Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat met BMW M3 gefilmd op E314

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
    omdat die van midden 2010 is en bij de volgende ga ik vooraan een BE formaat hangen en plak ik er zelf wel men EU layout op! Wat lelijk zijn die lange platen. Waarom kunnen we niet het formaat vooraan hebben zoals in Zwitserland...stomme Europese regeltjes.
    Had je die dan al toen je de Jetta nog had? Of bedrijfs/lease?

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Had je die dan al toen je de Jetta nog had? Of bedrijfs/lease?
      is de vervanger van de Jetta.
      Last edited by Liquid Li0n; 08/01/2014, 00:43.
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

ja maar ik rijd vaak snachts en dan zie je 100den meters voor je een auto op het middenvak rijden...waarom vraag ik me dan af! In de wet staat dat je zo rechts mogelijk op de baan moet rijden.
        Ook al vaak ondervonden, dit zijn vaak (op E17 dan toch) Fransen met een man of 3, 4 in een oudere wagen met een één of ander licht die niet werkt.

Comment

• nog een sterk staaltje verkeersagressie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
            Het enige dat ik kan inroepen als (flauw) excuus is dat de BMW in zijn gat gebeten was omdat de camionette (net voor ? ) voor hem invoegde en alzo reeds vroeger dan voorzien vaart moest minderen...
            Iedereen die dagelijks de E314 neemt zou eigenlijk een medaille voor zelfopoffering en moet moeten krijgen als ze na 30 km doorheen dat verkeer niet zouden ontploffen op dergelijke manier... Ik heb er nabij Halen de laatste jaren al 2 zien ontploffen op gelijkaardige manier... Puur omdat trager verkeer echt geen kloten kijkt in hun spiegels, en nog colèrig wordt als je daarop reageert door bv te ontwijken... Nog niet zo lang geleden zat ik zelf bijna achterop een camionette die zonder aangeven naar links coupeerde, en vervolgens nog lastig begon te doen dat ik zo kort genaderd was tijdens mijn harde remactie om mezelf niet dood te rijden op zijn camionette...

Comment

oftewel moeten ze, zoals in Amerika het "keep your lane" principe invoeren
              Meer en meer staten zijn daar de verplichting aan het invoeren om rechts te houden, en enkel links te gaan om in te halen. Net omdat keep your lane niet werkt... Als niemand de noodzaak voelt om voorbij te gaan, krijg je een rijdende blokkade...

Comment

• Keep your lane is in de VS niet hinderlijk omdat de amerikanen de snelheidslimieten respecteren, ook op een baan door de woestijn !!!
                en ja, ook omdat zelfs in de woestijn gecontroleerd wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                  http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkeli...p_de_A2__.html
                  nog een sterk staaltje verkeersagressie
                  Dit bedoel ik dus, dat kan je toch niet lang blijven negeren.. Op zo een momenten hoop ik dat de vrouw en kinderen erbij zijn, dat is de extra stimulans om mezelf in te houden dan. Weliswaar ten koste van de rest van de dag waar ik niet meer om aan te spreken ben en dit natuurlijk de nodige spanningen geeft.

Comment

• sterk

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

in ieder geval dikke zever.

ik reed met mijn leon even hard ( of rustig in mijn geval ) dan dat ik nu doe met de bmw of met de porsche. Die seat valt gewoon niet zo op voor de mensen omdat dat in hun ogen een belachelijk merk is dat te min is voor hen. een bmw en een porsche steekt gewoon meer hun ogen uit.
                    BMW X5 45e

Comment

• Er wordt ook niet geschreven dat er geen met een Seat Leon aggresief zijn hé
                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• nee das waar , maar het valt ook gewoon op. Als ik ergens aankom toen met mijn leon keek niemand op, nu kom ik aan met één van deze 2 bovenstaande auto's en ik wordt neergeschoten met kwade blikken en afgunst.
                        BMW X5 45e

Comment

• Ik rijdt nu de laatste 6 maand extreem rustig , vooral als mijn vriendin ernaast zit die nu 7 maand zwanger is ( van mij ). Overal rustig de snelheidslimiet respecteren. Het is Ongeloofelijk hoeveel mensen met wagens van allerlei pluimage dat er in mijn kont komen boren, niet willen plaats verlenen bij het invoegen op bv de autostrade , niet willen ritsten .. en ander storend rijgedrag...
                          Simpel omdat er idd een "verkeerde" badge op mijn wagen hangt.. en dan nog is met een uitlaat tip aan elke kant... THE HORROR...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                            vooral als mijn vriendin ernaast zit die nu 7 maand zwanger is ( van mij ). .
                            Zeker van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              sterk

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

in ieder geval dikke zever.

ik reed met mijn leon even hard ( of rustig in mijn geval ) dan dat ik nu doe met de bmw of met de porsche. Die seat valt gewoon niet zo op voor de mensen omdat dat in hun ogen een belachelijk merk is dat te min is voor hen. een bmw en een porsche steekt gewoon meer hun ogen uit.
                              Vooral de blauwe, zeggen ze
                              pas maar op voor mij jongens!DSC_0603 - Copy2.jpg
                              Last edited by erik219; 08/01/2014, 10:31.

Comment

nee das waar , maar het valt ook gewoon op. Als ik ergens aankom toen met mijn leon keek niemand op, nu kom ik aan met één van deze 2 bovenstaande auto's en ik wordt neergeschoten met kwade blikken en afgunst.
                                Wat ik ook al gemerkt hebt, als je met een kleine, oude auto rondrijdt, je een stuk sympathieker wordt bevonden, en je sneller mag ergens invoegen in een rij of file, of de baan oprijden vanuit parkeerplaats, dan wanneer je met een recente, duurdere wagen rijdt, dan verdien je dat minder snel

Comment

Stel mij de vraag of er een verschil zou zijn tussen wagens met en zonder m pakket .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                    Stel mij de vraag of er een verschil zou zijn tussen wagens met en zonder m pakket .
                                    Ongetwijfeld, maar dat is een confounding factor met 'kleur' denk ik... het zijn vnl de blauwe die agressief zijn, is hoogst waarschijnlijk gelinked aan het Estoril/LeMans/.... blauw dat specifiek is voor de M-pakketjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                                      Ongetwijfeld, maar dat is een confounding factor met 'kleur' denk ik... het zijn vnl de blauwe die agressief zijn, is hoogst waarschijnlijk gelinked aan het Estoril/LeMans/.... blauw dat specifiek is voor de M-pakketjes
                                      da wilt dus zeggen dat Jakkel een agressieve zot is
                                      BMW X5 45e

Comment

da wilt dus zeggen dat Jakkel een agressieve zot is
                                        Ik zou wel willen maar ik kan niet met die 318d van me.

Comment

• Ik merk dit ook wel op, toen ik vroeger op de autobahn kwam aangevlogen met men jetta met bluemotion badge in de grille ging men niet aan de kant, maar nu met de BMW rijd ik soms trager maar toch gaan de mensen rapper naar rechts...

Sent with a Galaxy Note 3
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                          X