Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wrangler brake check.

Moest fred flinstone met zijn voeten goed duwen, dan zou hem sneller stoppen

Neje, ik was gewoon aant aanschuiven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
      Ja, maar dat is blijkbaar niets verkeer-gerelateerd...
      't Is misschien gewoon ne moordenaar of zo

Alle gekheid op een stokje: hij is dan toch al gekend bij het gerecht. In combinatie met wat we ervan gezien hebben in het M3 filmpje: goed dat de focus nu op die man staat en dat er iets aan gedaan kan worden. Wie weet wat hij binnen een jaar had gedaan... zoals je kan zien op het filmpje was hij ook even van plan om mee de afrit te nemen. Wat had er dan allemaal kunnen gebeuren...
      Misschien een moordenaar? Laat dat misschien maar weg .

Comment

• Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
          Misschien een moordenaar? Laat dat misschien maar weg .
          ja dat was natuurlijk total over-the-top sarcastisch bedoeld, verwijzende naar de bijna-lynchpartij die de juwelier overkwam. De mensen dramatiseren ineens alles en stellen de schuldige ineens als een monster voor.

Voor alle duidelijkheid: de M3-chauffeur wordt dus NIET verdacht van moord (toch niet voor zover ik weet).

Comment

• Het kan ook anders aflopen he ...

Comment

ja dat was natuurlijk total over-the-top sarcastisch bedoeld, verwijzende naar de bijna-lynchpartij die de juwelier overkwam. De mensen dramatiseren ineens alles en stellen de schuldige ineens als een monster voor.

Voor alle duidelijkheid: de M3-chauffeur wordt dus NIET verdacht van moord (toch niet voor zover ik weet).
              Ik vind persoonlijk dat zoiets niet gelijk is aan poging tot moord. Mensen overdrijven al snel.

Extreem dom en gevaarlijk? Ja!
              Poging tot moord? Not really.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk Berichten
                Wrangler brake check.

Moest fred flinstone met zijn voeten goed duwen, dan zou hem sneller stoppen

Neje, ik was gewoon aant aanschuiven.

Brute pech man, zoiets kan je onmogelijk vermijden...
                Bij ons in't straat is een vrouw haar achterdeur er door een bus van de Lijn af gereden toen ze haar baby'tje in de stoel zette...
                Brute pech, maar in beide gevallen (bij jou en bij die vrouw) dus zonder lichamelijke schade (veronderstel ik bij jou ook?), dus al bij al mag er nog van geluk gesproken worden. Blikschade kan gerepareerd worden (but it sucks big time!)

Comment

Brute pech man, zoiets kan je onmogelijk vermijden...
                  Bij ons in't straat is een vrouw haar achterdeur er door een bus van de Lijn af gereden toen ze haar baby'tje in de stoel zette...
                  Brute pech, maar in beide gevallen (bij jou en bij die vrouw) dus zonder lichamelijke schade (veronderstel ik bij jou ook?), dus al bij al mag er nog van geluk gesproken worden. Blikschade kan gerepareerd worden (but it sucks big time!)
                  Ja se, verzekeringen he.

Da was een klootzakske se. Die gast had het aanrijdingsformulier al ingevuld (dus ook aan mijne kant) voor ik zijne camion in stapte. Tzal dus ni den eerste keer geweest zijn.
                  Sjans had ik ne getuige.

Comment

Ik vind persoonlijk dat zoiets niet gelijk is aan poging tot moord. Mensen overdrijven al snel.

Extreem dom en gevaarlijk? Ja!
                    Poging tot moord? Not really.
                    Nee, ik bedoelde niet dat het voorval op de snelweg een moordpoging was. Die kerel is blijkbaar al gekend bij het gerecht voor andere feiten, en ik insinueerde dat grappend dat dat misschien voor moord was, daarmee verwijzend naar het feit dat de juwelier in eerste instantie voor monster werd uitgescholden op de sociale media.
                    Djeez, tof als je je moppen moet uitleggen. Was idd mss iets te ver gezocht. Ik moet mijn vrouw gelijk geven, ik heb geen gevoel voor humor

Comment

Ja se, verzekeringen he.

Da was een klootzakske se. Die gast had het aanrijdingsformulier al ingevuld (dus ook aan mijne kant) voor ik zijne camion in stapte. Tzal dus ni den eerste keer geweest zijn.
                      Sjans had ik ne getuige.
                      "Voorbedachten rade" noemen ze dat

Comment

Het kan ook anders aflopen he ...
                        "Eerst even checken of de wagen OK is"

Comment

Nee, maar hij had zich wel direct kunnen aanmelden toen heel dit verhaal ontspoorde. Hij heeft eerst nog effe 2 dagjes gewacht... Hoe sneller hier duidelijkheid omtrent was geweest, hoe beter voor de juwelier...
                          Die BMW bestuurder bewijst hier een nog grotere kl...z.k te zijn dan ik al vermoedde. Hij heeft natuurlijk lang genoeg gewacht om te samen met zijn juristen (advocaten) een prachtig verhaal in elkaar te steken om zodoende zijn schuld tot een minimum te beperken, of zelfs om te zetten in een heldendaad.

Conclusie.
                          In dit hele verhaal zijn er twee grote schuldige en een ten onrechte beschuldigd Hasseltse juwelier.
                          Een M3 rijder die denkt dat hij tot de beste chauffeur van de wereld behoort (Dit is weggelegd voor een 12 jarig meisje met haar vrachtwagen ).
                          Een dashboard bezitter die denkt voor politieagentje te kunnen spelen.
                          Och ja en aan allen die op facebook de juwelier beledigde voor alle vuil van de straat. Ook jullie treffen grote schuld. Het kwaad is wel geschied en moeilijk herstelbaar.

Niemand is zonder fout. Laten we daarom vooral hoffelijk blijven voor elkaar en elkaars fouten aanvaarden.
                          Last edited by ; 07/01/2014, 21:04.

Comment

awel se, zoiets zou ik ook voorhebben met mijn geladen citroen jumper...

Comment

"Eerst even checken of de wagen OK is"
                              Tis erg ik weet het maar ik moest er toch mee lachen. Al rij ik zelf me de moto, maar die moto rijder is ne mongool. Ge brake checkt niemand. Ge brake checkt al ZEKER genen auto met ne moto!

Comment

Nee, ik bedoelde niet dat het voorval op de snelweg een moordpoging was. Die kerel is blijkbaar al gekend bij het gerecht voor andere feiten, en ik insinueerde dat grappend dat dat misschien voor moord was, daarmee verwijzend naar het feit dat de juwelier in eerste instantie voor monster werd uitgescholden op de sociale media.
                                Djeez, tof als je je moppen moet uitleggen. Was idd mss iets te ver gezocht. Ik moet mijn vrouw gelijk geven, ik heb geen gevoel voor humor
                                Erik, it's all good.

Tis u vergeven. Ik ben ook compleet verlaten van alle normale en maatschappelijk aanvaarde gevoelens voor humoristische dingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  hoe kan een vrachtwagen inlopen op wagen als deze laatste ook 90 - 91 blijft rijden? en waarom moet de wagen niet naar rechts? dan kan vrachtwagen door op middenvak!
                                  inhaalverbod bij regen of op 2-vaks-baan voor vrachtwagens, niet respecteren
                                  omdat veel mensen 90 km/h op hun kilometriek rijden en niet rapper wegens de trajectconrole daar, in werkelijkheid rijden ze rond de 85 km/h, veel vrachtwagenchauffeurs hebben het daar blijkbaar moeilijk mee en komen dan in uw gat hangen en wat lichtklaxoneren. Passeer daar iedere dag 2 keer en zie die toestanden minstens 2 a 3 x per week

Comment

Omdat de meeste chauffeurs netjes 90 op hun kilométrique rijden, en dat is bij de meeste wagens iets rond de 80-85 km/u. Die camion staat bijna perfect gecalibreerd op 90, dus die halen die brave chauffeurs in... Ik maak er de gewoonte van om meestal een 5-10km/u rapper te rijden dan de limiet, dan rijd je meestal net de toegestane snelheid...
                                    ge zijt rapper dan mij met mijne uitleg maar inderdaad, wegens trajectcontrole rijden de meeste daar netjes 90 km/h op hun kilometrique (effectief 80-85) terwijl een camion effectief 90 doet, kamionchauffeurs met een kort lontje hebben het daar blijkbaar moeilijk mee

Comment

Het is anders ook wel een serieuze linksrijder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                                        ik rij 45000 km per jaar, je ziet iedere dag de zotste dingen op de baan, het is een wonder dat er niet meer accidenten gebeuren. Op de E17 viaduct van Gentbrugge zouden camions u bijna van de baan rijden omdat ze te lui zijn om hun cruise control af te zetten
                                        Wat doen die mis/verkeerd?
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                          Ik zou graag de versie van de vrachtwagenchauffeur eens horen. Die heeft waarschijnlijk alles gezien.
                                          en die heeft 9/10 ook moeten remmen als die bmw 4 keer deftig remt.
                                          Zo is dat, de vrachtwagenchauffeur is hier wel de "kroongetuige".
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X