Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
    Als hij echt zo "onschuldig" is.. waarom dan niet eerder zelf naar de politie stappen en zeggen van; hey kijk.. hier is mijn verhaal ik ben diegene in de bmw.?
    Als ik straks een filmpje op youtube/facebook/internetkranten.. hell zelfs het vtm nieuws! zie komen en men beschuldig mij van iets, en ik vind dat ik in mijn recht ben (wat de man dus beweerd) dan stap ik zelf naar de politie en ga ik mij wel steenvast verdedigen hoor.

Het is vast en zeker minder simpel dan hoe jij het hier komt vertellen. Ik zou dit, ik zou dat,... Het is allemaal makkelijk gezegd tot je zelf in zo'n mediastorm terecht komt, je krijgt plots bedreigingen van de grootste gefrustreerde onbenullen uit de maatschappij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Het is vast en zeker minder simpel dan hoe jij het hier komt vertellen. Ik zou dit, ik zou dat,... Het is allemaal makkelijk gezegd tot je zelf in zo'n mediastorm terecht komt, je krijgt plots bedreigingen van de grootste gefrustreerde onbenullen uit de maatschappij.
      Dat is die juwelier overkomen. En die is idd recht naar de politie gestapt...

edit: nu ik eraan denk: die lafbek heeft eerst die juwelier nog keihard doen afzien.... toffe pee...

Comment

Als ik u op u smoel slaag in het openbaar, dan zullen de mensen wel reageren he? En terecht.
        Al is het mss niet zo simpel dan het lijkt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk Berichten
          Als ik u op u smoel slaag in het openbaar, dan zullen de mensen wel reageren he? En terecht.
          Al is het mss niet zo simpel dan het lijkt ...

Dit moest ik effe 2x lezen, ook wel ne kadee gij zelle

Comment

• Hopelijk issem ni op zijnen teen getrapt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
              Dat is die juwelier overkomen. En die is idd recht naar de politie gestapt...

edit: nu ik eraan denk: die lafbek heeft eerst die juwelier nog keihard doen afzien.... toffe pee...

Hoe kortzichtig kan je zijn? Die M3 bestuurder is helemaal niet verantwoordelijk voor die valse beschuldiging van die juwelier.

Comment

Is het ooit al eens in jou opgekomen dat die man heel misschien wel gewoon de waarheid kan spreken?

Sorry maar mensen zo'n gedrag zijn meestal niet eerlijk . Nee denk niet dat het bij mij ooit opkomt .

Comment

Hoe kortzichtig kan je zijn? Die M3 bestuurder is helemaal niet verantwoordelijk voor die valse beschuldiging van die juwelier.
                  Nee, maar hij had zich wel direct kunnen aanmelden toen heel dit verhaal ontspoorde. Hij heeft eerst nog effe 2 dagjes gewacht... Hoe sneller hier duidelijkheid omtrent was geweest, hoe beter voor de juwelier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                    - In plaats van tot drie te tellen en dan pas te reageren, neen direct lichten flikkeren.
                    Ik ben 100% zeker dat ik ook met m'n lichten zou flashen + nog eens claxonneren in zo'n situatie, gewoon om duidelijk te maken dat het een zot is. En dat geeft hem zeker niet het recht om dan voluit in de rem te gaan voor m'n neus.. Hij rijdt immers als een zot..

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Ik ben 100% zeker dat ik ook met m'n lichten zou flashen + nog eens claxonneren in zo'n situatie, gewoon om duidelijk te maken dat het een zot is. En dat geeft hem zeker niet het recht om dan voluit in de rem te gaan voor m'n neus.. Hij rijdt immers als een zot..
                      +1

Maar gij rijdt met nen 250TD ... dus moest die da bij u proberen, dan zou die echt zot zijn

Comment

+1

Maar gij rijdt met nen 250TD ... dus moest die da bij u proberen, dan zou die echt zot zijn

Het zou nogal knotsen peis ik

Comment

• ik rij 45000 km per jaar, je ziet iedere dag de zotste dingen op de baan, het is een wonder dat er niet meer accidenten gebeuren. Op de E17 viaduct van Gentbrugge zouden camions u bijna van de baan rijden omdat ze te lui zijn om hun cruise control af te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                            ik rij 45000 km per jaar, je ziet iedere dag de zotste dingen op de baan, het is een wonder dat er niet meer accidenten gebeuren. Op de E17 viaduct van Gentbrugge zouden camions u bijna van de baan rijden omdat ze te lui zijn om hun cruise control af te zetten
                            Ben laatst nog geramd door nen ***** in ne camion.
                            Bij het invoegen op de R0, komende van zaventem. Links, een rijstrook, ge kent het wel.
                            Mijnheer rijdt heeeelemaal tot op het einde, en voegt dan in over de volle witte lijn.
                            Knal.

Comment

Ben laatst nog geramd door nen ***** in ne camion.
                              Bij het invoegen op de R0, komende van zaventem. Links, een rijstrook, ge kent het wel.
                              Mijnheer rijdt heeeelemaal tot op het einde, en voegt dan in over de volle witte lijn.
                              Knal.
                              We horen weer maar ene kant van het verhaal: wat hij GIJ gedaan om em uit te lokken? M3 Brake checkske gedaan?

Comment

• Ik zou graag de versie van de vrachtwagenchauffeur eens horen. Die heeft waarschijnlijk alles gezien.
                                en die heeft 9/10 ook moeten remmen als die bmw 4 keer deftig remt.

Comment

• Als er ene te dicht in mijn gat zit ga ik zeker niet op mijn rem staan. Ik maak mijn ruiten dan efkes schoon met mijn ruitensproeier. Zeer effectief , vooral bij chichi madammen met een cabrio :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                                    ik rij 45000 km per jaar, je ziet iedere dag de zotste dingen op de baan, het is een wonder dat er niet meer accidenten gebeuren. Op de E17 viaduct van Gentbrugge zouden camions u bijna van de baan rijden omdat ze te lui zijn om hun cruise control af te zetten
                                    hoe kan een vrachtwagen inlopen op wagen als deze laatste ook 90 - 91 blijft rijden? en waarom moet de wagen niet naar rechts? dan kan vrachtwagen door op middenvak!
                                    inhaalverbod bij regen of op 2-vaks-baan voor vrachtwagens, niet respecteren

Comment

Is het ooit al eens in jou opgekomen dat die man heel misschien wel gewoon de waarheid kan spreken?
                                      Zou kunnen maar die kans is echter zeer zeer klein denk ik... als je dat filmpje bekijkt die al van 2 minuten van voor het remincident loopt lijkt het me toch heel onwaarschijnlijk dat er voorafgaand veel is gebeurd...Nu de politie zal dat wel uitmaken.
                                      Er zouden intussen trouwens al meerdere personen klacht ingediend hebben tegen diezelfde wagen, als dat waar is zal ie er toch niet onderuit kunnen vrees ik, zeker met de historiek die de man in kwestie dan ook nog eens lijkt te hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                        ..., zeker met de historiek die de man in kwestie dan ook nog eens lijkt te hebben...
                                        Ja, maar dat is blijkbaar niets verkeer-gerelateerd...
                                        't Is misschien gewoon ne moordenaar of zo

Alle gekheid op een stokje: hij is dan toch al gekend bij het gerecht. In combinatie met wat we ervan gezien hebben in het M3 filmpje: goed dat de focus nu op die man staat en dat er iets aan gedaan kan worden. Wie weet wat hij binnen een jaar had gedaan... zoals je kan zien op het filmpje was hij ook even van plan om mee de afrit te nemen. Wat had er dan allemaal kunnen gebeuren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          hoe kan een vrachtwagen inlopen op wagen als deze laatste ook 90 - 91 blijft rijden? en waarom moet de wagen niet naar rechts? dan kan vrachtwagen door op middenvak!
                                          inhaalverbod bij regen of op 2-vaks-baan voor vrachtwagens, niet respecteren
                                          Omdat de meeste chauffeurs netjes 90 op hun kilométrique rijden, en dat is bij de meeste wagens iets rond de 80-85 km/u. Die camion staat bijna perfect gecalibreerd op 90, dus die halen die brave chauffeurs in... Ik maak er de gewoonte van om meestal een 5-10km/u rapper te rijden dan de limiet, dan rijd je meestal net de toegestane snelheid...

Comment

Working...
                                          X