerst werd de BMW in verband gebracht met een juwelier uit Hasselt maar die man bleek al snel onschuldig. Uit onderzoek bleek vervolgens dat de wagen toebehoorde aan een dokteres uit Herk-de-Stad en verschillende media suggereerden dat haar 49-jarige vriend C.V. achter het stuur zat.

Die man heeft zich dinsdag aangeboden voor verhoor en heeft een verklaring afgelegd. "Hij bekent dat hij de wagen bestuurde", zegt parketwoordvoerster Sarah Callewaert, "maar wijt zijn manoeuvres aan eerder rijgedrag van de bestuurder van de bestelwagen en zegt dat het filmpje gemanipuleerd is. Verder technisch onderzoek en getuigenverhoor moeten nu meer duidelijkheid scheppen."

Het Leuvense parket bevestigt dat de veertiger eerder al veroordeeld werd. "Maar zijn voorgaanden houden geen enkel verband met deze feiten", klinkt het.

Comment

• dit is be

of je het er nou mee eens bent of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-filmde.dhtml

Ik vind hem nu nog een grotere zak van een vent .

Comment

• awel, waar is zijn dashcamfilmke dan???

je ziet die camionette eerst langzaam een vrachtwagen inhalen en zit dan achter die personenwagen. als hij terug naar rechts gaat, vliegt de bmw hem voorbij.
                                  en de remacties dan zouden voortvloeien uit vorige acties????
                                  er is idd wel een 4tal seconden geknipt, maar dit al NA de eerste remactie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                    Ik vind hem nu nog een grotere zak van een vent .

Is het ooit al eens in jou opgekomen dat die man heel misschien wel gewoon de waarheid kan spreken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      awel, waar is zijn dashcamfilmke dan???
                                      Hij was waarschijnlijk vergeten zn dashcam aan te zetten. Te druk bezig met niet-handsfree telefoneren vemoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Is het ooit al eens in jou opgekomen dat die man heel misschien wel gewoon de waarheid kan spreken?
                                        Als hij echt zo "onschuldig" is.. waarom dan niet eerder zelf naar de politie stappen en zeggen van; hey kijk.. hier is mijn verhaal ik ben diegene in de bmw.?
                                        Als ik straks een filmpje op youtube/facebook/internetkranten.. hell zelfs het vtm nieuws! zie komen en men beschuldig mij van iets, en ik vind dat ik in mijn recht ben (wat de man dus beweerd) dan stap ik zelf naar de politie en ga ik mij wel steenvast verdedigen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Heel even overwogen. Dan filmpje nog eens bekeken. Is bijna onmogelijk... Maar dat moet de politie maar uitzoeken.
                                          misschien was de M3 net gewassen, en had de camionette zn ruitensproeier aangezet? Ik zou dan ook furieus worden...

Comment

Working...
                                          X