Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk Berichten
    Tis erg ik weet het maar ik moest er toch mee lachen. Al rij ik zelf me de moto, maar die moto rijder is ne mongool. Ge brake checkt niemand. Ge brake checkt al ZEKER genen auto met ne moto!
    Oorspronkelijk geplaatst door p13 Bekijk Berichten
    Erik, it's all good.

Tis u vergeven. Ik ben ook compleet verlaten van alle normale en maatschappelijk aanvaarde gevoelens voor humoristische dingen.
    gelijkgestemde zielen, daar drink ik seffes ne Leffe op

Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
    Die BMW bestuurder bewijst hier een nog grotere kl...z.k te zijn dan ik al vermoedde. Hij heeft natuurlijk lang genoeg gewacht om te samen met zijn juristen (advocaten) een prachtig verhaal in elkaar te steken om zodoende zijn schuld tot een minimum te beperken, of zelfs om te zetten in een heldendaad.
    Voila, dat dacht ik dus ook. Eerst heeft madam de dokteres zelfs nog wat tijd gerokken.
    Weet trouwens iemand wie exact de dokteres is? Ze valt blijkbaar op klojo's, misschien maak ik kans . Kan ik met de Z4M rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      hoe kan een vrachtwagen inlopen op wagen als deze laatste ook 90 - 91 blijft rijden? en waarom moet de wagen niet naar rechts? dan kan vrachtwagen door op middenvak!
      inhaalverbod bij regen of op 2-vaks-baan voor vrachtwagens, niet respecteren
      Had deze nog niet gelezen als antwoord op bovenstaand. Ik vroeg het me ook af...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
        ge zijt rapper dan mij met mijne uitleg maar inderdaad, wegens trajectcontrole rijden de meeste daar netjes 90 km/h op hun kilometrique (effectief 80-85) terwijl een camion effectief 90 doet, kamionchauffeurs met een kort lontje hebben het daar blijkbaar moeilijk mee
        Misschien is de vrachtwagen geen C dus mogen ze 120kmu rijden.

Last edited by krikkie; 07/01/2014, 21:23.
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Wat doen die mis/verkeerd?
          zie mijn uitleg eerder maar samengevat

- trajectcontrole aan viaduct Gentbrugge (90 km/h)
          - auto's vertragen tot 90 km/h op kilométrique (maar door kalibratiefout rijden ze effectief minder dan 90, bij mijnen bvb Volvo scheelt het 3 km/h wat de meter aangeeft en effectieve snelheid, dat zie ik via GPS)
          - camioneurs denderen daar ook aan 90 km/h op cruise control (perfekt gekalibreerd dus een paar km/h rapper dan de auto's)
          - gefrusteerde camioneurs weigeren hun cruise control af te zetten voor dat stukje van 2 km op de viaduct en komen dus in uw gat hangen en soms lichtclaxoneren
          Last edited by freegeek; 07/01/2014, 21:22.

Comment

Had deze nog niet gelezen als antwoord op bovenstaand. Ik vroeg het me ook af...
            is nochtans basiskennis voor een autoforummer
            Ach, ik wist ook eens iets. Meestal ben ik de kortzichtige...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              ik passeer daar constant, geloof me de probleemgevallen zijn de tientonners

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                Het is anders ook wel een serieuze linksrijder.
                Ach ja, 't is Rusland ... Wind u daar niet in op e, gaat er dan rechts langs en laat hem rijden.

Comment

ik passeer daar constant, geloof me de probleemgevallen zijn de tientonners
                  Sorry, had t over de dashcam vrachtwagen.
                  Heb niet heel t topic doorlopen.
                  Hoe daar de situatie is weet ik niet.
                  Maar ik rijd zelf met een vrachtwagen (c) en er rijden idd gekken rond, meestal buitenlandse opliggers

Comment

zie mijn uitleg eerder maar samengevat

- trajectcontrole aan viaduct Gentbrugge (90 km/h)
                    - auto's vertragen tot 90 km/h op kilométrique (maar door kalibratiefout rijden ze effectief minder dan 90, bij mijnen bvb Volvo scheelt het 3 km/h wat de meter aangeeft en effectieve snelheid, dat zie ik via GPS)
                    - camioneurs denderen daar ook aan 90 km/h op cruise control (perfekt gekalibreerd dus een paar km/h rapper dan de auto's)
                    - gefrusteerde camioneurs weigeren hun cruise control af te zetten voor dat stukje van 2 km op de viaduct en komen dus in uw gat hangen en soms lichtclaxoneren
                    Ja ja dat weet ik wel, ik rij af & toe ook wel wat. Dus hij bij 91 en jij bij 89 wordt je geramt? Waarom jij je dan geen 93? is voor jou even gemakkelijker als voor hem.
                    Je moet met je "lotgenoten" in het verkeer rekening houden, niet met mekaar in de clinch proberen te gaan, komt meestal niet goed...
                    Last edited by Metaxa; 07/01/2014, 21:31.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten

http://www.dicar.be/nl/nl_tweedehand... + Lift 7.5ton
                      NEEN, niemand mag er meer dan 90 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk Berichten
                        Ach ja, 't is Rusland ... Wind u daar niet in op e, gaat er dan rechts langs en laat hem rijden.
                        pff dat doe ik in Belgie ook.... sukkelaars die tegen 110km/u een paar camions voorbij steken, en zelfs als er 100'en meters tussen zit links blijven rijden. Ondertussen al een hele rits wagens achter ons.
                        Gewoon effe langs rechts voorbij als hij duidelijk niet terug gaat, mijn hoofd schuddend in ongeloof, en gewoon verder. Der is dan ook regelmatig nen oude pee bij die dan eens flitst, daar trek ik me niks van aan. Ik doe niet mee aan die brake checks...

Ge hebt er bij die in het gat beginnen rijden om de pee "voort te duwen", dat is veel gevaarlijker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          NEEN, niemand mag er meer dan 90 !
                          Post 368 ff bekijken

Comment

Ja ja dat weet ik wel, ik rij af & toe ook wel wat. Dus hij bij 91 en jij bij 89 wordt je geramt? Waarom jij je dan geen 93? is voor jou even gemakkelijker als voor hem.
                            Je moet met je "lotgenoten" in het verkeer rekening houden, niet met mekaar in de clinch proberen te gaan, komt meestal niet goed...
                            is dat nu zo moeilijk om te verstaan, trajectcontrole van 90 km/h dus meeste mensen rijden daar 90 om geen boete te krijgen. Meeste mensen hebben geen flauw idee dat ze eigenlijk 88 aan het doen zijn en kan je ze ook niet kwalijk nemen omdat ze kijken naar hun snelheidsmeter. Die camion moet maar efkens zijn cruise control af zetten, zal er niet dood van gaan. Voor de record ik rij daar 93 op mijn meter omdat ik weet via mijn GPS dat ik eigenlijk 90 doe maar ik ga mij in tegenstelling tot de camioneurs niet opwinden omdat er iemand voor mij 88 doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                              pff dat doe ik in Belgie ook.... sukkelaars die tegen 110km/u een paar camions voorbij steken, en zelfs als er 100'en meters tussen zit links blijven rijden. Ondertussen al een hele rits wagens achter ons.
                              Gewoon effe langs rechts voorbij als hij duidelijk niet terug gaat, mijn hoofd schuddend in ongeloof, en gewoon verder. Der is dan ook regelmatig nen oude pee bij die dan eens flitst, daar trek ik me niks van aan. Ik doe niet mee aan die brake checks...

Ge hebt er bij die in het gat beginnen rijden om de pee "voort te duwen", dat is veel gevaarlijker...
                              Meestal doen ze dit tussen 16 en 17 u op de E17... Ik doe gelijk erik.. mag misschien niet maar het zorgt voor vlotter verkeer. Zelfde met E17 richting zwijndrecht, 3vak met doorlopende lijn, soms vrachtwagen op linkervak, dan wissel ik ook nog naar het middenvak om vlotter te rijden..
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• E314 is wel de mongolenbaan bij uitstek

....

ben benieuwd waarom deze M3 chauffeur het zodanig op zen heupen kreeg dat hem dergelijk gedrag vertoonde, kan mij moeilijk voorstellen dat dat omwille van die phaar is (indien wel, agressiebeheersingscursus aub)
                                Last edited by ; 07/01/2014, 21:58.

Comment

• brake checks gebeuren in alle landen, maar dit is toch wel de grootste idioot...met een moto...serieus!!!

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

is dat nu zo moeilijk om te verstaan, trajectcontrole van 90 km/h dus meeste mensen rijden daar 90 om geen boete te krijgen. Meeste mensen hebben geen flauw idee dat ze eigenlijk 88 aan het doen zijn en kan je ze ook niet kwalijk nemen omdat ze kijken naar hun snelheidsmeter. Die camion moet maar efkens zijn cruise control af zetten, zal er niet dood van gaan. Voor de record ik rij daar 93 op mijn meter omdat ik weet via mijn GPS dat ik eigenlijk 90 doe maar ik ga mij in tegenstelling tot de camioneurs niet opwinden omdat er iemand voor mij 88 doet
                                    Ja ja, we kennen dat hoor, je moet dat niet expliet vermelden.
                                    Ik zie in ieder geval dat het daar een pak rustiger aan toe gaat dan vroeger.
                                    Die vrachtwagenchauffeur gaat heus zijn cc wel afzetten hoor, misschien wel tot op het laatste moment, tot bijna in het gat van zijn voorligger maar dan weten die tenminste dat ze nog adrenaline hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                      brake checks gebeuren in alle landen, maar dit is toch wel de grootste idioot...met een moto...serieus!!!

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Zalig

Comment

• Misschien kan er over de inhoud van dit verkeerscampagne filmpje eens nagedacht worden

Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                          Misschien kan er over de inhoud van dit verkeerscampagne filmpje eens nagedacht worden

cool, ze hebben dezelfde soort nummerplaat layout ginder in Nieuw Zeeland als wij vroeger vóór de euro plaat
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                          X